مرگ گورخر آفریقایی در باغ‌وحش صفادشت/ ویدئو


14 اردیبهشت 1400 - 12:30
6090fc4e0df82_2021-05-04_12-18
هفته گذشته سه رأس گورخر آفریقایی شامل دو ماده و یک نر از کشور هلند به ایران منتقل و ‌پس از چند روز نگهداری در گمرک، ۱۲ اردیبهشت به مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت در استان تهران منتقل شدند و گورخر نر ۱۳ اردیبهشت تلف شد.

فیلمی که کاوه مدنی، فعال محیط زیست با عنوان استقبال ویژه از ۳ گورخر آفریقایی از هلند آمده، در بدو ورود به ایران، در صفحه توییترش منتشر کرد را می‌بینید.

هفته گذشته سه رأس گورخر آفریقایی شامل دو ماده و یک نر از کشور هلند به ایران منتقل و ‌پس از چند روز نگهداری در گمرک، ۱۲ اردیبهشت به مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت در استان تهران منتقل شدند و گورخر نر ۱۳ اردیبهشت تلف شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

14 اردیبهشت 1400 - 12:30

فیلمی که کاوه مدنی، فعال محیط زیست با عنوان استقبال ویژه از ۳ گورخر آفریقایی از هلند آمده، در بدو ورود به ایران، در صفحه توییترش منتشر کرد را می‌بینید.

منبع: بینا نیوز

46

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
لیلا 0 1 پاسخ 1400/2/14 -18:30

حیوان زبون بسته را زجر کش کردین که حضرت موسی علیه سلام به خاطر دلسوز به یه حیوان به پیامبری برگزید شد گفت توشایسته پیامبر ی هستی دلسوز مردم هم میشی

اصغر 0 0 پاسخ 1400/2/14 -17:25

این کلیپ را برای محرف کردن ذهن مردم از برجام ساختند.

رضا 1400/2/14 -17:44

بابا دست وردارید همش سیاست و سیاست خجالت نمیکشید

نقی 1 0 پاسخ 1400/2/14 -17:24

چرا داره زبان بسته را کتک می زنه؟ مگه کور نمیبینه حیوان داخل کانال افتاد؟ خود احمقش میگه پای حیوان شکسته. مرده شورتون را ببره که فقط ادعا دارید.

صدرا 2 0 پاسخ 1400/2/14 -15:57

نشان دادید که بعد از ۴۲ سال حتی مدیریت وتوانمندی جا به جایی سه راس گور خر را هم ندارید ان وقت در فکر تغییر جهان ومدیریت جهان هستید !!!؟؟؟ البته در کشور ما حرف مفت و گنده گویی هزینه ندارد .

ایرانی 2 0 پاسخ 1400/2/14 -15:34

اخه شما مدیریت ندارین تو هیچ کاری .فقط راه کج بلدین