روحانی: مگر یک صندلی ریاست جمهوری چقدر ارزش دارد که آدم بخاطر آن دروغ بگوید

رئیس جمهور با بیان اینکه بعضی ها واقعیت ها را نمی بینند و سیاه نمایی می کنند، تأکید کرد: عده ای فکر می کنند اگر چهره دولت را سیاه کنند چهره نظام سفید می شود. این کم عقلی را کجا ببریم؟

روحانی: مگر یک صندلی ریاست جمهوری چقدر ارزش دارد که آدم بخاطر آن دروغ بگوید

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیأت دولت اظهار کرد: سیاه نمایی و سفیدنمایی را کنار بگذارید و واقع نمایی کنید. اینجا وظیفه سنگینی بر دوش رسانه ها و دولت است تا این مسائل را نشان دهند به خصوص در این ایام که ایام انتخابات است و تهمت ها و تخریب ها چند برابر می شود، باید واقعیت ها را برای مردم بیان کنیم.

وی با اشاره به اینکه دولت در این مدت در سه جبهه در حال جنگیدن است، یادآور شد: یکی از این جبهه ها مقابله و خنثی سازی تحریف ها و سخنان ناروا و دروغ و غلطی است که علیه دولت یازدهم و دوازدهم به خصوص علیه دولت دوازدهم انجام می گیرد. من نمی دانم ترامپ به این ها چه داده و چه خوبی در حق شان کرده که حتی یک بار هم ظلم ترامپ را نمی گویند. جانی ترامپ بود. چرا حرف نمی زنید؟

روحانی اضافه کرد: چه کسی کشور را تحریم کرد و جنگ اقتصادی به راه انداخت و راه بانک و پول ما را مسدود کرد و نگذاشت نفت بفروشیم. چرا نمی آیید در برابر او موضع بگیرید. می گویند حالا ترامپ بدی هایی داشت ولی شما بدید و مدیریت دولت شما خیلی ضعیف است.

رئیس جمهور همچنین بیان کرد: اگر دولت ضعیف است پس این همه معالجه، تخت های بیمارستانی، پزشک و پرستار و تلاش برای نجات مردم در کرونا و کمک به قشرهایی که در کرونا مشکل داشتند و حمایت هایی که ما انجام دادیم چه بود. ما در این شرایط جنگ اقتصادی سهام عدالت را احیا کردیم و اضافه شدن حقوق ها، همسان سازی حقوق بازنشستگان و وام هایی که به مردم و کسب و کارها داده شد و پول هایی که برای مقابله با کرونا خرج شد در این دولت انجام شده است. دولت برای این کارها بیش از 500 هزار میلیارد تومان در شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی هزینه کرد. همین دیروز یک طرح در وزارت نیرو که 1145 میلیارد تومان بود، افتتاح کردیم و هر هفته و هر روز این طرح ها با مبالغ کمتر و بیشتر صورت می گیرد، اما این ها را نمی بینند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه این روزها در شرایط انتخابات 1400 هستیم، عنوان کرد: در این شرایط همه باید تلاش کنیم تا پای صندوق ها شلوغ شود. من راهش را بلد نیستم اما به آن ها که خطاب می کنم راهش را بهتر بلدند. البته ما آنچه را که سهم مان در دولت است مثل فضای امن، اضافه کردن صندوق ها، برگزاری انتخابات الکترونیکی تا حد امکان و این جور مسائل را انجام خواهیم داد، اما دولت به تنهایی نمی تواند این کار را به سرانجام برساند؛ پس شما را به خدا و به این ماه رمضان بیایید دست به دست هم بدهیم و کاری کنیم که مردم پای صندوق های رأی بیایند.

روحانی اضافه کرد: دیروز هم مقام معظم رهبری بعد از چند بار تأکید مجددا تأکید داشتند که اولویت اول برگزاری انتخابات پرشور است. این اولویت اول نظام و کشور است و راهش هم این است که همه مردم را امیدوار کنیم و همه مردم ببینند که کاندیدای مورد نظرشان در لیست نهایی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده وجود دارد. اگر این طور شود انتخابات پرشور خواهد شد و ما باید کاری کنیم که 29 خرداد که فردای انتخابات است روز فخر برای همه ما باشد و رئیس جمهوری با رأی بالا بیاید و اداره کشور را به عهده بگیرد و همه با هم به او کمک کنیم.

رئیس جمهور به وظایف سنگینی که دولت دوازدهم در هفته های پایانی خود بر دوش دارد اشاره کرد و افزود: ما تا آخرین دقیقه وظیفه داریم به مردم خدمت کنیم و ساعت های پایانی ۱۱ مرداد برای ما مثل روزهای اولیه شهریور ۹۲ است و فرقی نمی کند. از وزرا، معاونان و همه مسئولان هم خواهش می کنم که نگذارید شما را با فحاشی، تهمت و حرف های ناروا خسته کنند.

وی ادامه داد: ما به دلیل اینکه به ما فحاشی می کنند و نسبت به ما آزار می رسانند ما در پیش خدا عذر نداریم که یک روز کار نکنیم. به هر حال یک روزی همه این حرف ها معلوم می شود و من تردید ندارم در تاریخ آینده روشن می شود و تلاش آدم های پاکی که در راه خدا جهاد و تلاش کردند گم نمی شود؛ چرا که حرف های باطل مثل کف روی آب است و از بین می رود.

روحانی در ادامه گفت: ما سه جبهه پیش رویمان است که سه ضلع دارد و از هر طرف به ما هجمه وارد می شود. البته ممکن است اضلاع چهارم و پنجمی هم باشد که من نمی خواهم وارد آن بشوم. به هر حال ما باید مبارزه و مقاومت کنیم. یکی از این اضلاع تحریم است. در این زمینه من نمی دانم حرف بعضی ها چیست و در این هشت سال هم نتوانستم بفهمم. ان شاءالله که آن ها می خواهند حرف درست بزنند ولی بلد نیستند.

رئیس جمهور با اشاره به تبعات مختلف تحریم خاطرنشان کرد: تحریم یعنی خوردن حق مردم، ظلم مستقیم به فقیرترین افراد جامعه، ظلم به بیماری که دارو ندارد و یا آن را گران می خرد، ظلم به قشر مستضعفی که می آید غذای روزمره خود را بخرد، اما ناچار است آن را گران بخرد. تحریم یعنی برای جنسی که می خواهیم از خارج بخریم ۲۰ درصد اضافه بدهیم که گاهی بدتر هم می شود و ماه ها معطل می شویم.

وی همچنین تأکید کرد: باید پیش خدا و تاریخ جواب پس بدهیم اما مثل اینکه بعضی ها کک شان هم نمی گزد. ما در جنگیم، مگر بمباران را نمی بینید. گوش هایتان را گرفته اید و باز هم نمی خواهید که ببینید که برادران و خواهرانتان زیر این بمباران تحریم تکه تکه می شوند. هر کسی بتواند یک ساعت زودتر این تحریم را بردارد و یک لحظه آن را به تأخیر بیاندازد گناه بزرگ نابخشودنی نسبت به این ملت انجام داده است که بعید می دانم که خدا از آن بگذرد و مردم هم از آن نمی گذرند. این تحریم ظلم به ۸۰ میلیون ایرانی است که باید جواب آن ها را بدهیم.

روحانی با تأکید بر اینکه دولت مصمم است که تحریم را بشکند، عنوان کرد: البته از نظر من تحریم شکسته شده، ما دو تحریم را که یکی در سال ۹۲ و یکی در سال ۹۴ بود شکستیم و دیوار تحریم را تخریب کردیم. از سال ۹۷ هم یک جنگ و تحریم بزرگ دیگر علیه ما شروع شد که سه سال و نیم مقاومت کردیم و دولت خم به ابرو نیاورد. خدا نگذرد از کسانی که باید در این میدان جنگ به ما کمک می کردند و نکردند و حتی روحیه رزمندگان خط مقدم ما را در این جنگ تضعیف کردند.

رئیس جمهور ادامه داد: آن هایی که به رزمندگان این میدان جنگ کمک نمی کنند چگونه می خواهند جواب بدهند چرا که این یک گناه نابخشودنی است. ما در توافق با چند کشور به جای رسیدن به ۱۰۰ به مثلا ۹۲ یا ۸۵ درصد رسیدیم اما این بی انصاف ها آن ۸۵ درصد را نمی بینند و فقط آن ۱۵ درصد را می بینند. خب دنیا همین است ممکن است بچه زرنگی هم که شب و روز درس می خواند نمره ۱۷ بگیرد تو چه پدر و مادر و برادر و خواهری هستی که آن سه نمره گرفته نشده را می بینی. از نظر این ها کسی که بگوید ۱۷ یا ۱۸ گرفته ایم خیلی بد و غرب گراست اما اگر بگوید دو سه نمره کم گرفته ایم می شود انقلابی.

وی با بیان اینکه خدا را شکر می کنم که در این سه سال و نیم ملت با صبر، مقاومت، ایمان و ایثار خود ایستادگی کرد، یادآور شد: مقام معظم رهبری هم ما را حمایت و هدایت کرد و حالا اثر این صبر و مقاومت را در وین می بینیم. من وقتی مذاکرات روزانه وین را می خوانم می بینم که دیوار بلند تحریم هر روز یک تکه اش پایین می ریزد و اگر همه دست به دست هم بدهیم در زمان کوتاهی جمع می شود. ما می خواهیم با بولدوزر این کار را انجام بدهیم و بعضی ها می گویند به جای آن از فرغون و بیل استفاده کنید. هر گونه که می خواهد باشد بگذارید تمام شود.

رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم با تأکید بر اینکه آن افتخاری که این دولت به دست آورد این بود که سال ها ایران هراسی که در دل افکار مردم جهان جا انداخته بودند شکست، بیان کرد: ما به دنیا گفتیم که ایران اهل منطق و مذاکره و به عهدش وفادار است. امروز ایران هراسی از سوی هیچ کسی خریداری ندارد. بلکه این طرف روبرو است که از عهدش فرار می کند. امروز ایران هراسی به مفهوم آن ۱۰ سال پیش نیست. ما قطعنامه فصل هفتمی شورای امنیت را شکستیم، آن هایی که می فهمند می دانند من چه می گویم که کسی که تحت فصل هفت است یعنی در مرز جنگ و خطر است اما ما کشور را از ذیل فصل هفت درآوردیم. آیا به این هم شک دارید؟ لغو همه قطعنامه های شورای امنیت با قطعنامه ۲۲۳۱ را هم نمی دانید؟ ما تحریم تسلیحاتی را برداشتیم، از این هم خبر ندارید؟ این یکی که دیگر کمک به رزمندگان و میدان و کمک به ارتش و سپاه است.

وی اضافه کرد: این دولت بود که تحریم نظامی را شکست و بهترین سلاح های آفندی و پدافندی را یا ساخت و یا تکمیل کرد. اگر شک دارید وزیر دفاع بیاید و شرح بدهد که ما در هواپیما، ناوچه، پدافند هوایی، موشک های کروز و سایر تسلیحات چه کردیم. ببینید که در این هشت سال چه کارهایی در این زمینه صورت گرفته است. از طرفی اسرائیلی ها در طول این مدت ها می خواستند بگویند ایران دشمن همسایگان خود است و دشمن اصلی برای منطقه ایران است. بعضی دولت ها یا نادانسته و یا تحت تأثیر کم و بیش باور کرده بودند که ایران دشمن است اما دولت تلاش کرد که این تلاش صهیونیست ها را بشکند.

روحانی همچنین یادآور شد: امروز می بینید همین همسایه ها که نظر دیگری داشتند آمده اند و با ما صحبت می کنند و آماده اند که با ما رابطه قوی داشته باشند. تعامل سازنده ای که ما در سال ۹۲ گفتیم امروز در منطقه و وین می بینید و ما تا آخر پای این تعامل سازنده هستیم. شک نکنید و تردید نداشته باشید که کل تحریم برداشته می شود و ملت ایران پیروز است پس در ذهن مردم حرف نادرست و تشویش اذهان ایجاد نکنید.

رئیس جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه جبهه دیگری که دولت در آن درگیر است موضوع کروناست، خاطرنشان کرد: ما در شرایطی که در جنگ اقتصادی و تحریم کامل بودیم با این موضوع مواجه شدیم. بعضی دوستان سوال می کنند که ما می توانستیم واکسن را زودتر وارد کنیم و به صورت گسترده از اسفند واکسیناسیون را شروع کنیم اما چرا نشد. مسئولین باید دلیلش را توضیح بدهند. از روز اول واکسن هایی در فاز یک و دو موفق بودند و به ما گفتند حاضریم در فاز سه به شما بدهیم که به بعضی از کشورها هم دادند در حالی که ما حتی این را قبول نکردیم عده ای راه افتادند و گفتند مسئولین می خواهند مردم ما را موش آزمایشگاهی کنند. بعضی ها که حتی پزشک بودند و سمت داشتند این حرف ها را زدند. این موضوع باعث مقداری تأخیر شد اما ما هر چه فکر کردیم دیدیم واکسنی که به آن اعتماد نداشتیم و از سوی نهادهای بین المللی هم تأیید نشده بود نمی توانیم روی مردم مان آزمایش کنیم.

وی ادامه داد: موضوع دیگر این بود که رفتیم از کواکس که تازه آمده بود واکسن بخریم و جزو اولین ها هم بودیم و وقتی خواستیم که پول آن را که ۵۲ میلیون دلار بود پیش پرداخت کنیم به هر دری زدیم راهی برای انتقال پیدا نشد و هر جا رفتیم دیدیم این پول به آمریکا می رود و گیر می کند و آن ها می خورند و به مقصد نمی رسد. ما تا رفتیم راه دیگری پیدا کنیم طول کشید و کواکس ما را به ته صف فرستاد و واکسنی که بنا بود در اسفند و حتی زودتر به ما برسد رسیدنش به تأخیر افتاد و تنها بخش کوچکی از آن آمد.

روحانی در ادامه گفت: مسئله دیگر این است که واکسن این گونه نیست که در دنیا فراوان باشد و مثل سوهان قم نیست که هر مغازه ای تو را به آن دعوت کند، واکسن مطمئن به اندازه کافی نیست و گرفتن آن هم آسان نیست اما با این وجود ما همه تلاش مان را برای خرید انجام می دهیم. من به مردم قول می دهم و وزیر بهداشت هم این قول را می دهد که ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم در همین دولت دوازدهم بتوانیم تمام افراد پرخطر یعنی چیزی حدود ۱۳، ۱۴ میلیون نفر را تا اوایل مردم واکسینه کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه در مبارزه با کرونا که مهمترین مسئله آن واکسن است قدم های خوبی برداشته می شود و شروع هم شده، اظهار کرد: درباره واکسن ایرانی هم امیدواریم تا آخر خرداد و تیر این واکسن ها برسد. از طرفی در بخش بهداشت و کارهای دیگر کار ایران در تاریخ قابل ذکر است. دیدید که در اروپای پیشرفته مردم برای مواد بهداشتی و غذایی در صف بودند و از ۱۰ صبح فروشگاه ها خالی می شد. بروید بپرسید که در فروردین ۹۹ آن ها چه وضعی داشتند و حتی برای دارو و درمان و تخت مشکل داشتند اما در کشور ما این چیزها پیش نیامد. فروشگاه ها غارت نشد و صف های طولانی برای مواد بهداشتی تشکیل نشد و مردم پشت در بیمارستان نماندند و به جای تخت در چمن نخوابیدند. این کار بزرگی بود که دولت دوازدهم در شرایط تحریم انجام داد و باز هم ادامه می دهد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود با آرزوی قبولی عبادات مردم در ماه رمضان بیان کرد: اگر از فردای ماه رمضان نگاه، زبان، قلم و قدم و تلاش ما با قبل فرقی نکند معلوم است که از این ماه بهره مند نشدیم، اما اگر تهمت، بدگمانی و دروغ را کنار بگذاریم و در دست و زبان و تلاش مان مراعات حق الناس را کنیم یعنی از این ماه بهره مند شده ایم. مگر یک انتخابات، بالا و پایین شدن قدرت و به مقام و حقوق و جایگاه و میز و صندلی رسیدن چقدر می ارزد که آدم به خاطر آن دروغ بگوید، تهمت بزند و آبرو و حیثیت انسان ها را ببرد.

وی در ادامه با اشاره به دو حادثه غمباری که در منطقه اتفاق افتاده اظهار کرد: حادثه انفجار افغانستان بسیار دلخراش و غیرقابل تحمل بود. این کشتار چه معنایی دارد. این ها کی هستند و چه می گویند. ببینید افراط با آدم چه می کند. این ها اسلام را بدنام کرده اند. البته جنایت اصلی برای کسانی است که در افغانستان مداخله کردند؛ چه قدرت غربی، چه قدرت شرقی و چه آمریکایی ها. آمده اند گروهک های نیابتی درست کرده اند. اسرائیل دیگر خودش نیاز به جنایت کردن ندارد و اسرائیل و آمریکا و غرب گروه های نیابتی درست کرده اند و این کشتارها را در لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، بحرین، یمن و آفریقا می بینیم.

روحانی ادامه داد: افرادی که هیچ نسبتی با اسلام و جهاد و قرآنی ندارند خودشان را به عنوان مبارز، مجاهد و کسی که به دنبال خلافت اسلامی است جا می زنند. خدا نیامرزد و لعنت کند آن هایی را که تندروی را در دنیای اسلام راه انداختند. تا تندروی باشد همین است و ما راهی جز اعتدال و میانه روی نداریم.

رئیس جمهور همچنین بیان کرد: متأسفانه ببینید در این فضای مجازی و حقیقی صحبت ها و مصاحبه ها چقدر تندروی، دروغ و افراط و تفریط انجام می شود. واقعا چرا؟ باید بدانیم که افراط پایانش دامن ما را می گیرد و آن هایی که افراط می کنند خودشان در آن آتش خواهند سوخت. فتنه ای که دامن همه را می گیرد یکی همین افراطی گری است. باید به خاطر این اتفاق به خانواده های عزیز و دولت و ملت افغانستان تسلیت بگویم.

وی همچنین یادآور شد: از طرف دیگر می بینید که در فلسطین چه بر سر این مردم عزیز، مبارز و مقاوم می آید. از سال ۱۹۴۸ این مردم را آواره کردند و هر روز یک توطئه علیه شان طراحی کردند. چرا این همه کشتار و جنایت صورت می گیرد. مگر مردم غزه و قدس شریف چه کرده اند. چرا این همه بمباران و موشک باران انجام می شود. شما ادعای یهودی بودن دارید اما بعید می دانم به دین موسی اعتقاد داشته باشید چرا که شما صهیونیست های جانی هستید و هیچ دینی ندارید. چرا این همه جنایت می کنید.

رئیس جمهور در ادامه اظهار کرد: حالا این ها کشتار می کنند همسایه هایشان مثل مصر و اردن چرا ساکت هستند. برخی از این کشورهای عربی منطقه که این همه ادعا دارند چرا حرفی نمی زنند و مخالفت نمی کنند. انصافا جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین تقریبا لااقل میان دولت ها در حال تنها شدن است. نمی دانم چرا از این مردم مظلوم حمایت نمی کنند.

روحانی همچنین خطاب به اسرائیلی ها گفت: چرا مردم و بچه ها را می کشید.چرا مسجد را اشغال کرده اید و چرا در نزدیکی قبه الصخره و مسجدالاقصی مردم را می کُشید. شما غاصب هستید و به این مردم که صاحبخانه هستند چه می گویید. متأسفانه در منطقه با این حوادث تلخ و شوم مواجهیم و وظیفه ما حمایت از کسانی است که علی الظاهر جز جهاد و ایستادگی راهی ندارند چون راه های دیگر را رفته اند و به بن بست خورده اند و ما امیدواریم بتوانیم در این راه در کنار آن ها باشیم.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 175
  • منتظر
    0

    با این حرفهای روحانی دیگه داره گریه ام میگیره اخه او هشت سال فقط دروغ گفت و ملت را بیچاره کرد

    نظرات شما -
    • جلف
      0

      خدايا شكر ..حسن توبه كرده

    • ..
      0

      متن را بخوانی د خدا را شکر سواد دارید

  • سیدمیرفخرایی
    0

    همون قدری که خودت براش دروغ گفتی..من شمارش کنم دروغات را وتو یادداشت کن.کذاب ملهد خود تویی نه ترامپ..ترامپ به توشرف داره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      یادتون نره ..جا برای نوشتن دروغهای نفر بعدی هم بزارین ..

    • ..
      0

      متن را بخوانید

  • یاغچی ابادی
    0

    متاسفانه همتون سروته یه کرباسین ،برا منافع دنیاییتون هیچ خط قرمز وهیچ عقوبت اخرویی نمی شناسید

    نظرات شما -
    • ضرت
      0

      روحاني با زبان روزه دروغ نميگويد...افرين به حسن

  • علی
    0

    خودش دارد جواب خودش را میدهد

    نظرات شما -
    • جمال حسن
      0

      داره خود زني ميكنه ..خدارو شكر داره توبه ميكنه

  • علی محمد صادقیان
    0

    رو که نیست عنبر نسای قزوین است.

  • ملت
    0

    خدایا این چی میگه

  • مهدی
    0

    نه اینکه شما نگفتی!!! انقدر دروغ و دو رویی به کار بردی که آخر سر منافق خطابت کردن.

  • کاربر ناشناس
    0

    دروقگو دشمن خداست کومردمیدان مانندسرداردلهاکه هیچوقت پشت صندلی ننشت

  • کاربر ناشناس
    0

    حضرت علی روی منبرشهیدنشدسرسجاده شهیدشد

  • ناشناس
    0

    شما در این مورد بحث نکنی قشنگ تره :) تو این مدت باقی مونده فقط سکوت کن و بزار تموم شه...

  • کاربر ناشناس
    0

    برای خودش میکوید این همه وعدهای پوچ داد برای همان صندلی ای یییییییی

  • حسن چاخان
    0

    من سرهنگ نيستم حقوقدانم...قراره دوي خيابونها ديوار بكشن....من پول نفت رو ميارم سر سفره مردم...هر صد روز مردم تغييرات را حس ميكنن....لعنت بر دورغگو ..

  • کاربر ناشناس
    0

    برو ای کلک حقه باز برنامه های صد شبه دارم کو کجاست ان رونق برو برو برو حرف نزنی ابرومند تر

  • ف
    0

    پدر ژپتو کجایی حسن کلید جای پینو کیو را گرفتی ..فرشته مهربان بداد ملت برس

  • mohammad
    0

    عجب آدمایی پیدا میشن ، رو که رو نیست سنگ پای قزوینه ، خودش برای ریاست جمهوری هر دروغی که تونست گفت الان میاد میگه دروغ نگیم.

  • محمد
    0

    در دورغگوی می خواست از ترامپ عقب نمونه

  • @
    0

    تو خودت سر دسته ی دروغگوها یی

  • یوناس
    0

    خودتو قبل انتخابات 92 چقدر دروغ گفتی : 100 روزه اقتصاد رو درست میکنم - چنان رونق اقتصادی درست کنم که مردم دیگه به سمت یارانه نروند (زرررررشک)- کلید من کلید حل مشکلات هست من با کلید آمدم وووووووو سال 96 گفتی فلانی بیاد دلار میشه 7000تومن من بیام سایه جنگ از سر کشور رو دور میکنم دولت من دولت راستگویان است - یارانه رو 250هزار تومن میکنم -اشتغال ایجاد میکنم - مسکن رو رونق میدم و مسکن مهر رو اتمام میکنم ووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

  • کاربر ناشناس
    0

    اخه دروغ دیگه مونده که تونگفته باشی که حرف ازحق الله وحق الناس مزنی

  • یاسر
    0

    خود روحانی و وزرایش در جلسه رای اعتماد در مجلس چقدر دروغ گفتن از آخوندی بگو تا زنگنه -نعمت زاده وزیر رفاه وزیر کار و امور اجتماعی کلا این دولت به غیر از چند نفر (دکتر نمکی ...) دولت دروغگویان هست

  • کاربر ناشناس
    0

    اگه ارزش نداره چرا .........؟

  • behzad
    0

    یکی باید این جمله را به خود روحانی بگه مثل اینکه روزهای اول ریاست جمهور خود را فروش کرده که یکسره داشته علیه دولت قبل غیب و بدگویی , ترور شخصیت و دورغ می گفته و خرابکاری دولت خودش را به آن نسبت می داده تازه اقا عابد و زاهد شده و شروع به نصیحت کرده. حرف های خلاف واقع خودش را توی 8 سال فروش کرده آقای روحانی دنیا دار مکافات هست ((ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ ))

  • مهدی
    0

    خخخخ خیلی بابا پر رویی خودت حساب دروغهایی که به ملت گفتی و داری؟ من یکی شو یاداوری میکنممممم مردم همه چیز خود را به بورس بسپارند

  • کاربر ناشناس
    0

    اقای دکترروحانی اگرصندلی ریاست جمهوری ارزش دروغ گفتن نداشت پس چطورخودت هشت سال صندلی ریاست جمهوری راول نکردی

  • ali
    0

    حسن ... زشته بده ... حرف بد نزن دروغ !!! ای وای خدا نکنه کسی دروغ بگه نفس

  • نوبر
    0

    حسن اقافریدون 8سال دروغ گفتی برای این صندلی

  • ناشناس
    0

    خودت بیشتر می دونی تجربه زیاد داری از دروغ و.....

  • ناشناس
    0

    آدم دورو همینه دیگه، دیروز رو یادش رفته. چقد دروغ به ملت گفت، چقد بهتان به رقیبانش زد

  • احمد
    0

    اون چنان رونق اقتصادی را من گفتم یا شما

  • اکبر
    0

    داره از تجربه اش میگه

  • اس
    0

    دقیقا خودش رو مثال میزنه .

  • عزرائیل
    0

    پس چرا خودت داری از روز اول دروغ می گی ؟؟؟... بزرگ دروغ گویان!!!... آلزایمر داری یا خودتو به کوچه حسن چپ زدی؟؟؟

  • ریزه میزه
    0

    حسن آقای چخان! روبروی آیینه ایستاده ایی وبحرفهای وجدانت گوش میدهی!؟ تازه یادت آمده که 8سال پیش چه دروعگوهایی گفتی وباکلیدمقوایی چه کلاهی سررای دهندگانت ومردم گذاشتی!

  • نعمت
    0

    رو که نیست خودش سلطان دروغ گویان جهان است

  • .
    0

    نمیدونم نفرینش کنم . بخندم . گریه کنم . واقعا موجودی عجیب است

  • رئوف
    0

    درست مثل اینکه در آینه با خودش داره حرف میزنه، یکماه آخر دولتش افتاده یاد راستگویی!!!!!!!!!!!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    همه سروته یکی هستید ولی اقای روحانی حرفهایی که زدی و وعده هایی که دادی و عمل نکردی به غیر از دروغگویی و کلاشی بود تازه بعد هم دروغ گفتی مثل بنزین که شب قبل فهمیدی

  • ایرانی
    0

    آقای روحانی !روی روباه را درحقه بازی سقیدکرده ای ! بازم بارک الله که اعتراف کردی که چقدردروغهاگفتی تا8 سال صندلی رئیس جمهوری غضب کنی

  • شیخ
    0

    عاقلان دانند مردک خودت پرفسور دروغگویی گرفتی تواین ۸سال دیکتاتوری

  • حسنی
    0

    متاسفانه در مملکت ما روزانه هزاران بلکه میلیون ها نفردر ارتباط با اقتصاد - سیاست و فرهنگ جامعه اسیر برداشتهای ذهن خیالی خودشان میشوندو ابراز نظر میکنند در حالیکه قریب به نود در صد این بیانات و اظهار نظر ها همگی دور از واقعیات موجود میباشد نرخ مطالعه در بین مردم ما بسیار کم است و روانشناسانه مردم ایران را سوق دادند بطرف تخلیه برداشت های ذهنی و فکری خودمان و گاها هم مورد تشویق های بی اساس قرار میگیریم در حالیکه مردم اصولا در بی خبری از اصل واقعیات عمر و جوانی خود را سپری میکنند و سرنوشت و مقدرات خود و فرزندانمان در حاله ای از مجهولیات به پایان میرسد ما اگر نگران زندگی خود و اینده فرزندانمان هستیم باید مانند کشورهای مترقی پیشرفته برویم به دنبال مطالعه و پژوهش و جستجو و کشف واقعیات اقتصاد و سیاست و فرهنگ کشورمان باید بدانیم درامدهای ناخالص ملی ما چگونه بدست میاید و چگونه هزینه میشود باید برویم دنبال اصل واقعیات چرا در کشور ثروتمند ما به یکباره مثلا قیمت اپارتمان و خانه سیصد برابر میشود چرا قیمت گوشت مرغ به یکباره سه برابر میشود چرا قیمت گوشت قرمز به یکباره چهار برابر میشود چرا امکانات رفاهی و اموزشی و بهداشتی مملکت که طبق قانون اساسی بصورت رایگان میباشد به یکباره و بصورت سری و مخفیانه پولی میشود کشور ما حسب اراده الهی کشوریست ثروتمند و غنی چرا مردم این سر زمین سر در گریبان شدند و کاسه چه کنم چه کنم در دست دارند .دوست عزیز من برو مطالعه کن پژوهش کن درامد مملکت شما از این همه ذخایر نفت و گاز و معادن و صنایع خدا دادی و غیره چقدر است مصرف ان به چه صورت است وقتی دولت هر ساله بودجه و درامد مملکت و هزینه های انرا به مجلس تقدیم میکند ردیف های گیرنده چه سازمانها و نهادها و ارگانها و اشخاصی هستند ایا به درستی و تحت نظارت قانونی توزیع میشود و یا همچون دویست سال قبل همه چیز دستوری و امری صورت میگیرد در بعد سیاست داخلی و خارجی نیز همیطور است باید بدانید سیاست کشور ما در کجای این پرگار ترسیم کننده قدرتها قراردارد ایا ما اراده ای از خودمان داریم و یا تحت نظارت قدرتها فقط اطاعت دستور میکنیم در بعد فرهنگی هم اگر نرخ مطالعه و پژوهش ما چه بصورت فردی و چه بصورت جمعی در حد استاندارد جهانی و قابل قبول باشد دیگر ملت ما نگران رخنه خرافات و یاوه گویی های اشخاص بیسواد و کج فکر و بد اندیش نمیشوند و اینده فرهنگی خود و فرزندانمان روشن و ملموس میگردد شما با دانش و اگاهی میتوانید حق و حقوق خود را از مسولین مطالبه نمایید در اکثر کشورها ی در حال پیشرفت مسولین از جهل و نادانی مردمش سو استفاده میکنند و با شعار های صد تا یک غاز مردم را فریب میدهند و ذهنیت مردم را بطرف خرافات و سراب زیبا و فریبنده زندگی میکشانند تا بتوانند ذخایر اقتصادی و مادی و دارایی های ملت را چپاول کنند بنابر این شما ها که اهل اظهار نظر وابراز عقیده در زمینهای مختلف هستید مطالعه کنید مطالعه مطالعه تا از بند توهم ذهن و روح و روان خود خارج شوید زیرا وقتی خودتان میدانید فلان عقیده و اظهار نظر را روی هوا و برداشت انی فکرتان به زبان اورده اید تا مدتها ذهن و روان شما درگیر پردازش و رفع این نا صحیح ها از مفز شما میباشند و شما را ازار میدهد .ولی وقتی از منابع موثق و صحیح واقعیات را مطالعه میکنید و میفهمید دیگر درگیر استرس های ذهنی نیستید و روز به روز موفقیت در زندگی شما نمایان میشود /

    نظرات شما -
    • وطن پرست
      0

      با عرض درود و احترام خدمت کاربران و مسئولین سایت وزین خبر فوری و با تشکر از کاربر حسنی، چرا که آنچه را که باید می‌گفتند به خوبی بیان کردند و در یک کلام اگر کسی می‌خواهد مشکلات این مملکت را بداند با خواندن مطلب جناب حسنی عزیز به خوبی با مشکلات و موانع پیشرفت این کشور بزرگ آشنا خواهد شد و پیشنهاد می کنم اگر کسی در دولت آینده قصد رفع مشکلات این کشور را داشت، بهتر است این مطلب را بخواند تا بتواند با درک واقعی معضلات، گره گشای مشکلات باشد!!!!! مجدداً از کاربر حسنی بابت این مطالب زیبا و جامع سپاسگذارم. یا علی

  • امیر
    0

    تو خودت واسه رسیدن به این صندلی گفتی اگر رئیسی بیاد دیوار میکشه کافر همه را به کیش خود پندارد

  • مازیار
    0

    رای ملت دکتر احمدی نژاد

  • ریزه میزه
    0

    حسن آقای چخان! روبروی آیینه ایستاده ایی وبحرفهای وجدانت راگوش میدهی وان راتکرای!؟ تازه یادت آمده که 8سال پیش چه دروعگوهایی گفتی وباکلیدمقوایی چه کلاهی سررای دهندگانت ومردم گذاشتی!

  • بحث نکن
    0

    ایشون با دروغ نفس می کشه . . .

  • فرهنگی بازنشسته
    0

    این آقا عاقبت روباه راهم روسپیدکرد!

  • حاج حمید
    0

    رای بی رای ،،،،، همتون بخاطر قدرت و ثروت همه کار میکنید و فقط دروغ میگید

  • ناشناس
    0

    آقای روحانی اگه می خواهی دروغ ات به شما ثابت کنم شما رجوع کنید وعده های انتخاباتی سال ۹۲ و ۹۶ قرار بود اثرات اقتصادی دولت شما سر سفره مردم ببینیم که دیدیم سفرهای مردم کوچک شد یا مساله کرونایی قبل عید گفتید پیک چهارم کرونا مهار کردید جاده ها و راهها را باز گذاشتید الان اثرات آن کشتار بالای مردم در کرونا می بینیم آقای روحانی گوش ما از این حرفها پر هست دیگه فریب حرفهای هیج جناحی و هیچ کس نمی خوریم رای بی رای

  • .
    0

    همین صندلی ریاست جمهوری،اینقدر برای خودت و‌دارودسته وفک وفامیل ات ارزشمند بود که بخاطرش به لقب ،، بزرگترین رییس جمهور دروغگو،،مفتخرشدی و هشت سال تمام با دروغ بزرگت ،، انچنان رونقی ایجادبشه،، هشتاد میلیون ایرانی رو به خاک سیاه نشوندی و درعوض داداش تغییرفامیل یافته ات باخاندان هزارفامیلت،به چپاول بیت المال مشغول شدید و هنوز هم‌که‌هنوزه،شرتون رو از سر این ملت مظلوم کم نکردید.تجربه خوبی برای مردم ایران شدید،مطمین باش تو و دارودسته غارتگرت منبعد،حتی به اندازه یک پشه،هم ارزش ندارید

  • نصرت اله
    0

    وقتی طرف ازرو نمیره وفقط بایدنگاش کنی .......اولی لک فاولی_ثم اولی لک فاولی (سوره قیامه)

  • سرباز وطن
    0

    خدایااااااا ببین کی این حرف رو میزنه؟!!!!!! روز روشن, جلوی دوربین, کلی آرشیو از حرف های انتخاباتی خودش چهارسال پیش و.....چه رویی دارن بعضیا...

  • احمد
    0

    چنان رونق اقتصادی ایجادبکنم ...

  • حسن شاه کلید
    0

    همانقدر که تو 8 سال به ملت دروغ گفتی

  • ناشناس
    0

    خجالت بکش همین بس،،،، اصلاح طلب بدون اصول

  • چوپان
    0

    مگر آقای روحانی تابحال کاره بودن ؟

  • مهدی
    0

    یکی نیست بگه پس چرا خود تو این همه به ملت دروغ گفتی؟ و هنوزم داری دروغ می گی

  • صرع
    0

    اینا برای هفت پشتشون جمع کردن و هرچی بخورن تموم نمیشه،فقط مردمه عادی زیر دست و پای همچین مسئولانی گیر میکنن.

  • بازنشسته
    0

    اقای روحانی شنیده اید: دیگ به دیگ می گه روت سیاه . چه عرض کنیم ما که با 60و اندی سال کمتر راست شنیده ایم . ای کاش وقت می کردی حرف سران این کشور فلک زده را یک مرور کوتاه می کردی . با سخنان گهر بار امروزشان مقایسه می کرده . تا ...

  • حامد
    0

    تو رو خدا همین چن روز اخرو ساکت باش

  • دولت شاداب و جوان جهادی و حزب الهی و مقتدر در برابر دشمن
    0

    ای جونم قربون اون ریش رنگی ت برم که ۸سال قفط راس گفتی چند شوما خبی عمو حسن۰۰۰ راستی ما دیگه به یارانه احتیاجی نداریم به لطف صداقت شما...انقد همه چی ۱۰برابر گرون کردی که ۴۵۵۰۰دردی درمون نمی کنه

  • حسین خانی
    0

    دروغهای برجام را بشمار روحانی :اگر مجلسی ها عرضه داشتن چنان استیضاحت می کردن تا عمر داری پشیمان می شدی از رئیس جمهور شدن :جواب درغوهایت اگر این دنیا نمی توانی پس بدی ببین آخرت چه بلای عظیمی بسرت خواهد آمد.

    نظرات شما -
    • رمضانی
      0

      یعنی رای تمام نمایندگانی که فرمودید اندازه 24 میلیون رای روحانی میشه ؟ روحانی دروغگو نبود بدشانس ترین رییس جمهور بود دوره او دوره بلایای طبیعی ویرانگر مانند سیل زلزله ، بحران جهانی کرونا که ویرانگر اقتصاد جهانی بود وهمزمانی او با یک دیوانه زنجیری و به شدت ضد ایرانی مانند ترامپ که با وضع تحریمهای بی رحمانه و ظالمانه فروش نفت ایران به زیر صد هزار بشکه در روز رسیده بود . چرا منصف و منطقی نیستید

    • mohammad
      0

      آقای رمضانی یعنی روحانی دروغگو نبود؟ زمان احمدی نژاد که میگید اون اوضاع کشور رو خراب کرده باز هم اینقدر گرونی نبود ، بازهم قیمت ها لحظه ای عوض نمیشد. بلایای طبیعی در هر دوره ریاست جمهوری بوده ، زمان جنگ هم ما اینقدر تورم نداشتیم بعد جنابعالی میاید سنگ ایشون رو به سینه میزنید؟ آقا باشه قبول ، اصلا روحانی آدم خوبیه پس چرا نمیاد پیش مردم و در میان مردم حضور پیدا نمیکنه تا یکم خوبی هاشو ببینیم ، یا حتی زندگی تجمل گرایانه نداشته باشه و اموالشو نشون مردم بده.

  • ناشناس
    0

    خیلی پررویی بخدا... خودت پینوکیویی

  • نیما
    0

    دروغ اساس کاسبی است و ۴۳ سال است که در جامعه ما نهادینه شده است

  • سید علی میرافضلی
    0

    چقدر بی شرم حیا و پررویی آقای حسن روحانی تنها تو باعث شدی بیشترمردم ناامید بشن و به هیچکدوم از کاندیدا رای ندن..... رای بی رای

  • امین میرزائی
    0

    این چرا داره خودزنی میکنه؟؟؟ چی میگه؟؟؟ چرا داره جلوی دوربین به خودش نصیحت میکنه؟؟؟؟

  • ....
    0

    کارنامه و عملکرد هر کسی مشخصه .

  • ناشناس
    0

    پیشنهاد از اول ٩٢تا به امروز تمام سخنرانیهای آقای روحانی را در یک جای بی طرف پخش کنید وچند نفر بی طرف هم باشند همان بی طرفها قضاوت کنند ادم زاد فراموش میکند شایدهم اقای روحانی حرفهای قبلی را فراموش کرده

  • ث
    0

    برای یک دستمال قیصریه را به آتش میکشند .برای یک پیراهن دنیارا به آشوب میکشند ، یک صندلی ریاست جمهوری اونهم ایران که دیگه دورغ سهله ، انسان فروشی . دین فروشی .و .... راحت انجام میشه

  • ناشناس
    0

    واقعا آقای روحانی درست فرمودن ولی کسی گوش نمیکنه ولی معلوم نیست چرا دروغ میگن وعده های الکی میدن فقط در حد حرف مردمو به خواسته هاشون توی خواب میبرند مشکل از کجاست از یه جایی هست ولی معلوم نیست از کجاست شاید میزه؟

  • ق
    0

    دیو فریب ..یاد عمرو عاص و خالد ابن ولید می افتیم..

  • عباسی
    0

    همتون کذابید

  • علي رضا
    0

    مگه صندلي چقدر ارزش داشت كهخودت اين همه دروغ گفتي... چهره دولت شما خودش سياه هست ، لازم نيست كسي سياه نمايي كند. لعنت بر دولت بي تدبير شما كه مردم را به خاك سياه نشاندي.

  • یونس
    0

    واقعا جای خنده داره حسنی انگار حرفات موقع انتخابات یادت رفته!!!!

  • هموطن
    0

    دم حسن کلیدساز روحانی(فریدون) گرم همه را مثل خودش .....فرض میکنه البته شایدم همان چیزی که فکر میکگنه هستیم که 8سال آزگار (حدود 3000روز- حدود 70هزار ساعت- حدود 1/682/000ساعت- 100/800/000 ثانیه سوارمونه و عرضه پیاده کردنشم نداشتیم و نداریم

  • پدرام
    0

    شما بخاطر این صندلی فتنه درست میکنید دروغ گفتن پیشکش

  • رسول
    0

    شما چرا دروغ می گویید

  • رز
    0

    همه مثل هم هستین بهتر وبدتر ندارین برای شما کلی منفعت داره بار خودتان رابرای چند نسل می بندین

  • واقع بین
    0

    خودت که مادر دروغگوهایی .... بی ش .....

  • مهدی
    0

    8سال پشت صندلی بودی حالا که اخرای ریاستت رسیده داری شعار میدی!!!

  • راهی
    0

    روحانی جون سلام. خسته نباشی خیلی زحمت کشیدی ، خدا یاری کند این یک ماه هم تمام بشه دیگه بری هیچ وق شکل ترا نبینیم دروغگوی قرن .

  • مسعود ناصری
    0

    واقعا انسان بارد از ریش سفیدش خجالت بکشد

  • خشی۹۸
    0

    حسن چاخان حالا که تمام شداین صندلی بدرد نمی خوره

  • غلی
    0

    آدم

  • ناشناس
    0

    مردک‌دروغگو یادش رفته چه بلایی سر ملت و کشور اورده گندی که زدی حالاحالاهانمیشه درست کنی تازه طلبکار هم شده به قول اقای رییسی امام رضا خودش جوابتو میده

  • عقل
    0

    ننگ ما صدا و سیمای ما

  • ناشناس
    0

    ای حسن خودش میگفت مشکلات را 100روزه حل میکنم بعدش گفت من کی گفتم صد روزه!!!!!زد زیر حرفش این دروغ نیست

  • Ali
    0

    تو دم از حق الناس میزنی؟!!!!!! حق الناس مردم بدبختی که با دروغ و کلک سرمایشونو کشوندی تو بورس و به خاک سیاه نشوندی . که بتونی کسری بودجه ات رو تامین کنی و بعدم خودتو به خواب خرگوشی زدی میخوای چجوری جواب پس بدی. کارای دیگه ات که پیشکش . عجب رویی داری !!!!!!!!!!!!@

  • ناشناس
    0

    چرا همه کامنت گذارها فقط تیتر رو میخونن؟؟ متن رو بخونین لطفاً

  • حسنک کجایی
    0

    زندگیم توی بورس از بین رفت به گدایی افتادم پول های منو پس بده حسنک،حسنک کجایی؟

  • م
    0

    جناب رئیس جمهور همه این پست ها زودگذرند ای کاش شما هم هشت پیش مثل امروز صحبت می کردید!!!!

  • ایرانی
    0

    خداوندوقتی بخوادکسی رازسواکند،با زبان ودست وپای خودش رسوایش میکند. آقای روحانی ! حالافهمیدی خداوندچگونه بازبان وعمل خودت رسوا وذلیلترکرد!

  • بنده خدا
    0

    آقای روحانی یکی از دروغهایت دعوت مردم به بورس بود که متاسفانه با دروغ و کلک از جیب مردم پول دزدی کردید وووووووو............

  • قاسمی
    0

    دروغ هات را یادت رفته ..گفتی چکار و بهمان میکنم ..خودت را اصلاح طلب جا زدی .تا رای بیاری ..

  • چ
    0

    برای شما هشت سال چقدر ارزش داشت تمام گفتهایتان یادتان هست.

  • پرتوی
    0

    جزء دروغگو ترین انسان ها هستید آقای روحانی .

  • عباس
    0

    به اندازه همون هشت سالی که خون مردم به شیشه کردی

  • مجید
    0

    آنقدر ارزش دارد که شما بخاطرش ۸سال دروغ تحویل دادی و من جوون اول زندگی 10 سال عقب انداختی

  • اسماعیل
    0

    به خدا کثیف ترین دولت تا به الان

  • مهری
    0

    آقای روحانی کم عقل و دروغ گوشماجدو آباد شماست طلبه اینقدر بی تربیت اگر هر کس از شما ودولت شما انتقاد کنه میشه کم عقل و دروغ گو کسی نبوده به شما ادب یاد بده خیر سرد رعیس جمهور مملکتی هستی مثل ترامپ حرف میزنی البته حق دارید کار شما و حزب سیاسی سما تا آخر عمر تان تمام دوم اینکه آقای روحانی مردم به شما رای دادن شما هم کلیدی دست گرفتید شما کلید مشکلات هستید نه تنها مشکلی حل نشد اوضاع مملکت بدتر شد ما از اول انقلاب تا الان هیچ دولتی به اندازه دولت شما حقه باز دروغگو دزدی و اختلاس فراوان نداشتیم پدر مردم درآمده از بس گرانی و تورم به هیچی نمی‌رسن برید بعداز اتمام کارتان باید تو ووزرات بخصوص ظریف نامرد باید محاکمه بشید

  • ناشناس
    0

    جناب اقای روحانی این سوال را باید از شما پرسید که در طول این هشت سال مدام به مردم دروغ گفتید.احتمالا از افزایش قیمت بنزین هم خبر نداشتید و.... الی اخر.

  • هموطن
    0

    والا اگه ارزش نداشت این همه باهم جدال نمیکردن آبروی همدیگرو نمیبردن انقدری که رئیس جمهور و وزیراش حقوق میگیرن ما باید 50 سال کار کنیم تا حقوقمون اینقدر بشه کدوم یکی از رئیس جمهورامون الان طعم بی پولیو چشیدن کدومشون میدونن خرج خونه و اجاره خونه چیه اصلا؟؟؟؟

  • شهر وند
    0

    یه زمونی ماقبل تاریخ ،یه چوپون دروغگو بودش ،گوسفنداشو گرگا دریدن، اونم پشیمون شد و همه بخاطر همدردی بااو هدایت شدن ،......دروغ مسریه الانم رسیده داخل خونه ها،سرپرستای خونه نمیتونن به وعده هاشون عمل کنن ،حالا دیگه بچه ها به والدین دروغ تحول میدن..نه بچه ها راسشو میگن ،حتما والدین الزایمر گرفتن

  • ناشناس
    0

    از دوستان دوران مجلس که نماینده بودی اوردی پست دادی این چند میلیون از هم حزبت تازه کشت وصنعت مغان را به چه کسی واگزار کرده بودند بیچاره اقای ریسی همش این واگزاریها ی اینها که دیگر دروغ نیست چه کسانی هستند بنام خصوقی سازی بیت المال راه بنام شان کردند

  • هموطن
    0

    هر کسی میاد فقط خودشو اطرافیانش پولدار میشن و میرن و یه گروه جدید میاد دوباره ولی هیچکس به فکر مردم نیست

  • ناشناس
    0

    یکی از حرف هایت این بود آقای روحانی می گفتی تحریم ها موقع قرارداد برجام بل مره برداشته می شود این راست بود یا دروغ ؟..

  • علی
    0

    جناب روحانی ، همه این ادمها بدنبال کلید زنگ زده شما میگردند که در خزانه را باز کرده و نگاه کنند که پر شده یا همچنان مثل 8 سال پیش خالی مانده .

  • محمد راد
    0

    نه توباصدق و درستی به صندلی تکیه دادی. ازمکافات عمل غافل مشو گندم ازگندم برویدجو ز جو

  • کامران ترتر
    0

    ترتر اسیا کیه؟ تراختور تراختور .پشمام :|.اسطوره حلم و صداقت جناب روحانی

  • ناشناس
    0

    شما در داستان بنزین آمدی به مردم گفتی من هم روز صبح جمعه فهمیدم در صورتی آقای زنگنه وزیر نفت یک ماه قبل می گفت کارت بنزین فعال کنید وان کسانیکه ندارند بیان کارت سوخت بگیرند چه ریس جمهور بودی از کار وزیر نفت خبر نداشته ای اینجا دو حالت بیش نبود دروغ یا راست کامش ؟؟؟...

  • *
    0

    لطفا ازکلیدت نده کسی کپی بگیره.افق های روشن بصیرت میخواهد وعمر جناب حضرت نوح( ع)

  • آذری
    0

    آقای روحانی واقعاً وبه حق هرچه دراانگلیس خونده ای عالی یادگرفته ای تحصیل کرده لندن یعنی این

  • مرتضی
    0

    خدایا زودتر این چند روز باقیمانده از دولت را تمام کن تا دیگر تصویر این دروغگورانبینیم

  • ناشناس
    0

    بدبختی ونداریو فقیری وتوبرسرمردم آوردی اگه توبری مردم یه اه خوش میکشند

  • احمد
    0

    یه ضرب المثل هست که میگه.. دیگ به دیگچه میگه روت سیاه یکی نیست بهت بگه آخه بزرگ دروغگوها خودتی تو همون کسی هستی که پدرژپتو واسه ساخت عروسک پینوکیو باید بیاد پیشت لنگ بندازه

  • سید
    0

    جناب روحانی یادت رفته برای تدست اوردن همین صندلی چه چه تهمت ها که نزدی و چه دروغ ها که نبافتی و چها که نکردی خوشبختانه فیلم های انروزگار موجود است لطفا سری بزنید و مرور کنید اینقدر فرار رو به جلو نفرمائید مردم فراموش نکرده اند در زمان زمامداریتان هم مشهور به حسن دروغ شدی از بس دروغ گفتی دیر متوجه شدی که ارزش ندارد این میز و صندلی ها

  • محمد
    0

    رفتنت را خیالى نیست ! فقط مانده ام چگونه در جشمانى به آن زلالى جا داده بودى آن همه دروغ را . . .

  • ناشناس
    0

    آقای روحانی سرمایه و دارایی ها در بورس نابود شد لطفا زیان مالباختگان را بخاطر خدا و رضای خدا برگردان

  • ضد اصولگرا
    0

    جناب رییس جمهور خیلی خیلی مدیونی... بخدا قسم فردای قیامت هرگز نمیتونی پاسخگو باشی.هرکز

    نظرات شما -
    • نعمت
      0

      به تنها چیزی که اعتقاد ندارند ایشون رو قسم ندهید

  • معلم شیمی
    0

    جناب رئیس جمهور طی دو سال اخیر همه چیز حداقل ۱۰ برابر شد. اما حقوق ما حدودا ۲برابر شد!!!!! هر معلم و کارمند وکارگر یه آه... فقط یه آه بکشه چکار میکنی؟؟!

  • ناشناس
    0

    تو که فروش نفت نداشتی ۵۰۰ هزار میلیارد از کجا آوردی به غیر از اینکه تو بورس جیب ۴۵ میلیون نفر را خالی کردی تا ضرر مردم نجیب ایران جبران نشه رای بی رای

  • کاربر ناشناس
    0

    ۸سال پیش چقدر به مردم دروغ گفتی درباره چه کسی حرف می زنی

  • کاربر ناشناس
    0

    مرد حسابی تو با ماشین ضد گلوله بدبختی مردم را می سنجی

  • سعید
    0

    سلام نمیدونم آقای رئیس جمهور فکر کنم خودت این سوالی که کردی از همه بهتر میدونی چه جواب بدی با لباس مبدل بیا بین مردم نظر مردم و در مورد خودت بدون

  • داریوش
    0

    درست ارزش نداره ولی روحانی از چند ماه قبل از انتخابات تا الان یعنی ۸ سال است دارد دروغ میگوید،انشالله به زودی باید پاسخ دهی

  • محمد راد
    0

    دست خودته،توبهترازهمه می دونه قیمت صندلی چقدره.فقط کافیه، یه مروری به وعده ووعید های انتخاباتیت داشته باشی.حالاکه به آخرحض وکیف ووورسیده ای،معلم اخلاق شده ای.دوصدگفتارچونیم کردارنیست.

  • بردیا
    0

    آقای روحانی شما خوب بودید ولی اختیاری از خودتان نداشتید

  • محمد راد
    0

    اگه یه زندگی پس ازمرگ_مرگ تجربی_مرگ تقریبی،داشته باشی،متوجه خواهی شد که بجای اینگونه ژست ها،مدام بایدعذرخواهی کنی،نه اینکه در مقام معلم اخلاق وناصح مشوق درآیی.

  • سعید
    0

    نمی دونم،بهتره این سوالو از خودت بپرسی.

  • ح
    0

    ابردروغگوی کشور خودتی

  • اب
    0

    دوره ریاست جمهوری در حال پایان هست یاد هزاران دورغ که گفته افتاده

  • مسلم
    0

    به خودش کنایه می زند؟

  • ناشناس
    0

    سلام آقای روحانی خدمت شما عرض شود که می گن در عالم فعل گهی دروغ وگهی راست گفتن دروست است چقدر این صحیح باشد نمی دانم وراست گفتن هم مال مسلمان ولی می گویند در سیاست گاهی هم باید دروغ گفت آن هم دروغ مصلحتی برای فریب دشمن در میدان جنگ ولی شما در سال ٩٢یکی از سخنرانی هایت فرمودی خزانه خالی یک سوال است آیا واقعا خزانه خالی بود گیرم که خزان هم اگر خالی بود شما باید فریب دشمن می گفتی خزانه پر است اگر اینجا دروغ هم باز مصلحتی بود بلخره کدامش صحیح بود خالی یا پر ؟؟؟؟؟...

  • فریدون
    0

    قدری می ارزه که برای رسیدن بهش با نشان دادن یک کلید ارزش پول ملی صفر ،قیمت مسکن هفتصد برابر ، قیمت خودرو پنج برابر و۔پولهای مردم دربورس دود بشه وصفهای طولانی مایحتاج روزانه تشکیل بشه

  • ناسناس
    0

    سلام خدمت آقای روحانی سوال راجبع حقوق های نجومی جناب عالی چه گفته بودی آیا حقوق های نجومی بود یا خیر ؟؟؟

  • حسینيّ
    0

    روش درست مقابله با تحریم دشمن تولید، خودکفایی، و صادرات است نه مذاکره ذلیلانه و وقت کشی.

  • احمد
    0

    زردآلو کیلویی ۵۰ هزار خجالت بکش آقای رئیس جمهور

    نظرات شما -
    • کامران ترتر
      0

      چی میگی عمو فقط تراختور زرد آلو چون بارون بد موقع اومد شکوفه هاش ریختن بخاطر این گرون شد . موز الان شده ی دلار تا هوا گرمه بخور زمستون گرون میشه

  • نیکپور
    0

    سلام خداوکیلی خنده دار کاری نداریم خودت چقدر دروغ گفتی

  • باصفا
    0

    این شبکه ی خبر فوری را فوری فوری جم کنید کارتان انداختن به جان هم و مسخره کردن یکدیگر ومردم که مشکل بسیار دارند را عصبانی تر وخسته تر وبگویید چه کار مهمی این شبکه تا به حال داشته است

  • باصفا
    0

    بخند وبخند عمریی خندیدی اخر خنده گریه نه ان گریه خون بایست گریست وبگی ای کاش بدنیا نمی امدم میدانم همکارای خبر فوریی در حال حواب دادن هستن ولی بدان کل عالم هم جم کنی جواب من را که هیچ جواب او را پس فعلا بخند وبخند تا دنیا که نه تمام عالم بخندن به یکایکتان

  • بينامي
    0

    متاسفانه سخنان ايشان را كاملا درك نكرده ايد يا جهل ميكنيد اثار رمضان را در خودت تان بيابيد واز تهمت زدن در پيشگاه خداوند استغفار كنيد كه اين راه تقوا هست ما همه روزي بايد در محضر عدل الهي پاسخگو خواهيم بود از خداوند رحمان توفيق انسان بودن طلب كنيم التماس دعا وپيشاپيش عيد سعيد فطر برعموم مسلمانان مبارك باد

  • محمد
    0

    ۸ سال لیاقت خدمت به این مردم شریف داشتید به وجدان خودتان رجوع کنید طی این مدت فاصله بین فقر و غنا از کل این ۳۰ انقلاب بیشتر شده است وجدان وجدان وجدان

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      شما به خاطر همین صندلی ناجوانمردانه رقبای خودتون را با سایتها و روزنامه هاتون بی ابرو کردید خدا لعنت کنه پدر ومادر واموات ادم دروغگو را

  • باصفا
    0

    خدا نگهدارشما وعزیزان ودوستانیکه لذت میبرند از اطلاع رسانی شما شما صحیح میفرمایید.وقتمان را جایی صرف نماییم که صحیح بشنویم وصحیح سخن گوییم دورد بی پایان بر تک تک شما سروران

  • وحید
    0

    یک صندلی ریاست جمهوری به اندازی خالی بندی های جناب محترم.الا برکت الله

  • بهمن
    0

    شماکه خودتان سلطان دروغ هستید ودروغ رادولت شما نهادینه کرد

  • ئ
    0

    خدایا لعنت کن و خوار وذلیل هر کی که بخواد به این مردم بدبخت دروغ بگه

  • میثم
    0

    مردم ایران شما یادتان هست روحانی ۸ سال پیش چه گفت..چنان رونق اقتصادی ایجاد کنم که....خ خ خ

  • علی
    0

    اونهایی که میگن این حرفها دروغ شکم سیرهایی هستند که ذستشون تو دست مسلمانهای ظاهر نمای شم و ریش است کدوْمش دروغ بو قطعنامه درووغ بود تحریم دروغ بود تو کشورهای نا مسلمان کمک به مردم در زمان بلایای طبیعی وغیر طبیعی از وظایف ارتش است ولی اینجا تمام امکانات دست اونهاست ولی کمک میشه ریا میشه منت بر دوش مردم اگر واقعا بیطرفی نشر بده

  • ناشناس
    0

    برای همین صندلی بود سید خدا رو دروغگو می خواندی

  • ایرانی
    0

    ما که نمی دونیم یه صندلی چقدر ارزش داره ولی شما فردا که بیدار شدی بگو،

  • بازنشسته
    0

    جناب روحانی تمام حرفهای شمادرست امادروغ گفتن گناه بزرگیه که دامن انسان رومیگیره مسئولین اقتصادی دولت شما درسالهای گذشته همش به مردم توصیه میکردن واردبازارهانشویدوقیمت دلار درآینده نزدیک کنترل میشه امانشدوخیلیهاروبدبخت وبه خاک سیاه نشاندودلالها ورانت خواران به عرش رسیدن حداقل هیچ توصیه ای به مردم نمیکردین ،وامهای بانکی سوخته نزد چه کسانی است؟

  • رای
    0

    حسن فریدن فردابیا چهاراه حسن اباد بهترین صندلی رو بهت میدم۷۶۰هزار بشین روش چرت بزن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • من وما=ایران
    0

    بابا اون تیترتونو عوض کنید ..به خدا اینقد خندیدم که نگو .حسن آقا کار شما فراتر از دروغ هست .شما دیگه کلا خالی میبندی ...اونم فقط خودت باور میکنی ... عاشق دروغ هاتم .حسن .خخخخخخخ

  • زمان
    0

    مثلي است كه ميگويد دولت را دروغ نكه مي دارد

  • حمید
    0

    اگه این صندلی ارزش نداشت چراباردوم ولش نکردی به اب واتیش زدی تادوباره به دستش بیاری خون مردم وتوشیشه کردی

  • اسماعیل
    0

    توعمرم بیشترین دروغی از ریاست جمهوری که شنیدم همین حسن کلید ساز بود هرروز وزیران خودشوجمع میکنه برای خودش نوحه سرای و سخنرانی ودروغ رو دروغ اخرنمیدونم کی برای مردم کارمیکنندهشت سالی کاری ازاینها ما ندیدیم جزدروغ کاری برای مردم بکنند تو اخبارهرشب می بینیم هئیت دولت دوریک میز جمع وحسن کلید ساز هم شعار ودروغ سرمیده اخه توقانون اساسی کشورمون بندی تبصره ای قانوی اساسنامه ای نداریم که رئیس جمهور دروغ بگه تومجلس استیضاحش کنند

  • ع ل ش ی
    0

    طبق قانون وقاعده خلقت؛اقدامات ما هرچه که باشد ثبت وضبط خواهد شد وهیچ عملی در دار دنیافانی واز رفتنی نیست وروزی که باید پاسخگوی اعمال خودباسیم .خواهیم دید که ریزودرشت کارهایمان وحتی ا...... خدا محاسبه نموده از قلم نینداخته ایت تا چه رسد که خدای نکرده دروغ یا راست گفته باشیم

  • علی
    0

    از خودت بپرس!!!!!

  • ناشناس
    0

    خدا لعنت کند آن کسی را که این قراداد بین کار فرما وکارگر را اورد این کشور رسمی کرد

  • مورچه
    0

    بخاطرهمین صندلی به سردارقالیباف تهمت کارچاق کن زدی صندلی که ارزش نداره خزانه صندلی ارزش داره که خالیش کردی ریش خاکستری

  • ت
    0

    گرفتاری رییس جمهورها که میان اینه که زیاد حر ف میزنند. وقتی زیاد حرف بزنی توش وعده و عید بی پایه اساس دیده میشه توش اشتباههای سهوی دیده میشه توش قول هایی که نشه انجامش داد دیده میشه. بله جانم. ایکاش مسولین کم صحبت میکردند و بیشتر عمل میکردند. به عمل کار برآید به سخندانی نیست. کم گوی و گزیده گوی چون در.

  • مم
    0

    یک صرافی در خارجی 24 ساعته کل کره زمین را خدمات میدهند وساعت به دولت مملکت خود مالیات میپردازد یک دولت با لشکری ازژنرال ها دکترا ی مدرک خریده بمدیریت شیخ حقوقدان کلید بدست 5روز درهفته روزی 3ساعت را زیرش چاییده کم عقلی درچه حدی این مدیریت کلیدی دردنيا کیلوی چند؟

  • هامون
    0

    همان قدرکه این صندلی لاکچری برای شماارزش داشت باکلیدت مشکل باراوردی

  • محمد
    0

    پس توبرای چی اینقدردروغ گفتی ومردم رابه این روزانداختی بس کن دیگه حرف نزنی سنگین تری

  • محمد
    0

    انشاالله روزی بشودتورامحاکمه کنندکه روی هرچه دروغ گو راروسفیدکردی.دراین چندسال چقدردروغ گفتی.یک عده رابا عده ووعیدبه بورس کشاندی وبدبخت کردی.خانه.دلار.خودرو ارزاق عمومی و...گران کردی ومردم رابه این روزانداختی.بس کن ودیگرحرف نزن.هرجاگفتی الابرکت الله برکت ازبین بدی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها