تشدید محدودیت‌ های تردد کرونایی در مازندران

سرپرست پلیس راه استان مازندران از تشدید محدودیت‌ های تردد کرونایی در این استان خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها در محدوده راه‌ های ورودی مازندران در حال اجرا است و در پایان هفته ها تشدید می‌شود.

تشدید محدودیت‌ های تردد کرونایی در مازندران

سرهنگ هادی عبادی با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده در راه‌های مواصلاتی استان، اظهار کرد: وضعیت ترافیکی در محورهای موصلاتی استان در حال حاضر عادی و روان است و محدودیت های ترافیکی نیز اعمال می شود.

وی افزود: محور هراز به دلیل انجام عملیات راهسازی و راه اندازی سیستم روشنایی تونل تکاوران، محدوده کیلومتر ۶۲ و ۶۵ از ساعت ۸ صبح یکشنبه و دوشنبه تا ساعت ۱۷ مسدود است.

سرپرست پلیس راه استان مازندران، خاطرنشان کرد: محدودیت تردد کرونایی نیز در محدوده راه‌های ورودی مازندران در حال اجرا است و در پایان هفته ها تشدید می‌شود.

عبادی افزود: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی کرونا از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۱۱ خرداد، تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد، ممنوعیت تردد بین استانی داریم و پلاک های بومی هر استان اجازه ورود به استان دیگر ندارند و پلاک های بومی مازندران نیز اجازه خروج نخواهند داشت.

وی گفت: در اجرای منع ترددها، به جز حوزه بهداشت و درمان و کسانی که مجوز قانونی راهور ناجا و فرمانداری دارند و در سامانه فرمانداری ها ثبت هستند سایر خودروها، فارغ از هر رنگ بندی برگشت داده شده و یا حریمه می شوند.

سرپرست پلیس راه استان مازندران گفت: با ورود و خروج به شهرهای نارنجی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و در صورت ورود و خروج به شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان جریمه توسط پلیس و سیستم هوشمند برای رانندگان‌ متخلف لحاظ خواهد شد.

عبادی در توصیه‌ای گفت: هرچقدر به روزهای پایانی هفته نزدیک‌ می شویم تردد بیشتر می‌شود و در این راستا رعایت سرعت مطمئنه به عنوان اصلی ترین عامل تصادف و سهم عبور در راه های دو طرفه باید توسط رانندگان لحاظ شود؛ همچنین توجه کافی به جلو و عدم استفاده از تلفن همراه در زمان رانندگی به عنوان سومین عامل تصادف در حال حاضر بوده که پرهیز از آن مورد تاکید است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گرم شدن هوا استفاده از موتور سیکلت نیز افزایش یافته و در این راستا، استفاده از کلاه ایمنی توصیه می شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها