ابومرزوق آمادگی مشروط حماس برای آتش‌بس را به اطلاع روسیه رساند

معاون وزیر خارجه روسیه و معاون رئیس دفتر سیاسی حماس به بررسی آخرین رویدادهای فلسطین پرداختند.

ابومرزوق آمادگی مشروط حماس برای آتش‌بس را به اطلاع روسیه رساند

به گزارش سایت النشره، رئیس دفتر سیاسی حماس نیز تاکید کرد: مقابله با دشمن اسرائیلی نامحدود است و گروه‌های مقاومت اراده قوی دارند و بازوانشان بلند است. این اظهارات اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در حالی است که موسی ابومرزوق، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس در تماس تلفنی با میخائیل بوگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد، تدابیر اسرائیلی‌ها در حق ساکنان فلسطین محله الشیخ جراح در قدس شرقی غیرقانونی بوده و حملات به مناطق مسکونی غیرقابل قبول است.

ابومرزوق گفت، حماس آماده توقف هرگونه اقدام نظامی علیه اسرائیل است اما براساس متقابل و با درک ضرورت این‌که جامعه جهانی فشار مطلوبی بر اسرائیل وارد کند تا مانع از هرگونه اقدامی مبتنی بر خشونت و زور و اهانت به مسجد الاقصی شود، همچنین هرگونه اقدام غیرقانونی در حق ساکنان عرب قدس شرقی متوقف شود.

بوگدانف نیز بر اهمیت توقف خشونت تاکید کرد و گفت، تجاوز به غیرنظامیان با هر وابستگی قومی و طایفه‌ای از جمله حملات به تاسیسات مدنی در خاک اسرائیل و فلسطین غیرقابل قبول است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • مهری
    0

    باز حماس کم آورد .فقط اولش ادعا میکنه بعد به التماس می افته .

    نظرات شما -
    • عباس
      0

      موشک‌های ایرانی تموم شد؟؟!!!

  • اکبر
    0

    33 روز بجنگید ببینید چیزی از شما باقی میمون

  • علی نظر
    0

    باسلام . بدانید که فقط اراده انسان ها در جنگ ها موثر خواهد بود نه سلاح . پس اراده از سنگ به موشک نقطه زن رسیده تا حدودی که پرواز ها به اسراییل لغو شده . و این یعنی قطع رابطه اسراییل با بیرون خود . نمیدانم این را خودتان تحلیل کنید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها