زمزمه‌های بازگشت ترامپ به مبارزات انتخاباتی

رئیس‌جمهور سابق و جسارت‌یافته آمریکا همزمان با تلاش برای تقویت متحدان جمهوری‌خواه خود و در حالی که اندیشه نامزدی دوباره برای کاخ سفید را در سر دارد، برای فعالیت بیشتر آماده می‌شود.

زمزمه‌های بازگشت ترامپ به مبارزات انتخاباتی

به گزارش هیل، انتظار می‌رود دونالد ترامپبه زودی دست به کار شود و تجمعات معروف خود را از سر بگیرد که وی را بیشتر در معرض عموم قرار می‌دهد و سؤالاتی را برای پوشش شبکه‌های تلویزیونی ایجاد می‌کند.

وی همچنین قرار است اولین جمع‌آوری مالی برای کمیته جدید اقدام سیاسی (PAC) خود را در حالی برگزار کند که به دنبال رأی جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان به اخراج "لیز چنی" از تیم رهبری بابت انتقاد مکرر از ادعاهای کذب رئیس‌جمهور سابق در مورد باخت در انتخابات ۲۰۲۰، سلطه بیشتری بر جمهوری‌خواهان به دست آورده است.

حتی منتقدان جمهوری‌خواهان هم اذعان می‌کنند که آنچه برای چنی اتفاق افتاد، نفوذ رئیس‌جمهور سابق آمریکا را برجسته می‌کند.

یکی از مشاوران ترامپ تأیید کرد، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حال بررسی برگزاری تجمعات در ماه‌های ژوئن و ژوئیه است، اگرچه این موضوع اعلام رسمی نشده است. اولین بار نیویورک‌پست گزارش داد که انتظار می‌رود دو رویداد، یکی در ژوئن و دیگری در ژوئیه، برگزار شوند.

ترامپ ۵ ژوئن در کنوانسیون جمهوری‌خواهان کارولینای شمالی هم سخنرانی خواهد کرد، ایالتی که سال آینده رقابت رأی‌گیری سنا را در پیش دارد.

متحدان انتظار دارند ترامپ با نزدیک شدن انتخابات میان‌دوره‌ای ۲۰۲۲، به مبارزات انتخاباتی برگردد و به تبلیغ نامزدهای مورد تأیید خود بپردازد. ترامپ همچنین به طور فزاینده برای نامزدی مجدد کاخ سفید در سال ۲۰۲۴ خیز برداشته، که با توجه به جایگاه وی در حزب، عرصه را برای کاندیداهای بالقوه تنگ کرده است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • منصور
    0

    ما باید به روش قدیمی (پیوند خویشاوندی) با ترامپ مصالحه داشته باشیم . من حاضرم دختر خانمشونو به عقد خودم در بیارم . لطفا مسئولین وزارت خارجه اقدامات لازم را برای این امر خیر فراهم کنند. صدالبته کوشنر عوضی اصلا مهم نیست .

  • فرداد
    0

    خداوند از سلطان محمود بزرگتر است ، انشالله تا چهار ساله دیگر او زنده نخواهد بود به دلیل ظلمی که به بشریت کرده است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها