بیمارستان ولی عصر (عج) اراک بیماران جدید کرونایی را پذیرش نمی‌کند

رییس بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک گفت: پذیرش مبتلایان جدید کرونایی در این مرکز صورت نمی گیرد و تنها بیماران قبلی کرونایی تا زمان ترخیص مراقبت‌های لازم و خدمات درمانی را دریافت می‌کنند.

بیمارستان ولی عصر (عج) اراک بیماران جدید کرونایی را پذیرش نمی‌کند

دکتر بهنام محمودیه افزود: این تصمیم به دلیل اینکه مرکز درمانی و آموزشی حضرت ولی عصر(عج) اراک به عنوان سانتر تروما(تصادف) و ارتوپد استان فعالیت دارد، اتخاذ شده و از این پس بیماران جدید کرونایی در این بیمارستان بستری نمی شوند.

وی تأکید کرد: با توجه به این مهم، اورژانس های این مرکز از بیماران کرونایی خالی شده و روند گذشته خود را آغاز کرده اند.

رئیس بیمارستان ولی عصر (عج ) اظهار داشت: اکنون حدود ۳۵ بیمار کرونایی، در بخش بستری (نورولوژی) و icu، این بیمارستان تحت نظارت قرار دارند.

دکتر محمودیه بیان داشت: کادر درمان بی وقفه در مراقبت از بیماران تمام توان خود را به کار گرفته اند و تا نابودی و ریشه کنی این ویروس و بیماری از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی بیان داشت: همکاران بهداشت نیز با سرعت و دقت در حال واکسیناسیون افراد و گروه های هدف هستند تا آمار متوفیان کرونایی کاهش یابد ، اما در این میان می طلبد که شهروندان وظیفه اجتماعی مهم خویش که همان رعایت پروتکل های بهداشتی است را با جدیت هر چه بیشتر رعایت کنند.

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایان هفته و روزهای ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید سعید فطر، از همه هم استانی ها انتظار می‌رود از هر گونه مسافرت و دورهمی خودداری کنند تا شرایط بیماری از وضعیت کنونی دشوارتر نشود.

شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها