علیرضا زاکانی: برای زمین زدن شبکه فساد آمده‌ام

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: آرایش جدیدی در صحنه رقابت شکل گرفته است و تمام نمادهای فساد، اشرافیت سیاسی و ناکارآمدی به صحنه آمده‌اند.

علیرضا زاکانی: برای زمین زدن شبکه فساد آمده‌ام

علیرضا زاکانی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران با برشمردن مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور، اظهار کرد: این شرایط امید را در دل مردم به ویژه جوانان آینده‌ساز کشور کم‌رنگ کرده و انتظار از دولت آینده برای سامان دادن و کارآمد ساختن حکومت در ارائه خدمت به مردم و تسریع پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب اسلامی را بالا برده است.

وی افزود: تصمیمم تا دیروز نیامدن بود و همه تلاش خود را معطوف به تبیین شرایط سخت کشور و انسجام جبهه انقلاب نمودم، اما آرایش جدیدی در صحنه رقابت شکل گرفته است. تمام نمادهای فساد، اشرافیت سیاسی و ناکارآمدی به صحنه آمده‌اند.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه مسببان وضع فعلی سودای دولت سوم روحانی را در سر می‌پرورانند، اظهار کرد: در پاسخ به نیاز جبهه انقلاب و با اهتمام به منطق وحدت، پذیرفتم به میدان بیایم تا ان‌شاءالله با زمین زدن شبکه فساد و نفوذ، ایرانی قوی و پیشرفته محقق شود.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه جبهه انقلاب به سطحی از بلوغ و عقلانیت و هوشمندی رسیده است که هیچ نگرانی بابت تصمیم‌گیری جمعی در رسیدن به نامزد واحد نخواهیم داشت، ادامه داد: باید به خدا توکل کرد و به مردم اعتماد و تکیه نمود، اهل قلم و شایستگان را محول تحول قرار داد و از همه فرصت‌های جهانی و منطقه‌ای برای پیشبرد مصالح انقلاب و منفعت ملت بهره برد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • علی
    0

    کسی که دروغ میگوید و برای رسیدن به مقام بی حرمتی و تهمت میزند و وقتی پست ریایست میگیرم اقوامش یا باندش را در مجلس بکار میگیرد چه مبارزه با فسادی میتواند بکند

  • ستم‌دیده
    0

    شیره‌زاکانی

  • م
    0

    ماشا الله. همه برای مبارزه با فساد کاندید شدند. نمیدونم این وسط کی فساد میکرده؟ لابد مردم

  • جعفر
    0

    خوبه حالا برای زمین زدن آمده است. اگر برای شخم زدن می آمد ...؟

  • افراسیاب
    0

    چه رویی داره ماشالله!! دروغ گوها، شارلاتان ها، اختلاسگران، رانت خواران، کاسبان تحریم .. خیال تان راحت.

  • بی چیز وگرسنه
    0

    ازقرار معلوم شما ازبازرسین نهاد رهبری هستید وازآنجا که دریک مقطعی ازتاریخ ایران آسیب دیده اید مقامات حکومتی به دیده ترحم بشما نگاه میکنند وشاید در دل خود خلاف نظریات وسیاستهای شماها را دارند اما رعایت حال شما را میکنند یک نکته کوچولو عرض کنم وتمام -شما بدرد کرسی قوه مجریه نمیخورید بخدا گناهی بزرگتر از این سراغ ندارم

  • ش
    0

    تو که خودت فسادی که !!!!!!

  • ناشناس
    0

    داداش همون پژوهش های مجلس رو درست نیرو بگیر و بودجه اش رو روشن کن چکار کردی دیگه مبارزه با فساد پیشکش، نمیدونم این مفسدا کی هستن که تمام این کاندیداها دنبالشونن!!!

  • حسنی
    0

    علیرضا زاکانی: برای زمین زدن شبکه فساد آمده‌ام خسته نباشی دلاور . مواظب باش طرف ( شبکه فساد) همه فن حریفه .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها