حسین شریعتمداری:

سر ظریف کلاه می‌رود/ ویدئو


12 اردیبهشت 1400 - 23:44
608efa1577b3b_2021-05-02_23-44
مدیرمسئول کیهان در یک برنامه تلویزیون گفت: ظریف متدین است اما کلاه سرش می‌رود.

مدیرمسئول کیهان در یک برنامه تلویزیون گفت: ظریف متدین است اما کلاه سرش می‌رود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

12 اردیبهشت 1400 - 23:44

منبع: سیما نیوز

46

نظرات 34
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ایرانی 0 0 پاسخ 1400/2/15 -01:20

شریعتمدار شما چکاراید که نظر می دهید بس کن درود بر ظریف مرد خسته ناپذیر

جدی 1 0 پاسخ 1400/2/14 -21:24

لعنت خدا بر روس کمونیست ونئو توده ای های جدید در عصر ما که در طول تاریخ یک پا از مشکلات این کشور بوده اند .

ایرانی مفلس 0 0 پاسخ 1400/2/14 -14:39

حاجی جان کدام ظریف کدام عراقچی ، رهبر صراحتا اعلام کرد پرونده برجام و سیاست خارجی دست خودش و هیچ احدی حق امضا یا توافق قبل از تایید رهبر نداره خودت خ... یا فکر میکنی مردم خ... اند

.. 4 1 پاسخ 1400/2/13 -20:20

یعنی نفهم تر از این ادم ک مدیر مسوول کیهان من ندیدم بنظرم به شجاعت دکتر ظریف باید تبریک گفت حقیقت همیشه تلخه برای یه عده مفت خور

یونس 4 0 پاسخ 1400/2/13 -15:41

اتفاقا کاملا آگاه هس خودش خوب میدونه چیکارکرده کلاه کجا بود . اقتصاد وامنیت و.........همش به باد دادن چون میخان ایران رو متلاشی کنن مثل شوروی سابق. همش برنامه ریزی شده س

ناشناس 3 1 پاسخ 1400/2/13 -15:28

ایشون چکاره مملکته توهمه چی نظرمیده.چطوربقیه روزنامه دارا رونمیارین نظرشونوبگن؟

عزیز 1 2 پاسخ 1400/2/13 -15:22

سواد،شعور،فهم،تعهددینی،روراستی وتخصص و.......صفتهایی هست که باعث حسادت خیلی هانسبت به آقای دکترضعیف شده

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1400/2/13 -11:30

توهین به شهدا گناه کبیرهه

سروش 7 1 پاسخ 1400/2/13 -11:25

تو خوب عمل کردی با روزنامت یا شیشه پاک می کنن یا رایگان می برن تو اداره ها پخش می کنن

علی 5 2 پاسخ 1400/2/13 -10:37

محمود سر تو بشکه قیری گذاشت.دیگه به ݕایان خط رسیدی. بلیل بودی ،شدی کرکس دیگه.

میلاد 5 2 پاسخ 1400/2/13 -09:51

ظریف ضعیف عمل کرد که مردم به این روز افتادن

سامان 8 1 پاسخ 1400/2/13 -09:34

چقدرشباهت واقعا عجیبه ((نجدت ابن عامرحنفی))سرکرده خوارج نهروان و......

استادی 5 3 پاسخ 1400/2/13 -09:01

ایشان گویا هنوز نفهمیده که سیاستگزاری خارجی دست،دیگری است و.........وقتی که تو این مملکت اختیار رئیس جمهور 10 تا15 باشد طبیعتا اختیار وزیر امور خارجه 1 درصد بیشتر نخواهد بود.آقای فیلسوف صاحبنظر در همه امور ونخود هر آش خودرا به خواب نزن چون بیدار کردنت خیلی مشکله .چه می زنی که اینقدر منگی.

ناشناس 1400/2/13 -14:34

چی میگی توانگار حالیت نیست وزیر امورخارجه تمام کشورها باید دنبال روی سیاست کشورشون باشن نه دنبال سلیقه وطرز فکر خودشون مثل امریکا. انگلیس فرانسه ووووووو کدومشون سلیقه خودشون رو پیاده میکنن هیچ کدام متوجه شدی یانه

ناشناس 6 2 پاسخ 1400/2/13 -08:43

جناب شریعت مداری میشه تو که رسانه میلی مال خودته یه نظر سنجی بزاری و جایگاه خودت و همفکر ها تون با ظریف مقایسه کنید..

ناشناس 7 3 پاسخ 1400/2/13 -08:33

اما تو نه شخصیت داری نه صداقت

ناشناس 10 2 پاسخ 1400/2/13 -07:59

جناب حسین رعیت .. تا حالا فکر کردی غیر از خودت مخالفان ظریف و برجام کیا هستند ؟؟ اگه نمی دونی . اسرائیل- عربستان- منافقین - و امثال خودت -- خجالت بکش ریا کار دروغ گو رانت خوار

علی 10 7 پاسخ 1400/2/13 -05:13

ظریف حالا حالاها جوان است و پر تجربه،

هم سر 4 4 پاسخ 1400/2/13 -04:57

این بنده خدا هم از همین آب و خاک است

مهرداد سربندی 20 5 پاسخ 1400/2/13 -04:55

آقای شریعتمداری ظاهرا تو هم متدین هستی اما کلاه سر مردم می گذاری. تو چقدر سواد داری ظریف چقدر سواد داره. تو چقدر سابقه کار مدیریت اجرایی و دیپلماسی داردی ظریف چقدر؟ تو غیر از شهر ری و شهریار کجای دنیا را دیده ای ظریف کجای دنیارا دیده؟ مردم ترا بیشتر قبول دارند یا ظریف را؟ خودت چی؟ خودت خودت را بیشتر قبول داری یا ظریف را؟ خدا وکیلی خجالت نکش بگو چقدر از زیر و رو کشیدن های خودت منتفری . من نمی دانم چرا مقام معظم رهبری آدمی را که در سطح جهان کلاه سرش می رود اینقدر قبول دارد. شما چی؟ شما هم نمیدانی چرا اینقدر قبول دارد؟ به هر حال اگر تو فکر می کنی بهتر از ظریف میزنی بستان بزن.

صمد 12 0 پاسخ 1400/2/13 -04:23

عملکرد وزرات خارجه چی بوده . ازبالا دستی ها بپرسید.پرتقال فروش را پیدا کنید.

. 14 2 پاسخ 1400/2/13 -04:14

سر شما محمود شلوار کرد.

. 9 6 پاسخ 1400/2/13 -03:53

حسین شریعتمداری تا جنگ داخلی تو ایران راه نیندازه ول کن نیست.کلاه گشادی که محمود احمدی نژاد سر شما گذاشت.

ناشناس 7 6 پاسخ 1400/2/13 -03:09

باید بجای ظریف اسمشو بذاره ضعیف

رضا 8 3 پاسخ 1400/2/13 -01:53

دقیقاآقای شریعتمداری انسان یادسرکرده خوارج نهروان درفیلم مختارمی اندازه ((نجدت ابن عامرحنفی))

محمود 7 3 پاسخ 1400/2/13 -01:35

شما نیز مسلمان هستید اما اخلاق و رفتارتان اصلا مشابه متدین ها نیست متاسفانه همیشه آرامش جامعه را بهم می زنید و اصلا محبوبیت ندارید و از تیتراژ کیهان معلومه که باید بساط خود را جمع و به منزل تشریف ببرید و باز نشسته شوید

محمود 9 4 پاسخ 1400/2/13 -01:33

رسانه میلی و رورنامه کیهان شریعتمداری از هم دیگه تعریف کنید خرتوخر است.

مهری 2 6 پاسخ 1400/2/13 -01:08

چرا سر ظریف کلاه میره ؟ایشان باید برگردن و توضیح بدن صدا وسیما مجبور بی طرف باشه فعلا"مردم عصبانی هستن تا کمی اوضاع وجو آرام بشه ظریف که برگشت اون موقع قانون با ایشان بر خورد میکنه