پلیس فتای لرستان به ماجرای توهین خانوادگی پایان داد

رئیس پلیس فتا استان لرستان گفت: پلیس فتا با اشخاصی که قصد مزاحمت و هتاکی در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی علیه افراد جامعه را دارند براساس قانون به شدت برخورد می‌کند.

پلیس فتای لرستان به ماجرای توهین خانوادگی پایان داد

سرهنگ آرش ابراهیمی گفت: شخصی با مراجعه به پلیس فتا از ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت با ارسال مطالب توهین‌آمیز از طریق ارسال پیامک و درج پست در شبکه های اجتماعی توسط شخصی ناشناس و مزاحمت های مکرر برای خود و خانواده اش خبر داد که پرونده اولیه تشکیل و موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: بررسی اولیه مستندات ارایه داده شده توسط شاکی نشان از آشنایی شخص مزاحم با خانواده شاکی را می داد که با توجه به تهدیدات شخص مزاحم از خانواده شاکی و بعلت حساسیت های ایجاد شده پلیس فتا با تشکیل تیمی از کارشناسان خبره موفق به شناسایی شخص مزاحم شد.

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان پلیس فتا با بررسی دقیق ادله و مستندات بدست آمده متهم را که از اقوام شاکی بود را مورد شناسایی کردند که با هماهنگی مقام قضایی پس از جمع آوری مستندات و مدارک موجود جهت سیر مراحل قضایی متهم را به دادسرا انتقال دادند.

رئیس پلیس فتا استان لرستان هشدار های لازم را به شهروندان داد و گفت: ورود به حریم خصوصی کاربران و ارسال مطالب توهین‌آمیز علیه کاربران در فضای مجازی بخصوص شبکه‌های اجتماعی براساس قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات جرم می‌باشدو در صورت مواجهه با هر گونه موارد مشکوک در فضای سایبر مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش های مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها