ایده هایی برای ورود عروس و داماد به تالار

با چند ایده برای ورود عروس و داماد به تالار آشنا شوید.

ایده هایی برای ورود عروس و داماد به تالار

در همه جای دنیا مراسم عروسی با ورود عروس و داماد رسمیت پیدا می‌کند و زمان ورود آنها لحظاتی بسیار استرس آور و هیجان انگیز است که چشمان همه میهمانان به طرف آنها خیره می‌شود. در نقاط گوناگون دنیا رسم‌ و رسومات مختلفی برای ورود عروس و داماد وجود دارد.

امروزه در جشن‌های عروسی داخل کشور، عروس خانم‌ها و آقا داماد‌ها تلاش میکنند مراسم عروسی شان را متفاوت برگزار کنند. به همین جهت برای قسمت‌های گوناگون عروسی به دنبال ایده‌های جذاب هستند. ما هم تصمیم گرفتیم به شما ایده‌هایی برای ورود عروس و داماد ارائه دهیم تا از همان لحظه اول متفاوت، شگفت انگیز و فوق العاده ظاهر شوید.

باید به جایگاه و مسیر ورودی عروس و داماد توجه کنید. مطمئنا مکانی که برای عروس و داماد در باغ یا تالار عروسی در نظر گرفته شده است، نقش بسیار زیادی برای انجام ایده‌های خلاقانه شما خواهد داشت. چنانچه مسیر ورودی عروس و داماد به اندازه کافی بزرگ باشد، می‌توانید با گل آرایی محیط را رمانتیک‌تر کنید.

مثلا می‌توانید همه مسیری که عروس و داماد از ورودی تا جایگاه باید حرکت کنند را با گلبرگ‌های گل بپوشانید. می‌توانید از گل‌های هم‌رنگ با لباس و یا دکور تالار استفاده کنید تا هارمونی بهتری در محیط به وجود آید. می‌توانید شمع یا بادکنک در کنار مسیر عبور عروس و داماد قرار دهید و ایده‌ ی جالبی می شود که سبب می‌شود فضا زیباتر نمایان شود.

می‌توانید هنگام ورود عروس و داماد به تالار گل، اسکناس، سکه و نقل بریزید که جزو رسوم ایرانیان است. در بعضی فرهنگ‌ها، قبل از ورود عروس، کودکانی با سبد‌های پر از گل، مسیر ورود او را گلباران می‌کنند.

‌می‌توانید به جای ورود از ورودی مهمان‌ها، مستقیماً از پشت جایگاه عروس و داماد وارد شوید و مهمان‌ها را شگفت زده کنید.

زمانی که مهمان‌ها مشغول تماشای کلیپ اسپرت یا فرمالیته هستند فرصت غنیمت شمرده و با ورودتان آن‌ها را شگفت زده کنید. به دنبال لحظه مناسب با توجه به کلیپ باشید.

روش مرسوم وارد شدن عروس و داماد

در ایران شیوه مرسوم ورود عروس و داماد به این شکل است که خواننده یا دی جی از ورود عروس و داماد آگاه می‌شود، آنگاه عروس و داماد با آهنگ ابتدایی که متناسب با ورود آنها باشد وارد می‌شوند. آن‌ها سر تک تک میز‌های مهمانان می‌روند و اظهار ادب و خوشامد گویی می کنند و فیلمبردار عروسی به همراه آن‌ها فیلمبرداری می‌کند، آنگاه عروس و داماد را به سوی جایگاه هدایت می‌کنند و ادامه مراسم اجرا می‌شود.

راهرو مهمان‌ها

یکی از ایده‌های جذاب و جالب که با همراهی مهمانان شما ممکن می باشد، این است که مهمانان شما در دو سمت ورودی سالن تالار عروسی بایستند و شما از میان آن‌ها رد شوید و در حال عبور از ورودی به آن‌ها خوشامد بگویید. بهترین حالت این است که پدر و مادر‌ها در ابتدای دو صف قرار بگیرند. بعد از گذشتن از ورودی وارد سالن شده و در جایگاه قرار بگیرید.

ورود عروس داماد از بین ساقدوش ها

همراهی پدر و مادر‌ها در مراسم ورود عروس و داماد؛ شاید این ایده قدری غربی به نظر بیاید، ولی زیبایی آن به پر رنگ شدن نقش پدر و مادر‌هاست. به خصوص چنانچه قبل از مراسم عروسی سفره عقد دارید، بعد از نشستن مهمان‌ها بر روی صندلی‌های روبروی سفره عقد، پدر و مادر آقا داماد، داماد را به جایگاه همراهی کنند آنگاه پدر و مادر عروس خانم او را برای رفتن به جایگاه در کنار داماد هدایت کنند.

این شیوه را به صورت دیگر هم می توانید اجرا کنید. به این صورت که آقا داماد در جایگاه عقد قرار بگیرد و منتظر عروس خانم باشد و پدر عروس خانم او را به کنار آقا داماد همراهی کند و دستان آن‌ها را در دست هم بگذارد.

دو شیوه گفته شده در بالا برای افرادی که دوست دارند پدر و مادر‌ها بیشتر در فیلم عروسی شان باشند پیشنهاد می‌شود.

ورود با رقص عروس و داماد

چنانچه قبل از مراسم عروسی، مراسم عقد دارید و از قبل با مهمان‌ها خوش و بش کرده اید، می‌توانید با هماهنگی دی جی با رقص وارد سالن شوید. یعنی به جای پخش شدن آهنگ ورود، آهنگ رقص اول پخش شود و شما به محض وارد شدن به سالن، رقص را آغاز کنید. این روش قدری غیر متعارف است و برای عروس و داماد‌های پر انرژی مناسب است.

آتش بازی های هوایی، ورود با باران گل رز، سورپرایز کردن مهمان‌ ها و غیره، از دیگر ایده های ورود عروس و داماد به تالار می باشد.

منبع: بیتوته

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها