واکنش اینستاگرامی ظریف به بیانات مقام معظم رهبری


12 اردیبهشت 1400 - 21:06
608ed40664fe3_608ed40664fe8
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب واکنش نشان داد.

محمدجواد ظریف نوشت:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم
حسبنا الله و نعم الوکیل، نعم المولی و نعم النصیر

بیانات مشفقانه مقام معظم رهبری همچون همیشه برای من و همکارانم ختم کلام و نقطه پایانی برای بحث‌های کارشناسی است. به عنوان یک کارگزار و پژوهشگر روابط خارجی، همواره باور داشته‌ام برای قوام این مرز و بوم خدایی، سیاست خارجی باید موضوع وفاق و انسجام ملی باشد و از بالاترین سطح مدیریت و هدایت شود و بر این اساس پیروی از نظرات و تصمیمات رهبری ضرورتی غیرقابل انکار برای سیاست خارجی است.

بسیار متأسفم که برخی نقطه نظرات شخصی که صرفا برای انتقال صادقانه تجربیات و بدون قصدی برای انتشار بیان شده بود، دزدانه منتشر و به صورت گزینشی مورد بهره‌برداری و دستمایه خصومت ورزی بدخواهان کشور و مردم و انقلاب گردید و اسباب تکدر خاطر شریف مقام معظم رهبری را فراهم آورد.

امیدوارم به یاری خدا اینجانب و همکارانم بتوانیم در کنار دیگر خدمتگزاران در اجرای بی‌کم و کاست منویات مقام معظم رهبری برای پیشرفت ایران عزیزمان یکدل و یکصدا کوشاباشیم.

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب واکنش نشان داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

608ed40664fe3_608ed40664fe8
12 اردیبهشت 1400 - 21:06

محمدجواد ظریف نوشت:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم
حسبنا الله و نعم الوکیل، نعم المولی و نعم النصیر

بیانات مشفقانه مقام معظم رهبری همچون همیشه برای من و همکارانم ختم کلام و نقطه پایانی برای بحث‌های کارشناسی است. به عنوان یک کارگزار و پژوهشگر روابط خارجی، همواره باور داشته‌ام برای قوام این مرز و بوم خدایی، سیاست خارجی باید موضوع وفاق و انسجام ملی باشد و از بالاترین سطح مدیریت و هدایت شود و بر این اساس پیروی از نظرات و تصمیمات رهبری ضرورتی غیرقابل انکار برای سیاست خارجی است.

بسیار متأسفم که برخی نقطه نظرات شخصی که صرفا برای انتقال صادقانه تجربیات و بدون قصدی برای انتشار بیان شده بود، دزدانه منتشر و به صورت گزینشی مورد بهره‌برداری و دستمایه خصومت ورزی بدخواهان کشور و مردم و انقلاب گردید و اسباب تکدر خاطر شریف مقام معظم رهبری را فراهم آورد.

امیدوارم به یاری خدا اینجانب و همکارانم بتوانیم در کنار دیگر خدمتگزاران در اجرای بی‌کم و کاست منویات مقام معظم رهبری برای پیشرفت ایران عزیزمان یکدل و یکصدا کوشاباشیم.

منبع: خبرآنلاین

46

نظرات 48
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
الن 1 0 پاسخ 1400/2/14 -14:55

همه چیز برای ما مشخص شده ، انتخابات فرمالیته است و اصولا بدون ازادی احزاب و رسانه انتخابات فرمایشی است دو حزب دولتی و وابسته به نظام داریم که با دعواهای ساختگی سعی در ایفای نقش خود در انتخابات دارند !!! دوم اینکه قطعا و یقینا روسیه اقا بالاسر ما بوده وهست و چین هم به ان اضافه شد !! وای به روزی که این دو بزرگوار بر سر رعیت دعوا کنند !!! سوم اینکه توهم اقتدار ایران بیشتر از رسانه میلی سرچشمه گرفته و واقعیت چیز دیگری است ، ما نه مقتدر هستیم و نه مستقل و همچنون عروسکی در دست غرب و شرق هستیم ، اصول گرا باعث قدرت اسرائیل شدند و حالا اسرائیل چندین عملیات ترور در ایران انجام داده و 200 بار نیروهای ما را در سوریه بمب باران کرده و ما چه کردیم هیچ!!!!!!! اصلاح طلبان هم با بی عرضگی باعث نفوذ بیشتر روسیه در ایران شدند !! نظام حاکمیت ایران به بنبست رسیده است.

ترانه 1 1 پاسخ 1400/2/13 -16:57

سلام. من هم متن کامل حرفهای ایشون رو نخوندم و فایل صوتی رو هم گوش نکردم... اینکه نباید قضاوت کرد درسته... کشور ما خیلی مشکلات اساسی داره... یکی و دو تا هم نیست... این ماجرا هم نزدیک انتخابات خودش شده یه دردسر تازه... و فراموشی اینکه چه کسان دیگری دارند به ملت خیانت می کنند و رو در روی آنها... دروغ می گویند. این سالها هر روز صدا و تصویر خیانت را از بسیاری مسئولین شنیده ایم... امیدوارم به طور جدی برای تمام خیانت ها و دروغ ها چاره اندیشی شود. و این واکنش ها نه فقط برای شخص خاصی... که در برابر همه باشد. همه بدانند مسئول اند در برابر قولی که به ملت داده اند... نه اینکه حرف بزنند و دروغ بگویند. ما رئیس جمهوری می خواهیم که درک کند و فقط سخنرانی نکند. اظهار بی اطلاعی نکند و هوشیار تر از هر شخص دیگری باشد. ما صدای دروغ و خیانت را این سالها از رئیس جمهور شنیده ایم و اعتراض نکرده ایم.

شام 7 2 پاسخ 1400/2/13 -12:15

جواد آقا که از ترس ، بابات با بورس فرستادت ایالات و اونجا سالها کارمند محلی بودی و از بیت المال طی دهه ها انگلیسی یاد گرفتی و فک میکنی شق القمر کردی و .... روحیه ت عوض نشده همچنان بزدلی دو راحت طلب مثل اکبر آقا هم هی لبخند میزنی که یگی من خوشرو هستم ، خیر مثل لون آقا بعد نزول از مقام لبخندات میره هم با بیسوادیات ایران رو خراب کردی هم وزارتخونه ت رو

لعنت خدا بر شما 2 0 پاسخ 1400/2/13 -10:46

آقا چرا کسی جوابگو نیست سه ملیون تن فولاد چطور گم شده سه ملیون تن فولاد میشه ۱۵۰۰۰۰ تریلی و اگه این تعداد تریلی پست سر هم بایستند ۲۰۰۰ کیلومتر طول تریلرها میشه واقعا چه مملکتی داریم

امیر 5 6 پاسخ 1400/2/13 -10:25

مخاطبان عزیز اگر رئیسی و احمدی نژاد و ظریف کاندیداهای انتخابات باشند رای میدهید؟؟

حق 3 13 پاسخ 1400/2/13 -10:23

اگر اقای ظریف ربس جمهور بشه معیشت راحتر میشه چون ریس جمهوری سیاست میخواهد باید بدی و بسونی نه جنگ نه لجبازی

کاربر ناشناس 10 18 پاسخ 1400/2/13 -06:08

آی مردم قضاوت نکنید اون دنیا باید جواب داد آقای ظریف کم زحمت نکشیده ، همه و همه ، نه کاملا سفید هستند نه کاملا سیاه من متن کامل صحبتهای ایشون رو شنیدم شما شنیدین ؟

....... 1400/2/13 -08:21

ظریف بد کرد یعنی گول اصلاح طلبا را خورد

هموطن 6 15 پاسخ 1400/2/13 -05:17

اگه ظریف بیاد کاندید بشه همه برای انتخابات شرکت میکنند وگر نه شرکت مردم پر رنگ نخواهد بود اینو همه بدونند.

....... 1400/2/13 -08:22

تورا به خدابیا رای بده خخخخخخخخخخخخخخخ

مژ 5 14 پاسخ 1400/2/13 -05:16

خیلی ماهی آقای ظریف اینو یه پرسپولیسی داره میگه.هر وقت سنگ سر راحت انداختن بدون کارت درسته

....... 1400/2/13 -08:23

کسی سنگ نداخت اصلاح طلبا ظریف را قربانی کردند وظریف فکر کرد قهرمان میشه

حسین 7 4 پاسخ 1400/2/13 -05:10

...اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا... ...اونهاییکه با جبهه و جنگ آشنا هستن میدوننکه اصطلاحی در واحد تخریب رایج بود و اون اینکه: ... اولین اشتباه آخرین اشتباس... ...انسان هم ممکن الخطاس ولی در عالم سیاست و برخی پستهای خطیر سیاسی این حرف تخریب چیها واقعاً مصداقداره.... ...پناه بر خدا.....

حسین 14 5 پاسخ 1400/2/13 -04:59

ظریف گند زدی

امیری 5 4 پاسخ 1400/2/13 -04:46

فکرکرده خیلی زرنگ این آقای ظریف ودوربراش دیگه همه جابه نوبت الان نوبت اصولگراهاست.

محمودکریمی 5 4 پاسخ 1400/2/13 -01:39

آقای ظریف راخیلی دوست داشتم.واقعاکودک این حرفارانمیزنه مرد:عقلت کجاست؟این که دیوارموش داره.موش هم گوش داره.نشنیدی؟چه راحت آبروتو بردند.

علی 11 6 پاسخ 1400/2/13 -01:06

گند زدی جواد آقا گیرم صحبت هایتان پخش نمی شد، اما انچه در دلت بود هم مهم نبود؟! شما کجا شهید سلیمانی کحا میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا اسمان است کاش استعفا بدی و محترمانه کنار بکشی

.... 5 1 پاسخ 1400/2/13 -00:55

دلار ۲۱۹۰۰ ، سکه بهار آزادی ۹میلیون و ۳۰۰ ، طلا گرمی ۹۳۷ هزار تومان .

محمدطاها 4 3 پاسخ 1400/2/13 -00:17

یک سیاستمدار اینو باید بداند همیشه لب تیغ است مواظب رفتار و گفتار خود باشد تحت تاثیر دیگران قرار نگیرد تا به سرنوشت ظریف دچار نشود

فتاحی 5 7 پاسخ 1400/2/13 -00:14

شما که کارکشته بودی چرا خام شدی و یا بخاطر ریاست مغرور شدی. کشور ما مردم داره رهبر داره بزرگتر داره قانون داره

دیااکو 27 20 پاسخ 1400/2/12 -23:56

درود بر مصدق زمان

اشنا 20 18 پاسخ 1400/2/12 -23:54

فقط ظریف سیاستمدار ولایت مدار

شیخ 18 9 پاسخ 1400/2/12 -23:54

همه کامنت هارامرورکردم اکثرآ طرفداراصلاطلبان هستن اما این دوره نوبت اصولگراها است ایکاش قدرت نوبتی نبود وبه ارامردم بود

رضا 12 26 پاسخ 1400/2/12 -23:32

بایدم این حرفارو بزنی چون ب قول خودت برکناربشی هیچ کاری نمیتونی کنی باید بری اسنپ کار کنی .

محمدامین 16 21 پاسخ 1400/2/12 -23:26

نصیحت های مقام رهبری پدرانه بود آقای دکتر ظریف رئیس جمهور آینده کشور ، خدا جای حق نشسته حق به حقدار خواهد رسید یا علی واعتصموبحب الله جمیاولاتفرقو،

زطط 8 4 پاسخ 1400/2/12 -23:22

سعیدیان مواظب باش پوتین خودتو جر نده

علی 15 15 پاسخ 1400/2/12 -23:10

قابل توجه کسانی که فکر میکنند وکیل وزیر مد یر کل یا غیره اند ولی این پست ها چنان براشون مهم هست که حاضرند همه چیز خودشون رو بدن.اقای ظریف شما که میدونستید مثل بقیه وزرا و رییس جمهور مترسکید چرا استفا ندادید

خسرونژاد 17 17 پاسخ 1400/2/12 -23:06

درود بر جناب آقای دکتر ظریف بلاشک بهترین و امن‌ترین و مطمئن ترین راه برون رفت از وضعیت سخت کشور و رسیدن به قله اقتدار ، اتحاد و همدلی یکایک مسئولان در سایه اطاعت و نصب العین قرار دادن تمام ارکان مستقر بر مناصب و مردم عزیزمان از فرامین این رهبر بصیر است.

مومنی 24 31 پاسخ 1400/2/12 -23:00

اگر ایران را دوست داری استعفا بده برو بشین منزل و دست از وابستگی به امریکا بردار ، قلب فرزندان شهید سلیمانی را شکستی رسوا شدی ، پس حیا کن و استعفا بده.

علی 21 28 پاسخ 1400/2/12 -22:47

آقای ظریف خواهش میکنیم برید!!!!! خدمتتون تو این ۸ سال بس بود برا مملکت و مردم با برجامتون. بخدا نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب؛ فقط یه بدبخت تو این مملکتم که خیانتاتتون رو دید‌.

منتظر 22 31 پاسخ 1400/2/12 -22:45

تو دیگه تمام شدی برو با همان امریکاییها به چرا

کاربر ناشناس 19 24 پاسخ 1400/2/12 -22:19

اگرریسجمهورشودمردم واویلا

کاربر ناشناس 19 15 پاسخ 1400/2/12 -22:18

چراعاقل کندکاری. که با آرد پشیمانی ازبندگان پنهان کردیدخداوخون شهداچه شهدا روحشان همیشه شاده

حق حق حق 32 28 پاسخ 1400/2/12 -22:15

تنها مرد کشور که کارش را درست انجام داده

سعیدیان 20 23 پاسخ 1400/2/12 -22:10

تا توباشی دیگرهوس ریاست جمهوری نکنی ، فکر کردی پوتین از زیر درخت گون بزرگ شده ، او سال ها رئیس ک. گ. ب بود و کوچکترین عامل و نوچه اش ترامپ بود.حالا کله پا کردن تو که برایش اب خوردن بود . خسته نباشی ساده دنیا ندیده .

عبدالله 1400/2/13 -01:09

شما دگه چرت نگو پوتین دگه کیه؟من نه اصول پرستم،نه اصلاح پرست و مطلقا نه بیگانه پرست.نو هم برو خود را باش!

حمیدرضا 23 27 پاسخ 1400/2/12 -21:57

نظام اسلامی یک پرچمدار داره انهم مقام معظم رهبریه وهمه باید پشت سر این پرچمدار حرکت کنن نه یکقدم جلوتر ونه یکقدم عقبتر تا این امانت وپرچم به دست صاحبش اباصالح المهدی ( عج) برسد ان شاالله.

. 1400/2/12 -22:46

من فقط قسمت آخرش را خیلی دوست دارم

کاربر ناشناس 23 37 پاسخ 1400/2/12 -21:53

جوری از چشمها افتاد گویی که گربه از دیوار افتاد

را 1400/2/12 -22:46

بیسواد تواندازه تعریف از احمدی نژادی نه قهرمان مردم

زهره 1400/2/12 -23:17

اره هنوز یه مشت ادم فریب خورده طرفدارشه هنوز کافیتون نیست ...بدبختی مردم نمیبینین ....

احمد 1400/2/13 -05:50

اتفاقاً مشخص شد که چاپلوس نیست و می فهمد سیاست یعنی چه روی قلب‌ها بیشتر جا باز کرد عده‌ای دلارهای ملت ایران را برای حفظ حکومت بشار اسد به اینور آنور برد ظریف هم تلاش می کرد اموال بلوکه شده ملت را از چنگ استکبار در آورد و به کشور بازگرداند

ربیع 21 20 پاسخ 1400/2/12 -21:39

چقدر شیرینه این پست و مقام.......

ک 1400/2/12 -22:45

ظریف استعفا نمی دهد

حسن 47 37 پاسخ 1400/2/12 -21:23

ظریف همیشه بزرگ بوده و بزرگ خواهد ماند مصلحت کشور را ترجیج داد به ابروی خودش.

کاربر ناشناس 30 46 پاسخ 1400/2/12 -21:16

آدم دو رو تازه میخواد رئیس جمهور هم بشه