«آشنایی با هایدگر» به چاپ سوم رسید

کتاب «آشنایی با هایدگر» نوشته پل استراترن با ترجمه پویا ایمانی توسط نشر مرکز به چاپ سوم رسید.

«آشنایی با هایدگر» به چاپ سوم رسید

کتاب «آشنایی با هایدگر» نوشته پل استراترن با ترجمه پویا ایمانی به‌تازگی توسط نشر مرکز به چاپ سوم رسیده است. این‌کتاب یکی از عناوین مجموعه «آشنایی با فیلسوفان» است که این‌ناشر چاپ می‌کند.

«آشنایی با فیلسوفان» مجموعه‌ای از کتاب‌های زندگینامه فلاسفه مشهور جهان است که در هر عنوانش، اطلاعاتی از زندگی و افکار این‌فیلسوفان را در بر می‌گیرد. جریان‌ها و تحولات فکری و اجتماعی معاصر این‌فلاسفه از دیگر موضوعاتی هستند که در مطالب این‌کتاب‌ها به آن‌ها پرداخته شده است.

کتاب‌های این‌مجموعه عبارت‌اند از: آکویناس، ارسطو، اسپینوزا، افلاطون، اگوستین قدیس، برتراند راسل، برکلی، جان استورات میل، دریدا، دکارت، دیویی، ژان ژاک‌روسو، سارتر، سقراط، شوپنهاور، فوکو، کانت، کنفوسیوس، کی‌یرکگور، لاک، لایبنیتس، مارکس، ماکیاوللی، نیچه، ویتگنشتاین، هایدگر، هگل و هیوم.

درآمد، زندگی و آثار هایدگر، نقدها و نظرها، گاه‌شمار رخدادهای مهم فلسفی، گاه‌شمار زندگی و زمانه هایدگر، متون پیشنهادی برای مطالعه بیشتر عناوین اصلی کتاب «آشنایی با هایدگر» هستند. اولین‌چاپ این‌ترجمه سال ۱۳۸۹ به بازار عرضه شد و سال ۹۵ نیز نسخه‌های چاپ دومش به کتابفروشی‌ها آمدند.

چاپ سوم این‌کتاب به‌تازگی وارد بازار نشر شده است.

منبع: مهر

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها