مروری بر اخبار داغ انتخاباتی ۲۴ ساعت گذشته؛

با افزایش شایعات نیامدن رئیسی، اصولگرایان متفرق‌تر از همیشه هستند


13 اردیبهشت 1400 - 04:39
608f062eec97e_2021-05-03_00-36
در این ویدئو اخبار داغ انتخاباتی ۲۴ ساعت گذشته را تماشا کنید.

در این ویدئو اخبار داغ انتخاباتی ۲۴ ساعت گذشته را تماشا کنید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

13 اردیبهشت 1400 - 04:39

منبع: خبرفوری

76

نظرات 17
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
پیر گمنام 0 0 پاسخ 1400/2/19 -19:19

چرا این بنده ی خدا ؛ یعنی آقای رئیسی را برای مقامی وسوسه می کنید که همه ی فرش زیر پاش پوست هندوانه است و با این دنیای فریبنده ؛ قربانی اول و آخرش اسلام مظلوم و نظام بی دفاع اسلامی است و راهش پر از شیاطینی است که انسان را به جهنم سوق می دهند؟؟؟!!!

کریمیان 2 2 پاسخ 1400/2/13 -22:29

گویند وقتی بنی امیه حاکم جهان اسلام بودند وظلم وجور از زیادت گذرانده به ویژه به خاندان پیامبرص وبنی هاشم زیاد ظلم می کردند ، درمقابل بنی عباس شعار می دادندکه اگرانها حاکم شوند عدالت پیشه خواهند کرد وحق وحقوق ال علی ع را به انها بر می گردانند و ... خلاصه دست تقدیر بنی امیه راساقط وبنی عباس به حکومت رسیدند ولی برخلاف شعار هایی که دادند به عدل رفتار نکرده ونهایت ظلم را هم در حق اولاد پیامبر ص وعلی ع روا داشتند . روزی دانایی از شیعیان علی دست دعا به درگاه خالق هستی برداشت که خدایا ما عدل بنی عباس را نمی خواهیم ظلم بنی امیه را برگردان .

مردم 1400/2/16 -22:39

به دلیل شرایط کرونایی در انتخابات شرکت نخواهیم کرد. با اجازه مقام معظم رهبری تا پایان بحران کرونا انتخابات یکسال عقب بیفته

ناشناس 1400/2/18 -12:03

سرکار مردم!!! با این اندیشه ی تو یعنی سرنوشت ملت 80 میلیونی را باید به باد فنا سپرد؟!

ناشناس 2 2 پاسخ 1400/2/13 -19:30

رئیسی نیاد ظریف و آذری و الباقی اصلاح طلبان هم رد صلاحیت کنید میمونه خالی باف اصولگرا و رقابت با خودش حالا ببینم خدا چی بخواد

مورچه 3 2 پاسخ 1400/2/13 -18:09

رای بی رای شامل همه کاندیدهامیباشد

شیخ 2 1 پاسخ 1400/2/13 -18:07

خودش داند اکرکاندید بشه رای نداره وریاست قوه قضارا ازدست می ده

سناتور تندرو 1 2 پاسخ 1400/2/13 -12:13

به شدت به موضع خودم رای بی رای معقتد و ثابت قدم هستم.

عابدان زاده 5 1 پاسخ 1400/2/13 -11:44

زهی خیال باطل پایان عمر اصلاح طلبان رسید

کاربر ناشناس 3 2 پاسخ 1400/2/13 -11:40

به به وچهچه تمامه مردمیدان مانندسرداردلهامیخواهیم شماهابریدبدنبال اخلاسگران سرمایه بیت‌المال راچه کسانی بردنندوسرمایگزاری کردنند خدایی هست ازحلقوم تان بکشد

کاربر ناشناس 4 2 پاسخ 1400/2/13 -11:26

مردمیدان ریسی تاقارتگران رانابودکند

کاربر ناشناس 1 1 پاسخ 1400/2/13 -11:21

خدایا اخلالگران رانابود بفرما دوره قارتگری بپایان رسیده بسه تاهفت پشتتان ذخیره کردیددنیاصاحب دارداونهم امامزمانه

کاربر ناشناس 2 1 پاسخ 1400/2/13 -11:18

کجایی سردارذلهاشیرنیست روباهان دمبازی میکنندیاخدا

ناشناس 1 3 پاسخ 1400/2/13 -10:40

خودش میدونه که اگر بیاد رأی نمیاره. همون بهتر که نیومده. وعده ی مبارزه با فساد رو عمل نکرده اون وقت میخواد رئیس جمهور بشه؟

نوید 3 1 پاسخ 1400/2/13 -10:26

بیاید چه بگویید

محمد 5 6 پاسخ 1400/2/13 -10:12

رییسی تو قوه قضاییه هم هیج کاری نکرد انقد ادعاشون میشد. همون بهتر برا ریاست جمهوری هم نباشه.

حسيتي 3 5 پاسخ 1400/2/13 -09:04

فقط خود احمدي نژاد، اگر راست ميگن احمدي نژاد و تاييد صلاحيت كتند ببينند كي راي مياره!!!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks