گل‌محمدی: احمدی‌نژاد استقلالی بود، ما حرفی زدیم؟/ خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برخی با برگزاری جلسه‌هایی خواب‌های بدی برای این تیم دیده‌اند.

گل‌محمدی: احمدی‌نژاد استقلالی بود، ما حرفی زدیم؟/ خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند

یحیی گل محمدی درباره وضعیت پرسپولیس پس از دیدار برابر استقلال و حواشی این دیدار به صحبت پرداخت و گفت که هواداری یک مسوول از یک باشگاه ایرادی ندارد چراکه به طور مثال محمود احمدی‌نژاد هم طرفدار استقلال بود. او در این گفت‌وگو عنوان کرد که برخی با برگزاری جلسه‌هایی خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند.

در ادامه گفت‌وگوی یحیی گل‌محمدی را می‌خوانید:

* ابتدا درباره شرایط پرسپولیس بعد از داربی صحبت کنید. بعد از برد در یک بازی بزرگ، شرایط تیم‌تان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- داربی یک بازی در لیگ بود و سه امتیاز بیش‌تر نداشت. خوشحالیم سه امتیاز را گرفتیم و خیلی برای‌مان مهم بود چون می‌توانیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم. الان رقابت جدی با سپاهان داریم البته تیم‌های دیگر هم هستند؛ باید بینیم وضعیت چطور است اما بازی مهمی را بردیم و این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. تا دیروز (شنبه) برای برد خوشحال بودیم اما الان دیگر تمرکز ما روی تمرین و بازی‌های آینده است. الان هم باید خودمان برای بازی در جام حذفی برابر شاهین بندر عامری آماده کنیم. شرایط آب و هوایی آن‌جا سنگین است و از طرف دیگر تیم حریف انگیزه زیادی دارد تا برابر ما عملکرد خوبی داشته باشد. ما هم در نبود چند بازیکن مصدوم به آنجا می‌رویم که این کار ما را سخت‌تر می‌کند.

* در اواخر دیدار پرسپولیس برابر استقلال اتفاقاتی رخ داد که بازی را به حاشیه برد. چه دلیل باعث بروز درگیری‌های آخر بازی بود؟

- ما هیچ‌وقت این مسائل را تایید نمی‌کنیم و هیچ‌وقت هم شروع کننده این ماجراها نبودیم. بازیکنان ما دنبال این حاشیه‌ها نیستند و همیشه سعی کردیم اخلاق و مسائل فنی را درون زمین نشان بدهیم. در جریان بازی چند بار بازیکنان حریف روی زمین افتاده بودند که ما در شرایطی که می‌توانستیم حمله کنیم، توپ را به بیرون زدیم. اتفاقات پایان بازی اتفاقات خوبی نبود و نباید اتفاق می‌افتاد. داربی شرایط خاص خودش را دارد و اولین بار نیست که در داربی چنین اتفاقی رخ می‌دهد. در خیلی از داربی‌های قبلی هم اتفاقاتی به مراتب بدتر از این رخ داده اما باید مدیریت روانی و روحی خوبی داشته باشیم تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

* حاشیه‌های داربی هم‌چنان ادامه دارد. توییت محمدجواد آذری ‌جهرمی و در ادامه واکنش فرهاد مجیدی که باعث انتشار بیانیه از سوی هر دو باشگاه شد. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

- هر مسوولی حق دارد هواداری خود را نسبت به تیمی اعلام کند. مگر آقای احمدی‌نژاد استقلالی بود و یا نوه و نتیجه حضرت امام خمینی (ره) هوادار استقلال بودند، ما حرفی زدیم؟ ما هیچ‌وقت نسبت به استقلالی بودن مسوولان حرفی نزدیم. باشگاه استقلال هم باید چنینن رفتاری کند. آقای آذری‌جهرمی هوادار دو آتیشه پرسپولیس است و این که بخواهند این همه فشار به او بیاورند درست نیست. آن‌ها ذهن‌ها را به سمت آقای جهرمی منحرف می‌کنند تا واقعیت‌ها را پوشش بدهند.

* در جام حذفی سال گذشته نتوانستید به فینال برسید، آیا امسال برنامه جدی دارید تا در جام حذفی هم موفق ظاهر شوید و جام بگیرید؟

- ما در همه بازی‌ها با تمام وجود و تمام قوا وارد زمین می‌شویم و با تمام وجود برای برد بازی می‌کنیم. این وظیفه‌ای است که بر دوش همه ما است. گاهی ممکن است موفق باشیم و گاهی هم موفق نباشیم. با توکل بر خدا پیش می‌رویم.

* بحث جدایی بازیکنان در پایان فصل باعث نگرانی بازیکنان شده است. جدایی کنعانی‌زادگان تا بحث جدایی احمد نوراللهی. آیا در این زمینه باشگاه مساله تمدید قراردادها را جدی دنبال می‌کند؟

- فشردگی مسابقات آن‌قدر زیاد است که کار را سخت می‌کند. ما همه تلاش‌مان را انجام دادیم تا باشگاه قرارداد بازیکنان را تمدید کند. هم نامه نوشیتم و درخواست رسمی دادیم و هم به صورت شفاهی درخواست خودمان را گفته‌ایم. به امید خدا اتفاقات خوبی رخ بدهد.

* مباحث و مشکلات مالی این روزها گریبان پرسپولیس را گرفته است. نگران نیستید این موضوع تیم شما را به حاشیه ببرد؟

- مشکلات مالی از اول فصل وجود داشت. از شروع فصل تا به حال باید ۷۵ درصد قراردادها پرداخت می‌شد که انجام نشده است. ضمن این که تا به حال به غیر از ۸۰۰ دلار، اعضای باشگاه هیچ پاداشی هم دریافت نکرده‌اند. این مشکلات، تیم را اذیت می‌کند و نوع پرداختی که دارند و مثلا ۵ درصد و یا ۱۰ درصد در بازه زمانی طولانی می‌دهند، باعث ایجاد مشکلات زیادی برای همه ما شده است. باید فکری برای حل مشکل شود. بازیکنان روی قراردادی که امضا کرده‌اند، حساب می‌کنند و اگر به موقع پرداخت نشود مشکلات زیاد می‌شود و بازیکنان را اذیت می‌کند. واقعا حیف است چون بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند اما از آن طرف آن طور که شایسته این بازیکنان است با آن‌ها برخورد نمی‌شود.

* برخی معتقداند رویه‌ای ایجاد شده مبنی بر این که اگر باشگاهی قبل از بازی درباره داوری بیانیه بدهد و یا مربی در کنار زمین به داوری اعتراض کند، روند قضاوت‌ها به سود تیمش می‌شود. شما این موضوع را قبول دارید؟

- بحث بیانیه‌های قبل از مسابقات یک بحث غیرحرفه‌ای است. این که با بیانیه می‌خواهیم داور را تحت فشار قرار بدهیم، گاهی جواب می‌دهد و همه روی این موضوع کار می‌کنند. قبل از داربی هم از سوی باشگاه رقیب بیانیه‌ای صادر شد که این کار واقعا غیرحرفه‌ای بود. ما آرام‌ترین نیمکت لیگ برتر را داریم اما گاهی از این آرام بودن سوء استفاده می‌شود. وقتی نیمکت تیم حریف با فریاد می‌خواهد نظر داوری را برگرداند و با فریاد نظر داوری برمی‌گردد، ما هم می‌گوییم پس فریاد بزنیم تا بتوانیم از حق‌مان دفاع کنیم. البته منظور من بازی داربی نیست؛ کلی صحبت می‌کنم. این واقعا شکل خوبی ندارد و به ویژه حالا که استادیوم‌ها خلوت است و صداها می‌پیچد و همه می‌شنوند و این شکل بدی دارد. باید از خودمان شروع کنیم و از این جهت همیشه از نیمکت تیم خودم خواستم آرام باشند و از سایر نیمکت‌ها هم خواهش می‌کنم نسبت به این موضوع حساسیت بیش‌تری داشته باشند و اجازه بدهند داوران تمرکز داشته باشند. این یک واقعیت است و به یک قانون تبدیل شده که اگر مربی‌ای کم‌تر صحبت کند، حق تیمش را می‌خورند. متاسفانه داوران ما هم تحت تاثیر فریاد هستند.

* یکی از راه‌های کاش اشتباهات داوری، ورود VAR به فوتبال ایران است. آیا باشگاه پرسپولیس در این زمینه درخواستی نداده‌ است؟

- VAR نیاز به امکانات و تجهیز ورزشگاه‌ها است. نمی‌دانم امکانش را داشته باشیم. بعید می‌دانم بتوانیم امکانات مورد نیازش را فراهم کنیم و هر کسی این موضوع را مطرح می‌کند بیش‌تر حالت شعار دارد. امیدارم روزی VAR به فوتبال ایران بیاید تا حق تیم‌ها ضایع نشود.

* به عنوان نکته پایانی آیا صحبتی دارید؟

- خبرهایی شنیدم که فردا (دوشنبه) جلسه‌هایی قرار است برگزار شود که خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند و بیش‌تر هم نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 32
  • کاربر ناشناس
    0

    آقای مومصنوعی اگر احمدی نژاداستقلالی بودچقدر در حق استقلال لطف کرد؟؟،مثل جهرمی هم کری نمیخوند،اگر راست میگی چندنمونه اش رابیار

    نظرات شما -
    • سلیمان
      0

      جریان دیاباته.... استرا ماچونی.....

  • ی ط
    0

    تاحالا احمدی‌نژاد پرسپولیسی بود حالا شد استقلالی .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      احمدی نژاد طرفدار استقلال و دوست فرهاد مجیدی با فرهاد مجیدی همیشه گل کوچک بازی می کنه بازی استقلال باالدحیل و السد با استقلال زمان مربیگری مجیدی به ورزشگاه آزادی رفت استقلال تشویق می کرد و حتی تحیل فوتبالی اون بازی می کرد می تونه تو گوگل سرج کنی

  • کاربر ناشناس
    0

    استادفرافکنی و بزرگنمایی هستندایشون

  • کاربر ناشناس
    0

    اگه کمی اطلاعات داشتی وحداقل صحبت‌های احمدی نژاد روگوش میدادی امروزنمیگفتی بنده خدااستقلالی بود

  • کاربر ناشناس
    0

    ازبازیکن تاسرپرست نماد هوچی‌گری وشارلاتان بازی هستید...

  • کاربر ناشناس
    0

    این نیزبگذرد، مظلوم نما

  • ایرانی
    0

    اینو گفتی که پرسپولیسیها به احمدی نژاد رای ندن و دوبار حکومت اصلاح طلب بیاد سر کا ر؟ توجه کردی از اون وقتی مرتب با استارت پولهای اختلاسی هدایتی بال گرفتید وسپس به کمک وزیر وپسرش وفدارسیون وکمیته انضباطی ودوپینگ کمپلت پرسپولیسی قهرمان میشید ، فقر و گرانی ، اختلاسهای چند میلیاردی وتبعیض و کرونا سر این مملکت حاکم شده ؟فکر نمیکنی قهرمانی شما هم در سایه همون بی کفایتی در مدیریت کشور است که حتی ورزش هم رو بی نصیب نکردن؟راستی چرا هدایتی باید بره زندان ولی باشگاه حاضر به عودت پولهای بیت المال اختلاسی نیست؟میدونید چرا تا حالا قهرمان آسیا نشدید ؟ چون بر اساس ذات نامردی وتبعیض در ایران قهرمان میشید ودر خارج بسیار این فسادها کمتر حاکم است .

    نظرات شما -
    • اشکان
      0

      کیسه کش خوب همین چند روز پیش خیلیل زاده ریس هیت مدیره استقلال دستگیر شد خوب همین امیر آبادی در توتیت چندماه پیش فرهاد مجیدی رسوا کرد مجیدی ۹ بار درخواست ارز نیمایی و برداشت غیرقانونی کرد جالب استقلال سه تا قهرمانی لیگ برتر داشت سه تا اون دوره احمدی نژاد با رشوه به عیسی اندوی دوپینگ دست جمعی بازیکنان استقلال به گفته مهدی امیرآبادی بلزیکنان استقلال گفت ما پودر جک تری فرهاد مجیدی از دبی آورد قهرمان شیدیم یا فساد قهرمانی های استقلال صدای مدیرعامل آن زمان استقلال در آورد گفت پاکترین مقام استقلال سومی مرفاوی هست ضمن احمدی نژاد کشور وایرانه تحویل دولت روحانی داد

  • mohammad
    0

    بابا این پرسپولیسی ها هم کچلمون کردن ، هر سال حرف از تبعیض و نقشه و اینا میزنن هرسالم خودشون قهرمان میشن نمیدونم چرا اینقدر شارلاتان بازی در میارن چرا اینقدر دروغگو هستن ، متاسفم براشون.

  • پدرام
    0

    این دولت بهت ساخته سنگشو به سینه میزنی؟ الان پرسپولیس و استقلال رو هم میکنی اصولگرا اصلاح طلب

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      یه چیز میگم بهت که دیگه اراجیف نظر ندی: فوتبالو امثال تو سیاسی میکنن و برای خودنمایی خودشونو وارد هر معرکه ای می کنن مانند خودت ، خجالت بکشین اگه پرسپولیس بد بود که اکثریت طرفدارش نبودن و هر جا نظر سنجی گذاشتن پرسپولیسی ها اول شدن . حالا برو پی کارت

    • پدرام
      0

      ما سیاسی کردیم یا شما که از رانت دولتی و وزرا استفاده میکنید؟

  • امیر
    0

    احمدی قدمش هم گند بود طرفدار ایران بود گند زد توش طرفدار استقلال هم بود اونجا هم نابود شد خخخخ

    نظرات شما -
    • شورت ورزشی
      0

      همین اقای مجیدی کارش شده بود تمرین فوتبال با رییس جمهور کشور.....یادتون هست ؟؟؟؟؟

  • حسین
    0

    شنیده بودم که ادمهای موذی کم حرفند ولی تا ایشون و پیروانی وارد کادر پرسپولیس نشده بودند، این برام مسلم نشد.

    نظرات شما -
    • قیامت
      0

      متاسفانه خوردن لقمه حرام باعث میگردد انسان به دیگران تهمت بزند و دیگران را موذی خطاب کند.....

  • رمضانی
    0

    نگران نباش تا وزرای بزرگوار وداوران عزیزترازجان درکنار مافیای رسانه ای سرخ وکارشناسان معلوم الحال مثلا بیطرف برای شما سنگ تمام می گذارندمی توانید قهرمانی های پاکتان راتداوم دهید فقط لطف کن دست پیش نگیر وافکارعمومی رابازی نده زشته

  • کاربر ناشناس
    0

    کری خواندن باید باشد، جهرمی گفت من به عنوان یک فرد طرفدار پرسپولیس هستم، حالا احمدی‌نژاد، یانوه ونویده حضرت امام (ره) طرفدار استقلال وهرتیم دیگر ی باشند خیلی هم خوب است فقط باید احترام همدیگر را حفظ کنیم، برد و باخت بعد از چند روز فراموش می‌شوند، لطفاً احترام

    نظرات شما -
    • مسعود
      0

      کری خوندن بااحترام خوبه اما متاسفانه جهرمی به لگوی استقلال توهین کرد به عنوان یه سیاستمدارکه حامی مالی این دوتیم زیرمجموعه ایشون هستن شک وشبه ایجادمیکنه مخصوصاکه این تیم هادولتی هستن این شبه رومیاره که من بعنوان وزیردولت خیلی هواتو دارم آخه هوادارتم حالا جهرمی باشه یااحمدی نژاد

  • ناشناس
    0

    طرفداران استقلال و پرسپولیس همه میدونن بعد دربی همیشه بیشتر از خود بازی حاشیه سازی میکنن و عده ای هم از فرصت استفاده می کنن و ربطش میدن به جریانات سیاسی که عقلشون کمه وگرنه تو طرفداران پرسپولیس هم اصولگرا دوآتیشه داریم و هم اصلاح طلب دوآتیشه و خلاصه هر کسی تیم خودشو دوست داره ، اما این حاشیه ها نیز بگذرد و انشاالله داربی های زیادی ببینین و ناراحتی حق هوادار هست ولی دنیا که به آخر نرسیده و دیدین رئال میبازه ، بارسلون میبازه ولی چیزی از ارزشهای اون تیم کم نمیشه و بعنوان یه پرسپولیسی از اشک هواداران استقلال ناراحت میشم و میگم فوتبال اینجوریه یه سرش باخت و یه سرس برد هست و نگذارید حاشیه ها شما را داغون تر کنه و بیشتر اعصابتون خرد شه چون یه عده مریض هستن و قسم میخورم فقط برای آزار و اذیت هواداران جو میدن.

  • احمد
    0

    اقای گل محمدی فوتبال روبه سیاست وارد نکن من خودم هم طرفدارپرسپولیس هستم هم احمدی نژاد

  • در جواب آبی آبلیمویی
    0

    به قول طرفدار دو آتیشه تون :آب و بریز آونجا که می سوزه.چندین ساله یه جام حتی چهار جانبه هم نگرفتین حتی دربی قبل اخر هم با گل دقیقه اخر قصر در رفتین .بعد تقصیر این و اون و در و دیوار می ندازین. در ضمن اگه داور پنالتی می گرفت و اگه گل میشد مطمئن باش 6 تایی می شدین .خدارحم کرد داور حرمت شما رو نگه داشت و پنالتی براتون نگرفت وگرنه زلزله فروپاشی تو اس تق لال رخ می داد.بامید دیدار در دربی بعدی

  • یدلله خ لرستان
    0

    اقای گل محمدی زمان اقای احمدی نژاد استقلال چنتا جام داشت جام ولایت شهدا بدونه حتا یک دقیقه بازی دادن بهتون اینم از داوریاتون چه قدر حق ناس لطف کن مرد دلها را تخریب نکن

  • مری
    0

    اگه احمدی نزاد استقلالی بود استقلال سومین ستارشم میاورد

  • مسعود
    0

    آقای گل محمدی یکی از بااخلاق های فوتبالی بودی وهستی قابل احترام اما قبول کن پرسپولیس مخصوصاسیدجلال وکنعانی حربه ای که دارن فشار رو داوره حالا بادادو بی دادو حمله وپیروانی وهم باتوئیت هاش پرسپولیس تیم خوبیه اما قبول کنین بخاطر تیم های تهرانی مخصوصاپرسپولیس حق خیلی تیم های شهرستانی خورده شده بقول یکی تواین هشت سال دولت روحانی به اندازه کل عمرپرسپولیس جام دادن بهتون الان هم که جهرمی یا خودفدراسیون دیگه تابلو رو کرده حیف اینجور خوب بازی کنی اما پرشک وشبه اکثریت تیم هاازاین وضعیت شاکی فولادسپاهان تراکتور استقلال نه که برا استقلال نبوده هست اماخیلی کمتر همین کنعانی جلو ژاپن فکر کرد لیگ ایرانه شروع به عربده کرد قشنگ باعث باخت ایران جلو ژاپن توجام ملت هاشد یافینال جام باشگاه ها بهvarباخت پرسپولیس اگه نبود قهرمان بود تودربی خودپیروانی هم قبول داشت پنالتی نفع استقلال گرفته نشده خب چرا این داور برادومین بارباعث میشه ازکورس عقب بیوفته اینا شک وشبه داره یادعوای باسپاهان چرا احکامش صادرنشد دقیق فردای دربی اما میگن بیایین تابه جای قانون کدخدا منشی وسلیقه ای باشه پیشرفتی نخواهیم داشت حالا چه پرسپولیس چه استقلال خلافی کرده تاوان باید بده نه که سلیقه ای

  • سید
    0

    آخه بی اخلاق چند سال هست که تو و پیروانی دارید این حرف ها رو می زنید . تیم رانتی یعنی لنگ

  • کمند
    0

    تا این آقا وزیر هست لیگ ایران همین طور خواهد بود. 16 تیم دعوا خواهند کرد و یک تیم خاص جام خواهد گرفت. کل بازیکنای لیگ را تو یه تیم جمع کردند و بعد ورود بازیکن خارجی را هم قدغن کردند که دیگه تیم ها نتونن بازیکن بگیرند. تا این کثافت کاری ها هست این تیم هم همیشه قهرمان خواهد بود.

  • علی
    0

    این احمدی گزارشگر دربی کم مونده بود بره وسط زمین برای شادی. تابلو بود که پرسپولیسیه و کاملا هم یکطرفه و تهوع آور گزارش می کرد.

  • امیر
    0

    هر کسی میتونه طرفدار تیم محبوبش باشه احمدی نژاد استقلالی بود آذری جهرمی پرسپولیسیه مگه عجیبه؟؟

  • ابی
    0

    . احمدی نژاد بیکار نبود. صبح تاشب توی اینستاگرام باطرفدارهای تیم رقیب. کل کل کنه اون بابا نسبت به جهرمی شعوره بیشترداشت. هرکی روی نیمکت لنگ میشینه. هوچی ودروغگو میشه مثل پیروانی ومطهری ووو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها