ممنوعیت تردد خودروها در محور فیروزکوه تا شنبه

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به ممنوعیت تردد در ایام تعطیلات عید سعید فطر از ممنوعیت تردد خودروها در محور فیروزکوه تا ساعت ۱۲ روزشنبه ۲۵ اردیبهشت خبر داد.

ممنوعیت تردد خودروها در محور فیروزکوه تا شنبه

ابوالقاسم مهری در تشریح اعمال ممنوعیت تردد در ایام تعطیلات عید سعید فطر گفت: تردد در محور مواصلاتی فیروزکوه با توجه به اینکه در آخرین نقطه استان تهران واقع شده و کوریدور استانهای مازندران و سمنان است از ویژگی های خاصی برخوردار است لذا بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شد کلیه ترددها در این محور نیز کنترل و مدیریت شود.

وی افزود: از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۲ روزشنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوعیت های تردد عبور و مرور وسایل نقلیه با حضور پلیس در مبادی ورودی و خروجی میدان امام رضا(ع) فیروزکوه اجرا خواهد شد و رانندگان وسایل نقلیه در صورت عدم توجه به محدودیت تردد و اخطار پلیس، با کد تخلف تعریف شده جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان تهران فرمانداری فیروزکوه هیچگونه مجوز تردد برای این ایام صادر نخواهد کرد.

فرماندار فیروزکوه تاکید کرد: از همه شهروندان درخواست می کنیم در تعطیلات عید سعید فطر در خانه بمانند و حتما به مقررات ابلاغی توجه جدی داشته باشند. از همه مردم درخواست می کنیم از سفردر سطح شهرها به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ جان خود ودیگر هم وطنان جدا خوداری کنند. باید این ممنوعیت را مورد توجه قرار دهیم تا زنجیره این بیماری قطع و کنترل شود.

مهری در بخش دیگری از صحبت های خود درخصوص بازگشایی راه های روستایی سطح شهرستان فیروزکوه درپی سیلاب چند روز اخیر از بازگشایی راه روستایی کبوتر دره، عروس پران و امارت خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و با تلاش عوامل راهداری و ستاد مدیریت بحران شهرستان در طول روزهای اخیر مسیر روستایی کبوتر دره بازگشایی شد؛ به این ترتیب هم‌اکنون کلیه راه‌های روستایی در دهستان حبله رود باز و تردد در آن جریان دارد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها