وزیر خارجه رژیم صهیونیستی سفرش به کره جنوبی را نیمه کاره رها کرد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی دوشنبه شب به دنبال حملات موشکی فلسطینی‌ها از غزه و قدس به سرزمین‌های اشغالی سفر دیپلماتیک خود به کره جنوبی را نیمه کاره رها کرد و به سرزمین‌های اشغالی بازگشت.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی سفرش به کره جنوبی را نیمه کاره رها کرد

به گزارش خبرگزاری رویترز، گابی اشکنازی در ضمن حضورش در سئول نشستی از طریق ویدئو کنفرانس با مقامهای ارشد وزارت خارجه و سفرای ۲۰ کشور مهم داشت.

امیر پرتز، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی همچنان در سئول مانده تا فردا (چهارشنبه) به همراه آکیوا تور، سفیر اسرائیل در کره جنوبی و گیلاد کوهن، معاون و مدیر کل آسیا-اقیانوسیه در وزارت خارجه این رژیم یک توافق تجارت آزاد را با کره جنوبی امضا کند.

کره جنوبی اولین کشور آسیا است که اسرائیل با آن یک توافق تجارت آزاد دارد و اسرائیل اولین طرف در خاورمیانه است که یک چنین توافقی را با سئول امضا می‌کند. کره جنوبی در رده دوازدهمین اقتصاد بزرگ جهان و سومین شریک تجاری بزرگ اسرائیل در آسیا قرار گرفته است.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی چند روز پیش اعلام کرد، انتظار می رود توافق تجارت آزاد با کره جنوبی به طرزی چشمگیر تجارت را بین اسرائیل و کره جنوبی افزایش دهد و به صنایع اسرائیلی یک مزیت رقابتی داده و قیمت محصولات کره‌ای وارد شده به اراضی اشغالی را پایین بیاورد.

این رژیم همچنین قرار است با کره جنوبی یک توافق برای دو برابر کردن بودجه یک صندوق نوآوری و تحقیق مربوط به شرکتها در اسرائیل و کره جنوبی را امضا کند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    قیافش میخوره چوپون باشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها