۲۸هزار جوجه یک‌ روزه قاچاق در کردستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف بیش از ۲۸ هزار جوجه یک‌ روزه قاچاق در شهرستان بانه خبر داد.

۲۸هزار جوجه یک‌ روزه قاچاق در کردستان کشف شد

سردار علی آزادی از کشف جوجه‌های یک‌روزه قاچاق در بانه خبر داد و اظهار داشت: مأموران انتظامی بانه در راستای مبارزه با قاچاق کالا موفق به کشف محل دپوی و نگهداری جوجه های یک روزه قاچاق در این شهرستان شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از محل 28 هزار جوجه یک روزه فاقد مجوز کشف شده که کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را بیش از دو میلیارد و 500میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در این عملیات یک نفر بازداشت شد، تصریح کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف کالای قاچاق 5 میلیاردی در سنندج

وی همچنین از کشف محموله بزرگ کالای قاچاق در استان خبر داد و گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محور دیواندره، 2 دستگاه خودرو پژو حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

سردار آزادی بیان کرد: پس از هماهنگی قضائی 2 خودروی مورد نظر در یک عملیات متوقف و در بازرسی از آنها، 78دستگاه اتو بخار، 20دستگاه دیگ برقی، 4هزار و 375 عدد کارد آشپز خانه، یک هزار و 300عدد آبکش برقی و 16 دستگاه همزن برقی قاچاق کشف شد.

وی از تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان مجموعاٌ بیش از 5 میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف 2 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در سقز

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف 2 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و بازداشت یک نفر سوداگر مرگ توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: پرونده قضایی در این رابطه نیز تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی از مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد افیونی که سلامت جامعه را هدف گرفته‌اند، خبر داد و خطاب به خانواده‌ها تأکید کرد: در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس را از طریق سامانه 110 در جریان قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

بازداشت سابقه‌دار در سنندج

فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه از بازداشت سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به15 فقره سرقت قطعات محتویات داخل خودرو در سنندج خبر داد و اظهار کرد: در پی افزایش سرقت قطعات، محتویات داخل خودروها در شهرستان سنندج تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کارکارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در تشریح این عملیات افزود: با بررسی‌های میدانی و استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه‌دار، سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار محتویات داخل خودرو حین سرقت در سطح شهر شناسایی و در یک عملیات پلیسی بازداشت شد.

سردار آزادی بیان کرد: در تحقیقات تخصصی صورت گرفته و با ارائه شواهد و مستندات از سوی ماموران، سارق چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به15فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف و مقادیری اموال مسروقه از وی کشف و پرونده‌های متشکله تکمیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

رد رشوه 10 میلیون ریالی مامور پلیس راه کردستان

وی در بخش پایانی سخنان خود از صحت عمل و رده رشوه مامور صدیق و وظیفه‌شناس پلیس راه استان خبر داد و گفت: مامور پاسگاه پلیس راه سنندج به قروه حین گشت‌زنی در محور استحفاظی، راننده یک دستگاه کامیون فاقد گواهینامه را شناسایی کردند.

وی افزود: راننده خودرو برای تطمیع ماموران و فرار از مجازات قانونی، پیشنهاد 10 میلیون ریال رشوه داده که مامور صدیق و وظیفه‌شناس علاوه بر رد رشوه، مراتب را صورتجلسه کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: مامور وظیفه‌شناس ضمن امتناع از قبول رشوه، در کمال صحت وجه پیشنهاد شده را با صورتجلسه، ضمیمه پرونده کرده و متهم دستگیر شده برای انجام مراحل به پاسگاه انتظامی آرندان سنندج منتقل شد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اینجوری پیش بره یک سور به مواد نه نه مواد ترقه بازی بهتر شد مبزنه جوجه قاچاق باورشم سخته خاویار برو کنار جوجه میخواد رد بشه احترام بگذارید؟ جوجه کومون؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها