۵ زن تهرانی همزمان تسلیم این مردان شوم شدند/ ویدئو

اعضای یک باند خشن با ورود به خانه ۵ زن در دهکده المپیک و با در دست داشتن اسلحه دست به سرقت مسلحانه زدند.

۵ زن تهرانی همزمان تسلیم این مردان شوم شدند/ ویدئو

سردار علیرضا لطفی، رییس پلیس آگاهی تهران گفت: اوایل اردیبهشت امسال یک فقره سرقت مسلحانه در غرب تهران رخ داد و با توجه به اهمیت موضوع تیم ویژه ای کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات پلیسی و شناسایی سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات پلیسی و فنی سرنخی از دزدان و سرکرده این باند به دست آوردند و در ادامه با پیگیری های پلیسی مشخص شد اعصای این باند قصد دارند در جنوب تهران دست به سرقت مسلحانه بزنند که در عملیاتی منسجم ۴ تن از اعضای این باند دستگیر شدند و یکی دیگر از اعضای باند که قصد خروج از کشور را داشت نیز زمینگیر شد.

سردار لطفی ادامه داد: از اعضای این باند یک سلاح کلاشینکف کشف شد و احتمال می رود سلاح های دیگری داشته باشند که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

رییس پلیس آگاهی تهران گفت: استفاده از سلاح در سرقت ها افزایش پیدا کرده که برخورد جدی قوه قضائیه با این جرائم می تواند نقش مهمی در کاهش اینگونه جرائم داشته باشد.

سرقت مسلحانه از خانه ۵ زن در دهکده المپیک
دو خواهر همراه مادرشان که در صحنه سرقت حضور داشته وقتی پیش روی سارقان قرار گرفتند آنها را شناسایی کردند و با توجه به اینکه سارقان در صحنه سرقت هیچ نقابی نداشته اند نقش هر یک را در این صحنه سرقت مشخص کردند.

یکی از خواهران گفت: ساعت ۱۰و۳۰ دقیقه شامگاه ۴ فروردین در خانه مادرمان در دهکده المپیک نشسته بودیم که ناگهان صدای در خانه به گوش رسید، ابتدا فکر کردیم برادرم است و در ادامه صدا از راه پله آمد و خواهرم به سمت در رفت که ناگهان ۴ مرد وارد خانه شدند که یکی از آنها اسلحه کلاشینکف در دست داشت.

وی افزود: یکی از سارقان که اسلحه در دست داشت به سمت ما حمله می کرد و حتی اسلحه اش را مسلح کرد که یکی از سارقان مانع او شد و عنوان کرد که خودش طلاها را از آنها میگیرد که یکی از دزدان گردنبند مادرم را از گردنش کشید و در ادامه یکی از گوشواره های مادرم را در آورد.

این زن ادامه داد: یکی از دزدان که پیچ گوشتی در دست داشت به سمت خواهرم رفت و با گذاشتن چاقو روی بدن خواهرم و تهدید گردنبند او را هم قاپیدند و سپس پا به فرار گذاشتند و در صحنه فرار شیشه ها را شکستند و با ایجاد ترس و وحشت پا به فرار گذاشتند.

ادعای عجیب و خنده دار سارق مسلح

سعید ۳۱ ساله که سابقه معاونت در قتل دارد با خونسردی می گوید من اسلحه در دست نداشتم و قفل پدال خودرو دستم بود که فکر می کردند اسلحه است.

سابقه داری؟

بله، سابقه معاونت در قتل ، حمل اسلحه و درگیری دارم.

قتل ؟

بله، درگیری عشایری بود، دوستم با یک دختر ازدواج کرد بعد از مدتی از او جدا شد و دختر جوان با مرد دیگری ازدواج کرد که دوستم شوهر زن سابقش را به قتل رساند.

تو چه نقشی داشتی؟

دوستم بعد از قتل به من زنگ زد که خودرویش در گل گیر کرده که من با خودرو به کمکش رفتم که دوستم پس از بیرون کشیدن خودرویش به سرعت از محل دور شد و بعد به من زنگ زد و عنوان کرد که دست به قتل زده و از من خواست که فرار کنم تا دستگیر نشوم.

الان به چه جرمی دستگیر شدی؟

سرقت مسلحانه.

چرا؟

باور کنید کار من دزدی نیست، خانه دوستانم بودم گفتن بریم بیرون که ناگهان وارد خانه شدند و من همه همراه آنها رفتم و فقط جلوی در ورودی ایستادم و کاری نداشتم که بعد از ۲ دقیقه دوستانم گفتند برویم که فرار کردیم.

اما صاحبخانه دیدند که شما اسلحه داشتی و داخل خانه بودی؟

شاید اشتباه می کنند.

اسلحه در دست تو نبود؟

شاید آن قفل پدال که دستم بود را فکر کردند اسلحه بوده.

دوستانت گفتند که اسلحه در دست تو بوده؟

شاید اشتباه می کنند. مگر من داعشی هستم که اسلحه دستم بگیرم، من اگر یک نفر را زخمی می کردم ۲۴ ساعت بعد مرا دستگیر می کردند در شهر ما یک نفر را زخمی کردند ۶ ساعت بعد دستگیر کردند.

تو اسلحه را مسلح کردی؟

وقتی پدال را قفل می کنید صدا می دهد آنها فکر کردند من اسلحه را مسلح کردم.

چقدر پول به دست آوردی؟

یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان.

حرف آخر؟

حاضرم پول طلاها را بدهم و رضایت بگیرم.

ترسی که به جان این خانواده افتاده را چطور می خواهی جبران کنی؟

جبران می کنم، بخشش خوب است انجام دهند.

سردار لطفی در پایان اعلام کرد که متهمان در استان فارس و خوزستان نیز جرائمی انجام داده اند که با دستور بازپرس، سارقان مسلح برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.

منبع: رکنا

68

حجم ویدیو: 75.25M | مدت زمان ویدیو: 00:10:16 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    جامعه به کجا رسیده؟!!!!!! این همه نا امنی که در خانه خودشان بودند و چهار نفر وارد خانه شدند!!!!!! چه وحشتناک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها