کارگران معدن سنگ بادرود گرفتار سیلاب شدند

رییس جمعیت هلال احمر بادرود ضمن اشاره به جزئیات کارگران معدن گرفتار شده در سیل معدن سنگ بادرود گفت: ۱۱ کارگر گرفتار سیل شدند و عملیات امداد و نجات ادامه دارد.

کارگران معدن سنگ بادرود گرفتار سیلاب شدند

علی کفاشی رییس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: شامگاه شنبه بر اثر جاری شدن سیل در محدوده معدن سنگ آهن بادرود واقع در بادرود متاسفانه تعداد ۱۱ نفر از کارگران معدن که سوار بر خودرو بودند در مسیر سیلاب گرفتار شدند.

او ضمن اشاره به حضور به قید فوریت نیرو‌های هلال احمر در محل حادثه افزود: خوشبختانه با حضور به موقع نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بادرود و نیرو‌های مردمی افراد گرفتار در سیل نجات پیدا کرده و برخی از آنان که دچار جراحت و صدمات بدنی شده بودند توسط امدادگران تحت درمان قرار گرفتند.

رییس جمعیت هلال احمر شهر بادرود ضمن اشاره به گرفتاری خودرو‌های حامل کارگران معدن و عملیات آزادسازی خودرو‌ها با حضور نیرو‌های این جمعیت ابراز داشت: تاکنون برخی از خودرو‌های سبک و سنگین در مسیر سیلاب گرفتار شده و تلاش جهت رهاسازی آن‌ها ادامه دارد.

او ضمن اشاره به حضور مسئولان شهر بادرود و شهرستان نطنز در محل حادثه به منظور تثبیت شرایط و مدیریت محل حادثه ویژه کارگران معدن گرفتار شده در سیل گفت: مسئولان منطقه از جمله بخشدار، شهردار بادرود و کارشناس مدیریت بحران فرمانداری هم در محل حاضر هستند.

بادرود شهری تاریخی است با پیشینه هفت هزار ساله از توابع شهرستان نطنز در استان اصفهان قرار دارد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها