قاچاقچی پارچه در شهرستان "ری" بیش از ۲۳ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از دستگیری قاچاقچی پارچه خارجی و کشف انباری در کهریزک به جرم نگهداری ۱۱ هزار و ۴۰۲ رول پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۳۱ میلیون ریال خبر داد.

قاچاقچی پارچه در شهرستان "ری" بیش از ۲۳ میلیارد ریال جریمه شد

احمد جعفری با اشاره به کشف مقادیر زیادی پارچه قاچاق اظهار داشت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا جنوب تهران طی اخبار واصله مبنی بر دپو 11 هزار و 402 رول پارچه خارجی قاچاق در انباری واقع در کهریزک به محل موردنظر مراجعه و پس از بررسی مقدار زیادی پارچه خارجی به ظن قاچاق از این انبار و فرد متخلف کشف شد.

وی تصریح کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد و 23 میلیارد و 631 میلیون ریال جریمه‌شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران ابراز کرد: گشت‌های مشترک ادارات تعزیرات حکومتی، صمت، فرمانداری، اصناف با همکاری پلیس اقتصادی تمامی اصناف، مراکز عرضه کالا و انبارهای شهرستان ری را زیر ذره‌بین خود دارند و با هرگونه قاچاق و یا عرضه گران کالا به‌شدت برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تأکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

جعفری نسب در پایان خاطر نشان کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به‌صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها