ورود خودروهای غیربومی به شاهرود ممنوع شد

فرماندار شاهرود گفت: ورود هرگونه خودروی غیر بومی و مسافرت در ایام تعطیلات عید سعید فطر به شهرستان ممنوع و با متخلفان برخورد و جریمه خواهند شد.

ورود خودروهای غیربومی به شاهرود ممنوع شد

ابوطالب جلالی ضمن اشاره به برگزاری نشست ستاد مدیریت کرونای شاهرود با بیان اینکه محدودیت‌های ویژه ایام تعطیلات پایان هفته جاری لحاظ می‌شود، ورود هرگونه خودروی غیر بومی و مسافرت در ایام تعطیلات عید سعید فطر به شهرستان ممنوع و با متخلفان برخورد و جریمه قانونی خواهند شد.

وی با تأکید بر ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه در خصوص ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر اظهار داشت: برای ایجاد محدودیت تردد در ورودی و خروجی شهر نیروی مقاومت بسیج، شهرداری و هلال احمر در صورت نیاز با نیروی انتظامی هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

معاون استاندار سمنان بیان کرد: نیروی انتظامی در جلوگیری از ورود و خروج خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی و اعمال قانون در خصوص متخلفان و فعال بودن شبانه روزی دوربین‌های پایش تصویری اهتمام جدی داشته باشد.

جلالی بر ضرورت اطلاع رسانی به نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا و سایر احزاب، انجمن‌ها و کانون‌های فعال در زمینه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تأکید کرد و گفت: از برگزاری نشست‌ها و مجالس محفلی به شدت پرهیز و در این رابطه کنترل و نظارت مستمر توسط ستاد انتخابات انجام شود.

وی افزود: فروشگاه‌ها باید توسط یک نیروی مشخص با هدف ضدعفونی و جلوگیری از ورود افراد بدون ماسک توسط اداره صمت، اتاق اصناف و بازرسان فرمانداری مورد بازرسی قرار گیرند و با متصدیان فروشگاه‌هایی که از اجرای این مصوبه سرپیچی کنند برخورد قانونی می‌شود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها