دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل:

دستگاه قضائی اردبیل با اخلالگران نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل گفت: برخورد جدی و قاطعانه با برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی توسط دستگاه قضائی اردبیل اولویت اساسی است.

دستگاه قضائی اردبیل با اخلالگران نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند

سیدعبدالله طباطبایی در دیدار با برخی مرزبانان اردبیلی اظهار داشت: خوشبختانه استان اردبیل جزو استان‌های امن کشور است و در این راستا مدیون تلاش‌ها و رشادت‌های مرزبانان هستیم که با گذشت از جان و مال خود برای تأمین امنیت مرزهای کشور در تلاشند.

وی بیان کرد: برخورد جدی با اخلالگران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی جزو اولویت‌های مهم دستگاه قضائی است که در این زمینه بدون هیچ کوتاهی و اغماضی با اخلالگران برخورد می‌کند و هیچ کوتاهی و اغماضی در کار نخواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل گفت: حفظ امنیت در واقع جهاد در راه خداست و خوشبختانه در سایه‌ تلاش‌های انجام یافته هم‌اکنون مرزهای کشورمان اقتدار و عظمت مثال‌زدنی در دنیا دارند و برای مبارزه با شرارت در مرزهای کشور شبانه‌روز تلاش‌های قابل توجهی انجام می‌یابد.

طباطبائی ادامه داد: جلوگیری از تعرض بیگانگان و حفظ امنیت جامعه از حساس‌ترین وظایف دستگاه قضائی است که به همین منظور با تلاش مرزبان و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط درصدد هستیم تا امنیت جامعه را محقق کرده و خدمات ارزنده‌ای در سطح کشور به مردم ارائه دهیم.

وی بیان کرد: امیدواریم با تلاش‌های انجام یافته در راستای رفع مشکلات امنیتی کشور گام برداشته و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح بوده و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نخواهد شد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها