استاندار گلستان:

سفر شهروندان گلستانی به استان‌ های جنوبی برای مقابله با کرونا "به‌شدت" کنترل می‌شود

استاندار گلستان با بیان اینکه سفر به استان‌ های جنوبی ممکن است موجب شیوع بیشتر کرونا شود، گفت: ممنوعیت سفر با حمل و نقل عمومی در نظر گرفته نشده اما رعایت پروتکل‌ها در سفر به این استان‌ها به شدت کنترل خواهد شد.

سفر شهروندان گلستانی به استان‌ های جنوبی برای مقابله با کرونا "به‌شدت" کنترل می‌شود

هادی حق شناس در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: خوشبختانه گلستان جزو پنج استان کشور است که بیشتری مراکز تجمیعی واکسیناسیون را ایجاد کرده و از این لحاظ شرایط خوبی داریم.

وی افزود: وضعیت شیوع کرونا در استان گلستان به ثبات رسیده و امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها این شرایط حفظ و شیب نزولی باشد.

حق شناس با بیان اینکه سفر به استان‌های جنوبی ممکن است موجب شیوع بیشتر کرونا شود، ادامه داد: ممنوعیت سفر با حمل و نقل عمومی در نظر گرفته نشده اما رعایت پروتکل‌ها در سفر به این استان‌ها به شدت کنترل خواهد شد.

استاندار گلستان با اشاره به تعطیلات نیمه خرداد گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، از ظهر چهارشنبه (12 خرداد) تا ظهر دوشنبه (17 خرداد) تردد بین استانی ممنوع است و در صورت عدم رعایت مشمول جریمه 500 هزار تومانی خواهد شد.

حق شناس افزود: تردد درون استانی و بین شهرهای گلستان مشکلی ندارد اما ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد پا بر جا است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار داشت: هزار و 785 صندوق اخذ رای در استان گلستان در نظر گرفته شده و عوامل اجرایی انتخابات 35 تا 40 هزار نفر هستند که برای آنها درخواست واکسن داشته‌ایم.

وی یادآور شد: بخشی از این درخواست مورد موافقت گرفته و به دنبال این هستیم که مابقی را هم وارد لیست کنیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها