ادامه جنگ رسانه‌ای النصر با الهلال برای بازی با استقلال در تهران

رئیس باشگاه النصر عربستان تاکید کرد که میزبانی از تیم تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا حق النصر است و این باشگاه مسئول حضور الهلال در تهران برای بازی با استقلال نیست.

ادامه جنگ رسانه‌ای النصر با الهلال برای بازی با استقلال در تهران

«مسلی آل معمر» که بعد از ورود وزارت ورزش عربستان در پی تخلفات شدید مالی، اداری و حقوقی به جای «صفوان السویکت» رئیس باشگاه النصر شده است، در تازه‌ترین گفتگوی خود بر حق میزبانی این باشگاه از تراکتور در شهر ریاض تاکید کرد.

آل معمر در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: باشگاه النصر به حق خود برای میزبانی از تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه مرسول پارک ریاض پایبند است.

وی تاکید کرد که النصر مسئول بازی الهلال عربستان با استقلال ایران در تهران نیست.

طبق آیین نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در ریاض از تراکتور ایران میزبانی کند و الهلال در تهران میهمان استقلال ایران باشد. هرچند کنفدراسیون آسیا هنوز به صورت رسمی نحوه و محل برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم را تعیین نکرده‌اند، اما النصری ها قصد دارند این آیین نامه را به هر شکل ممکن اجرا کنند تا کار راحتتری برای بازی با نماینده ایران داشته باشند.

مسئله این است که در صورت اجرای این قانون، الهلال، دیگر تیم عربستانی باید در تهران به مصاف استقلال برود و همین موضوع جدال رسانه‌ای را بین مدیران و هواداران دو باشگاه در پی داشته است.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اریا
    0

    شک نکنید النصر با تراکتور تو عربستان بازی میکنه استقلال الهلال تو قطر میدونی چرا چون مسعولین ما بی عرضه هستن هرکسی سر پست خودش نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها