فداکاری برای نجات برادر به مرگ خواهر منجر شد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: خواهر ۱۳ ساله ای که برای نجات جان برادر هشت ساله‌اش از غرق شدگی، تن به آب زده بود به دلیل ناآشنایی با فن شنا جان خود را از دست داد.

فداکاری برای نجات برادر به مرگ خواهر منجر شد

سرهنگ جعفر رحمتی افزود: این حادثه ظهر جمعه در مابین روستای تهم و چشمه معروف این منطقه اتفاق افتاد که متاسفانه فداکاری خواهر مرگ ناباورانه ای را برای او رقم زد اما برادرش از سوی افراد حاضر در محل از غرق شدگی نجات پیدا کرد.

وی اظهار داشت: این خانواده به منظور تفریح و گشت و گذار به این منطقه رفته بودند که پسر خانواده بازیگوشی کرده و در یک آن به درون آب می افتد و خواهرش که شاهد ماجرا بوده به خیال اینکه آب کم عمق است بی درنگ وارد آب می شود اما قبل از اینکه بتواند جان برادر را نجات دهد خود دچار غرق شدگی می شود.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان نیز گفت: حوالی ساعت ۱۴و۳۰ ظهر جمعه موضوع حادثه غرق شدگی به سامانه ۱۲۵ آتش نشان ی زنجان اعلام و بلافاصله تیم نجات عازم محل شد.

ابوالفضل رستمی، افزود: با توجه به اینکه در گزارش محل غرق شدگی باتلاق آب گزارش شده بود بنابراین تیم نجات به محل اعزام شد و نجاتگران پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که این دختر فداکار در درون بند آب کشاورزی افتاده و به زیر کشیده شده است.

وی، محل وقوع این حادثه تلخ را بالاتر از چهار کیلومتری روستای تهم به طرف شهرستان طارم ذکر کرد و اظهار داشت: با توجه به درخواست تیم نجات اعزامی به محل حادثه بلافاصله تیم غواصی راهی شده و با ورود به درون آب پس از مدتی جستجو جسم بی جان این دختر را بیرون کشیدند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها