دختر تاریخ‌ساز وزنه‌برداری ایران: احساسم قابل وصف نیست

نخستین مدال‌آور وزنه‌برداری دختران در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان گفت: خدا را شکر که در مسابقات قهرمانی جهان در ازبکستان به سه مدال برنز رسیدم. خیلی خوشحالم و احساسم قابل توصیف نیست.

دختر تاریخ‌ساز وزنه‌برداری ایران: احساسم قابل وصف نیست

یکتا جمالی در خصوص کسب مدال برنز رقابت های قهرمانی جوانان جهان اظهار داشت: اولین تجربه‌ام در مسابقات جهانی ازبکستان خوب بود و حس بسیار عالی نسبت به این رقابت‌ها داشتم و سطح مسابقات هم خیلی بالا بود.

وی درباره اینکه به عنوان اولین دختر ایرانی در این رقابت ها به مدال رسیده است و احساس خود بابت این افتخار آفرینی، گفت: خدا را شکر توانستم در مسابقات قهرمانی جهان ازبکستان سه مدال برنز را کسب کنم و حس خیلی خوبی داشتم و و خیلی خوشحال بودم و نمی‌دانم این حس را چگونه توصیف کنم. ایستادن بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی جهان قابل توصیف نیست.

دارنده مدال برنز قهرمانی نوجوانان جهان عنوان کرد: رقبای خوبی در این مسابقات از کشورهای مختلف حضور داشتند و رکوردهایم با یک تعدادی از آنها نزدیک به هم بود.

وی با اشاره به اینکه در این مدت مشکل چندانی در تمرینات نداشته است، افزود: همه شرایط ما در اردوها عالی بود و هیچ‌وقت در تمرینات به مشکلی برخورد نکردم.

دختر تاریخ ساز وزنه برداری ایران: احساسم قابل وصف نیست

جمالی تصریح کرد: از زمانی که وزنه‌برداری زنان در ایران شروع شد، تعداد ورزشکاران علاقمند به این رشته زیاد شده است و خیلی پیشرفت کردند و باز هم جای پیشرفت دارد و اگر این روال همینطور ادامه یابد خیلی آینده وزنه‌برداری زنان روشن خواهد بود.

وی با تشکر از حمایت‌های فدراسیون خاطرنشان کرد: در این مدت فدراسیون زحمات زیادی کشید و باید از مسوولان نیز برای برگزاری اردوها و تمرینات مداوم و خوب تشکر کنم.

«یکتا جمالی» وزنه‌بردار دسته ۸۷ کیلوگرم تیم ملی جوانان دختر ایران روز گذشته در پیکارهای جهانی تاریخ ساز شد. او توانست با ثبت وزنه ۹۲ کیلوگرم در حرکت یک‌ضرب، ۱۱۶ کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع ۲۰۸ کیلوگرم به سه مدال برنز دست یابد و اولین مدال‌های تاریخ وزنه‌برداری زنان کشورمان را در مسابقات جهانی کسب کند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • TN
    0

    درد و بلات بخوره تو سر داریوش ارجمند که هنوز تو افکار عهد دقیانوس گیر کردن یا برای خوش خدمتی و پاچه خواری حرف مفت میزنن

    نظرات شما -
    • اصلاح طلب بی غیرت
      0

      یخ برای سوختگی مفیده

  • نمیفمی چه میگویم!
    0

    در غربی که بمب اتم میسازد و صدها هزار مردم میسوزاند در انفجار اتمی یا در کروه ادمسوزی نزادپرستی نازیسم، و دواودیان در کلیسا آتش میزند، با براه انداختن فمنیسم از اقتصاد تا ورزش، دلش برای زنان نسوخته، اتفاقا داریوش ارجمند درست گفته است، منتهی چنان مغز ایرانی جماعت غربگدها خراب کرده اند که این مغزوشویی نمیدانند خداوند زن برای لطافت آفریده، این هیکلهای ضمخت نماد زن خدایی نیست، زن بایست زنانگی کند و وزنه بردرای شغل زنانه نیست! البته در مغزهای غربگدا سرمایه داری نمیفهمند! یک لحظه فکر کن زن خودت بجای بچه داری برود وزنه بزند و تو مرد 60 کیلویی در برابر زن 120 کیلویی هستی! نمیفمی چه میگویم!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خریت رو با آب و تاب ننویس

  • چندش
    0

    این بساط زن عوام فریبانه ورزش قهرمانی در ادامه همان سرمایه داری ضد بشری غربی است که دیگر تمام عالم آلوده کرده. بیچار زنان که بایست لطیف و مهربان و باشعور باشند میخواهند تبدیل به قلچماقهایی کنند، تصورش هم وحشتانک است شباهانگاهان مردی 60 کیلویی همبستر زنی 120 کیلویی شود که دو بازوی زن هم قطر کمر مرد است! موهای ادم سیخ میشود وقتی باز نی صحبت کنی صدایش از بس مواد انرژی زا و عضله ساز زده، مثل غرش ددان در جنگل بدان است! دلت ریش میرود پوست زبر زنی را لمس کنی از شدت تیغ و تراش موهای زائد ناشی تزریق مواد دوپینگی! چندش اورش است سرمایه داری ضد بشری در ورزش قهرمانی! این زنها الگوی زن و دختران نباید باشند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      وااا اتفاقا زنای غیر ورزشکار 200 کیلون.تا حالا زن ورزشکار 120 کیلویی ندیدم. گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بوش میاد. دست از سخنوری برداریددیگه .این خانم باعث افتخار ههمون شده از راه اخلاقی و درست. واقعا تحسین داره علی رغم همه مشکلات و قوانین زن ستیزانه و جامعه مرد سالار خودشو بالا کشونده. در ضمن انقد دید سطحی به قضیه نداشته باشید .

  • ناشناس
    0

    ماده شیر.قهرمانی ات مبارک

  • بلعیده
    0

    تا میتوانتی منفی بده، خبر فوری منتشر کن تا این فریب خوردگان امپرالیسم مبذل سکولاریسم سرمایه داری! از بلایای نفوذدر حالی که چند میلیون مرد- از زیر دیپلم تا لیسانس و بالاتر بیکار هستند، میلیونها دختر روانه بازار بیگاری کردند با مزد نصف مردها! مردها خانه نشین کردند، اینها زیر نام جمهوری اسلامی شدیدترین سرمایه داری غربی ترویج کردند، باستی هیل لواسان یک نمونه است، در زمانی ارکان جمهوری اسلامی شعار میدهند، توصیه ها و دستورات بانک جهانی و صندق بین المللی پول امریکایی اجرا میشود، مافییا ایارن بلعیده است! دختر و زنها میروند تو بازار و بعد مردها مجردئ و تنها و بیکار! دخترها میترشند و هیکل میکنند پرگوشت 120 کیلویی و مردها از شدت پیری عقیم میوشند و ثروت ایران توسط سرمایه دار غارت و تنها در چند سال تحریم ظالکمانه امریکا، سرمایه داران خائن دوست میلیارد ثروت ایران بردند در کشورهای دشمن ایران سرمایه گذاری کردند. کالای ایران را صادرات میکنند در حالی مردم ندارند از آنها/ وزنه بردار زن چه دردی از ما دوا میکند! دخترها بردند تو بازار و مردها خانه نشین کردند بازاری استثمارگر ملعون بخوانید کامنت زامبی ستان؟ https://www.khabarfoori.com/detail/2692277

    نظرات شما -
    • زخمی
      0

      چه ربطی داشت؟!

  • علی
    0

    کار این دختر افتخار آفرین است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها