مسوول رسانه‌ای محمدرضا عارف:

عارف نمی آید/ خاتمی هم برای ورود افراد مایه نمی گذارد

یکی از نزدیکان محمدرضا عارف گفت: او هنوز برای کاندیداتوری به جمع‌بندی نرسیده و این را می‌دانم که شخص آقای خاتمی خیلی در این دوره نمی‌خواهد به عنوان فرد تاثیرگذار ورود کند.

عارف نمی آید/ خاتمی هم برای ورود افراد مایه نمی گذارد

علیرضا خامسیان، مسوول رسانه‌ای محمدرضا عارف، معاون اول دولت اصلاحات طی گفت‌وگویی در اتاق «سیاست در ایران» در کلاب‌هاوس گفت: آقای عارف هنوز برای کاندیداتوری به جمع‌بندی نرسیده است. وی افزود: اطلاعی ندارم که اخیرا آقای عارف با آقای خاتمی دیداری داشته یا نه، ولی این را می‌دانم که شخص آقای خاتمی خیلی در این دوره نمی‌خواهد به عنوان فرد تاثیرگذار ورود کند.

خامسیان بیان کرد: به هر حال قطعا به آقای خاتمی از سوی کاندیداها مراجعه شده اما در این دوره در جریان‌های سیاسی تکلیف مشخص نیست که چه کسی کاندیدای نهایی خواهد بود و دوره‌ای شگفتی‌ساز است.

محمدعلی ابطحی، ازجمله چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب نیز ظهر دیروز در یک اتاق کلاب‌هاوس آنچه در این رابطه درباره کاندیداتوری عارف مطرح شده را تایید کرد و گفت که ظاهرا آقای عارف تمایل به کاندیداتوری ندارند و گویا این مساله را به تعدادی از دوستان اصلاح‌طلب اعلام کرده است.

منبع: اعتماد

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • حمیدپاپی
    0

    با سلام همه شما اصلاح طلبان با هم کمتر از تعداد آرا باطله رای دارید.

  • مهدی
    0

    نگو عارف بگو سیب زمینی

  • جلال عامری
    0

    اصلاح طلبها اگه می خوان جایگاه و پایگاه در دل ملت بدست بیارن باید دست از غرب بکشند غرب، ایران را در بند می خواد نه آزاد۰۰۰ شعار اصلاح طلبها **آزادی** بود پس چرا ایران را در بند میخواهند در بند استکبار و استعمار؟! صادقانه دز خدمت انقلاب و مردم قرار بگیرند و دست از ملکه و کد خدا بکشند. این راه نجات و رستگاری شون هست.صادقانه البته نه منافقانه. نفاق یه مدت کارکرد داره بعد لو میره

  • ناشناس
    0

    درود بر بزرگ مرد اصلاحات سید محمد خاتمی

  • ناشناس
    0

    درود بر بزرگ مرد اصلاحات مردی از جنس صداقت سید محمد خاتمی

  • ناشناس
    0

    کار خوبی میکنن فقط شرشونو از سر ملت کم کنن

  • عباس
    0

    عاااااارف؟؟؟

  • حسین
    0

    به هر حال عارف از انتخابات مجلس هم فرار کرد چون میدانست که دولت مجلس مورد حمایت خاتمی بلاییسر کشور اورد که مردم از خاتمی عبور کرده اند.و همانطور که سر لیست اصلاح طلبان در تهران هشتاد هزار رای اورد در ریاست جممهوری هم پیشاپیش شکست ار پذیرفته اند.لز طرفی اگر اثلاح طلبان در این انتخابات پر شور ظاهر نشوند به پایان عمر سیاسی خودشان اعتراف کرده اند و دیگر تمایلی به رهم اجاره ای مثل روحانی هم ندارند

  • ناشناس
    0

    خاتمی هه هه هه هه آبروشو باحمایت ازشیخ حسن کامل ب فنا داد

  • کاربر ناشناس
    0

    چه بهتر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها