بازداشت عاملان تصادف عمدی با خودرو‌های لوکس

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از دستگیری زن و شوهری که با ایجاد تصادفات عمدی با خودروهای لوکس نسبت به باج گرفتن شهروندان اقدام می‌کردند، دستگیر شدند.

بازداشت عاملان تصادف عمدی با خودرو‌های لوکس

سرهنگ محمدرضا رضایی با اشاره به دستگیری خانم و آقایی که با تصادفات عمدی اقدام به تلکه کردن مالکان خودروهای لوکس در اصفهان می‌کردند، اظهار داشت: این افراد از استان دیگری وارد اصفهان شده و با استفاده از خودروی سواری ام وی ام این اقدام شیادانه را انجام دادند.

وی با بیان اینکه این زن و شوهر تسلط زیادی به قانون راهنمایی و رانندگی داشتند، تصریح کرد: مجرمان با اطلاع از اینکه رانندگان به هنگام خروج از پارک و دور زدن باید حق تقدم وسایل نقلیه در حال حرکت را رعایت کنند و در صورت وقوع حادثه به عنوان مقصر حادثه خواهند بود، به طور عمدی و با برنامه قبلی با ماشین‌های لوکسی که از پارک خارج یا در حال دور زدن بودند، با شدت برخورد و از آنها خسارت می‌گرفتند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه طی ۶ ماه گذشته ۱۴ مورد تصادف در نقاط مختلف کشور و در چند روز گذشته دو مورد در شهر اصفهان با این روش توسط این زوج اتفاق افتاده است، ادامه داد: خوشبختانه با هوشیاری پلیس و از طریق سیستم‌های هوشمند این دو نفر دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    باید به اشد مجازات و پر داخت همه خسارات کرفته شده را پرداخت کنند و هم کواهینامه انان تا چندین سال باطل شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها