سریال بدشانسی‌های شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال‌های اخیر حضور موفقی در سینما نداشته و با فیلم مهمی روی پرده سینما دیده نشده است. تجربه اجرای برنامه «همرفیق» و حضور در فیلم «مست عشق»، دو برگ برنده برای او به حساب می‌آمدند تا بتواند دوباره محبوبیت خود را به دست بیاورد و به عنوان ستاره سینما، به روزهای اوج بازگردد.

سریال بدشانسی‌های شهاب حسینی

انصراف از بازی در فیلم «بی همه چیز»، مسیری که «هم‌رفیق» طی کرد و اتفاقاتی که برای فیلم «مست عشق» رخ داد، هرکدام نتیجه متفاوتی را خلاف پیش‌بینی‌ها برای شهاب حسینی رقم زد.

انصراف از «بی همه چیز»، شکست در «همرفیق»

سال گذشته قرار بود شهاب حسینی در فیلم «بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی بازی کند و در آن با ستاره‌هایی مانند پرویز پرستویی، هدیه تهرانی و باران کوثری همبازی شود. قرار بود حسینی در این فیلم، نقش یک دهدار منفعت طلب و سودجو را بازی کند که این شخصیت، رگه‌هایی از طنز و بامزگی هم داشت، اما از حضور در فیلم انصراف داد و هادی حجازی‌فر جایگزین او شد. بازی حجازی‌فر در فیلم، در سی‌ونهمین جشنواره فجر مورد استقبال قرار گرفت. اکنون تنها پروژه مهم سینمایی شهاب حسینی، بازی در نقش «علی جوان» فیزیک دان و مخترع معروف است. مدتی پیش، کوروش اهری، کارگردان این فیلم، خبر از تصمیم خود مبنی بر مذاکره با تام هنکس برای بازی در این فیلم داده بود. پس از مسیری که شهاب حسینی در سینما طی کرد، همه امیدها برای احیای این ستاره به «همرفیق» بود، اما اجرای ضعیف او در این برنامه، مخاطبان را غافلگیر کرد و تجربه جدید او در حوزه اجرا، پس از سال‌ها دوری از این عرصه هم، اتفاق خوبی را برای حسینی رقم نزد. ضعف‌های جدی او در اجرا، رفتارهای سوال برانگیزش هنگام اجرای برنامه و تسلط نداشتن او بر گفت‌وگو، باعث شد «همرفیق» آورده‌ای برای شهاب حسینی نداشته باشد.

سرنوشت مبهم «مست عشق»

شنبه‌شب، رسانه سینما دیلی، از تبدیل فیلم «مست عشق» به سریال بنا بر تصمیم سرمایه‌گذار ترکیه‌ای پروژه خبر داد و نوشت: باتوجه به این که طرف ایرانی اقدامی برای اکران شدن فیلم انجام نداده، قرارداد پخش سریال با یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان، بسته شده و دوبله سریال «مست عشق» در حال انجام است تا به پخش برسد.

بیشتر بخوانید : فیلم شمس و مولانا سر از شبکه ماهواره‌ای درآورد

پس از انتشار این خبر، حسن فتحی یادداشتی منتشر و از این اقدام گلایه‌های تندی کرد. او در بخشی از یادداشت خود، از مهران برومند تهیه‌کننده ایرانی پروژه بابت اعتماد به سرمایه‌گذار تُرکیه‌ای که نتیجه آن تدوین آماتوری فیلم، بدون اطلاع کارگردان و تدوین گر آن و تبدیل فیلم به سریال چند قسمتی بود، انتقاد کرد. فتحی همچنین بابت منتشر نکردن اسنادی در تکذیب ادعاهای طرف تُرکیه‌ای درباره فیلم برداری این اثر در ۱۶ هفته، از برومند انتقاد کرد. حسن فتحی در پایان، به صاحبان شبکه‌های ماهواره‌ای هشدار داد که در حال پیگیری شکایت خود از طریق مراجع قضایی کشور ترکیه است، بنابراین تا زمان صدور حکم، با سرمایه‌گذار تُرکیه‌ای همکاری نکنند.

پیش‌بینی می‌شد اکران این فیلم و حضور شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، اتفاق مهمی را در کارنامه وی رقم بزند، اما ناتمام ماندن فیلم برداری فیلم به دلیل شیوع کرونا، مشکل مالی، اختلاف صاحبان ایرانی و ترکیه‌ای و در نهایت، اقدام خودسرانه تبدیل فیلم به سریال، حاشیه‌هایی را برای «مست عشق» به وجود آورد که سرنوشت آن را نامعلوم کرده است.

منبع: خراسان

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها