نشست خبری بعد از شهرآورد تهران

حمله تند مجیدی به یک وزیر/ در هر ۲ نیمه بهتر از پرسپولیس بودیم/ ویدئو

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس حملات تندی به وزیر ارتباطات داشت و گفت: در هر دو نیمه برتر از پرسپولیس بودیم و مستحق شکست نبودیم.

حمله تند مجیدی به یک وزیر/ در هر ۲ نیمه بهتر از پرسپولیس بودیم/ ویدئو

مدیررسانه‌ای تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز نشست فرهاد مجیدی در پایان دربی 95 اظهار داشت: باشگاه استقلال قبل از دربی بیانیه داد و خواستار قضاوت عادلانه بود، اما باز هم حق باشگاه و هواداران تضییع شد. نزدیک به هفت کارشناس نظر به پنالتی روی مهدی قایدی داشتند. ظاهراً آذری جهرمی هم استوری گذاشته و کنایه به ستاره‌های استقلال هم زده است که باشگاه استقلال پیگیر آن خواهد بود.

فرهاد مجیدی هم در نشست خبری‌اش گفت: در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بودیم. موقعیت‌های ما خیلی از بهتر پرسپولیس بود. آنها از تک موقعیت‌شان استفاده کرده و برنده شدند. دربی همین است و هر کسی از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده می‌شود. مسئولیت باخت را برعهده می‌گیرم. اگر داور پنالتی می‌گرفت، روند بازی عوض می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به استوری آذری جهرمی درباره ستاره‌های قهرمانی استقلال در آسیا گفت: همین وزیران هستند که وضعیت مملکت ما به این شکل است. متأسفانه شعور ندارند و نمی‌داند قشر زیادی از مردم طرفدار استقلال هستند و با یک برد یا شکست یک هفته خوشحال و ناراحت می‌شوند. امیدوارم سطح و شعور وزیر مملکت در سطح وزیر باشد.

مجیدی بار دیگر با اشاره به شکست تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: اگر پنالتی به سود استقلال گرفته می‌شد، جریان بازی را عوض می‌کرد. به غیر از مسئله پنالتی، بهتر از پرسپولیس بودیم و مستحق شکست نبودیم.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • کاربر ناشناس
    0

    تا و زیر پرسپولیسی هست حق استقلال ضایع میشود مجیدی حمایت میکنیم وخداقوت بهت میگیم

  • کاربر ناشناس
    0

    من یک استقلالیم ، سنم از سرمربی فعلی استقلال بیشتره ما حتی یک موقعیت گلزنی نداشتیم ، چطور میگی بهتر بودیم ! برای جهرمی هم متاسفم

  • کاربر ناشناس
    0

    پنالتی

  • کاربر ناشناس
    0

    بازی همینه ناراحتی وغم نداره بردوباخت

  • کورش لشکرارا
    0

    اگر نظر بدیم شما هم مثل بقیه میترسید بنویسید یا نه ..

  • عارف
    0

    باخت به گردن اینواون ننداز یک موقعیت هم نداشتی فقط بلد به داور اعتراض کنن هنوز مربی مثل استقلال برات زوده آقای مجیدی

  • مهدی
    0

    تورو خدا یه موقعیت بگو که واسه دروازه ما خطرناک بوده خب خودتونم میدونید پرسپولیس تیمیه ک از هرجای دنیا هوادار داره طبیعیه ک وزیر هم پرسپولیس باشه دیگع باختین ابرومند بشینین سرجاتون

  • ح
    0

    فرهاد جان چیییییه داداچ گوشاد کردی،تو وقتی خودت اینقدر بیمعرفتی که زمانی بازیکن پرسپولیس روی زمین افتاده و مصدوم شده بازی جوانمردانه رو رعایت نمیکنی و به بازیکنانت بافریاد اعلام میکنی که به بازی ادامه بدن،وقتی شعور و معرفت تو اینه پس از جناب وزیر هم انتظار نداشته باش،باختی نوش جونت،حقت بود...

  • کاربر ناشناس
    0

    خاک توسروزیر که توی لا قبا داری درموردش اینطورمیگی،بهتربری بدووی دنبال توپت جو جو

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای مجیدی من هم یک هوادار قدیمی استقلال هستم . از باخت استقلا هم بسیار ناراحت شدم . بچه ها عالی بازی کردند اما ارنج شما و تدابیرتان برای این بازی جالب نبود و شما و داور باعث باخت استقلال شدید . حالا من عصبانی هستم و ممکنه از روی تعصب و عصبانیت به شما و باشگاه استقلال حرفی بزنم. شما مرا بیشعور می خوانید؟ برایتان متاسفم. همانطور که استقلال هوادار دارد. وزیر جوان این مملکت هم طرفداران فراوانی دارد. آقای آذری جهرمی پشتوانه خوبی برای استقلال هستند. اما شما این مسئله را بخاطر اینکه درایت و درک سیاسی نداری درک نمی کنی. من بسیار به شما علاقه دارم و برایم همیشه از اسطوره های استقلال بحساب می آیید اما واقعا متاسفم از اینکه با اهانت به جناب وزیر ناخواسته آب در آسیاب اصولگرایان تشنه خون مردم ریختید.

  • احمد
    0

    این پاسخ تند نیست این بی ادبی و بی تربیتی مجیدی را میرساند بی منطق

  • دلسوز
    0

    خاک بر سر مدیران استقلال که رفتند این وطن فروش از خود راضی را آوردند پول ایران را می برد در کشور های مرتجع عربی سرمایه گذاری کرده مگر این نبود به پلیس وقانون مملکت دهن کجی کرد چرا با او مثل آن نماینده مجلس خاطی برخورد نشد به خاطر این مدیران از استقلال بریدم چون عرصه را برای پرسپولیس آزاد گذاشته که از قهرمانی ماندند به آسیا فکر می کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها