یک نماینده: تفحص مجلس درمورد سکه‌هایی که به تیم مذاکره کننده برجام داده شد، کلید خورد

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تحقیق و تفحص از اسپانسر‌های انتخاباتی رئیس جمهور و اینکه این حامیان مالی چه کسانی بوده‌اند و چه مقدار برای این کار هزینه کرده‌اند در مجلس کلید خورد.

یک نماینده: تفحص مجلس درمورد سکه‌هایی که به تیم مذاکره کننده برجام داده شد، کلید خورد

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات درمجلس شورای اسلامی، گفت: تحقیق و تفحص از اسپانسر‌های انتخاباتی رئیس جمهور در مجلس کلید خورد.

وی افزود: درخواست کنندگان این تحقیق و تفحص به دنبال این هستند که این حامیان مالی چه کسانی بوده‌اند و چه مقدار پول برای این کار هزینه کرده‌اند و این که آیا در دولت سمتی دارند یا خیر و اگر در دولت سمت گرفته‌اند و اگر این گونه بوده است، کدامیک از این افراد بوده‌اند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: همچنین تحقیق و تفحص از منبع مالی سکه‌هایی که به تیم مذاکره کننده هسته‌ای در ماجرای برجام داده شده نیز در مجلس کلید خورد.

سلیمی خاطرنشان کرد: در این تحقیق و تفحص نمایندگان به دنبال این هستند که این سکه‌ها از چه منبع مالی تأمین شده و با چه مجوزی این کار انجام شده؛ چراکه تهیه این سکه‌ها نه مصوبه مجلس را داشته و نه در بودجه آمده است.

وی افزود: حدود ۷۰ تا ۸۰ سکه به اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای در ماجرای برجام هدیه داده شده که باید منبع مالی آن‌ها مشخص شود.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • پارسا
    0

    ماشین های هستن که از طرف خودرو سازان به نمایندگان هدیه داده شد

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      تو دیگه با چرندیات الکی جو نده خودرو سازان خوردو شون کجا بود؟

  • یکی از مردم
    0

    ماجرای برجام؟؟؟؟ شما تا حالا چرا سکوت کرده بودید؟! چرا دم انتخابات همه چی رو میشه؟! ...انتخابات تو ایران فقط یه سود برای مردم داره اونهم اینه که پته های همدیگه رو خوب رو آب میریزید!!!!

  • امیر
    0

    دمت گرم کنارش 65 میلیارد رشوه باقر به مجلس تهم و اتهام هایی شهرداری و خیریه هایی همسر محترم و دستکاری تو بودجه رو هم لحاظکن دست نشانده باقر جمهور

  • م ح
    0

    کاش فقط سکه در دولت به تیم مذاکره داده بودند از کجا بدون حساب وکتاب خرج میکنند مردم در چه وضعی هستند دولت مردان در چه وضعی

  • اسیب پذیر جامعه
    0

    لطفا تفحص در مورد دست بردن در بودجه توسط قالیباف و الیاس نادران را هم لحاظ کنید

  • کاربر ناشناس
    0

    مگر تیم مذاکره کننده حقوق و دستمزد در قبال کارشون نمیگرفتن حقوق که میگیری موظفی وظایفت رو انجام بدی دیگه سکه کجاش جا میگیره

  • رستمی
    0

    از مجلس انقلابی فقط حرف شنیدیم عمل ندیدیم با این کارتون مردم را مایوس کردین آقایان نمایندگان محترم

  • ناشناس
    0

    در مورد دستکاری بودجه چی؟ عنابستانی چی شد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها