پامپئو هم شاید کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا شود

وزیر امور خارجه سابق آمریکا قرار است ژوئیه سال جاری میلادی به آیووا برگردد و این مساله گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال کاندیداتوری وی را در انتخابات ۲۰۲۴ قوت بخشیده است.

پامپئو هم شاید کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا شود

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این گمانه زنی‌ها در حالی مطرح شده که مایک پامپئو احتمال کاندیدا شدنش در انتخابات را رد نکرده بود.

پامپئو در گفتگوی مارس خود با شبکه خبری فاکس نیوز از تمایلش برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خبر داده بود اما این تنها در صورتی امکان پذیر است که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا تصمیم نگیرد تا در انتخابات کاندیدا شود.

حالا پامپئو قصد دارد تا به آیووا برود که در مرکز چرخه انتخابات کشور قرار دارد. در مارس ۲۰۲۱، وی به کلوپ محافظه کار غرب کشور در آیووا رفته بود.

در ۵۰ سال گذشته مجمع حامیان احزاب در آیووا هم برای دموکرات‌ها و هم برای جمهوری خواهان بوده است. این رویداد یک پیش بینی قوی برای موفقیت یک کاندیدای انتخاباتی است.

دومین سفر پامپئو به این ایالت در سال جاری میلادی برای بسیار به مثابه این است که وی خودش را برای کاخ سفید آماده می‌کند. اما در این میان، ترامپ نیز همچنان به دنبال کاندیدا شدن برای سال ۲۰۲۴ است.

انتظار می‌رود ترامپ در اوهایو، کارولینای شمالی و فلوریدا تجمعاتی را برگزار کند و مایک پنس، معاونش نیز که احتمالا کاندیدای جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری است به نیوهمپشایر می‌رود تا در یک رویداد جمع آوری پول شرکت داشته باشد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها