در گفتگو با یک کارشناس بورس بررسی شد

آغاز رشد بورس / کسانی که ضرر کردند منتظر روزهای خوبی باشند

یک کارشناس بورس معتقد است که با توجه به اصلاحاتی که در چند ماه گذشته اتفاق افتاده، زمینه برای تغییر جهت فضای عمومی در بورس فراهم شده است.

آغاز رشد بورس / کسانی که ضرر کردند منتظر روزهای خوبی باشند

فرزین آقابزرگی در گفت‌و‌گو با خبر فوری اظهار داشت: تحلیل قیمت‌هایی که در چند ماه گذشته انجام دادیم، مصوبه اخیر مالیات بر عایدی سرمایه و همچنین گمانه‌هایی در مورد رئیس جمهور آینده مبنی بر اینکه عملکرد یکپارچه تری نسبت به دولت فعلی خواهد داشت، در کنار نکات مثبتی که از مذاکرات وین شنیده می‌شود دلایل مهم تغییر رویه بازار بورس است.

صحبت‌های این کارشناس بورس را ادامه بشنوید.

منبع: خبر فوری

24

حجم ویدیو: 4.17M | مدت زمان ویدیو: 00:03:45 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • TN
    0

    مردم 40 ساله منتظر روزهای خوبن

  • خالی بند
    0

    دروغ ،،،!!!اعتماد نکنید،،!!!دنبال تتمه پول مردم هستند!!مگر چرخ اقتصاد در جایی چرخیده؟؟با تزریق یکی دو میلیارد فقط مسکن یکی دو روزه است و شاخص مثبت میشود !!P/Eشرکتها هم مدت زمان برگشت سرمایه اصلی را نشان میدهد،،اگر شرکت سود آور باشد،،!!نه با تورم و گران فروشی سود کنند،

  • نشناس
    0

    شاید شاه برگرده ولی پولی که تو بورس هاپولی شد نه بر دام را جایی رگر پهن کن

  • از کیسه فقرا به اسم خلیفه!
    0

    متاسفانه کسانی مسئول بساط زیانکاری بورس بازان بودند و مردمی به طمع ثرووت زود در دام افتادند، در این میان دولتیها از بیت المال دارند به زیان دیدگان غرامت میدهند با عناوین عوام فریبانه! چرا یاد از بیت المال جبران زیان شود؟!، آنهایی سودهای باد آورده بردند باید تاوان بدهند! چرا دولت و قوه قضاییه نمیرود از پول چند برابر شده آنهایی سود بردند مقدرای بردارد به زیان کردگان بورس بدهد؟ کسانی که چندین برابر سود کرده اند بایست بخشی سودشان به زیان کرده ها بدهند و تا زیانشان جبران شود و نه دولت برود از بیت المال حق الناس عمومی بردارد و به بدهد!

    نظرات شما -
    • منتقد
      0

      بودجه امسال ۸۰ هزار میلیارد تومان پول کم داشت.با بورس ان را تامین کردند و بودجه را بستند. دزدی شخصی فکر نکنم درکار بوده باشه.دزدی عمومی بوده.

    • .
      0

      برو بابا.بورس همینه.یکی می بازه یکی می بره.قرار نیست از کسی که سود کرده بگیرند بدهند به اونی که ضرر کرده.از روز اول هم گفتند بورس درگیر حباب شده.می خواستید وارد بورس نشید.هر کی هم سود کرده،نوش جونش.چون عقل داشته کی بفروشه و کی بخره.عین بقیه طمع نکرده.گویا هنوز مفهوم بورس را تو دنیا یاد نگرفتید. چقدر رو دارید شماها.

  • علی طهرانی
    0

    مردم رو همین امثال فرزین اقا بزرگی بدبخت کردند با نظرات کارشناسی که یک هشدار کوچیک هم حتی به مردم ندادن که این افزایش ارزش سهام های بی پایه و اساس غیر طبیعیه و حاصل دست بردن مسئولین در بورس برای جمع کردن نقدینگی مردم و جبران کسریهای شرکتهای دولتی و جلوگیری از ورشکستگی کارخانجات دولتی پول ملت رو فدا کردن با چهار تا تبلیغ و مصنوعی بالا بردن موقت ارزش سهام مردم و طمعکار رو در دام انداختن وقتی پولای خریداران حقیقی رو جمع کردن دیگه دخالت در بازار سهام نکردن و سهام با سر سقوط کرد و به ارزش واقعیش رسید البته کسانی رو هنوزم میبینم با وجود بلایی که بورس به سرشون اورده تحت تاثیر نظرات بی ارزش این مثلا کارشناسان هنوزم دنبال خریدن سهام تو این اقتصاد ورشکسته و صنعت داغون و کارخانجات نیمه تعطیل هستند که متاسفانه عاقبت بدی در انتظارشون هستش.

  • جواتی
    0

    احتمالا دوباره نوسانگیری در ارز و طلا رونق خواهد گرفت و قاعدتا بورس بازی هم رواج پیدا خواهد کرد خدا لعنت کند قوم ظالمین رو

  • تریدر حقیقی
    0

    سلام جالبه هر روز از ارزندگی صحبت میکنند. الان شش ماهه اما سرمایه مردم آب رفته. خدا خیر بدهد استاد ناصح جوادی را که بارها دلسوزانه هشدار داد اما گوشی شنوا نبود و امثال این آقا مردم را تشویق به سرمایه گذاری و صبر کردند...

  • محسن
    0

    کمتر از یک ماه مانده، اساس هارو جمع کنند مفید تره ،مردم رو راحت بزارن تا رییس جدید بیاد.

  • مال باخته منتظر مرگ
    0

    ما کل زندگیمونو فروختیم کردیم تو بورس وهمه رفت اسلام و ربای بانکی و دزدی بورس کو حق الناس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها