مرگ سارق توسط صاحبخانه/ ویدئو

در این ویدئو که صحنه یک قتل در خانه زوج قائمشهری را مشاهده می‌کنید، زن و مرد جوان در همان صحنه قتل چگونگی قتل سارق جوان را توضیح می‌دهند.

مرگ سارق توسط صاحبخانه/ ویدئو

جسد مرد جوان در حالیکه تاق باز در وسط سالن پذیرایی خانه افتاده و خون زیادی از پشت سرش رفته بود پلیس تحقیقات را آغاز کرد و مرد جوان که دستش دچار خونریزی شده بود در سالن خانه روی مبل نشسته بود و همسرش که زن جوانی است در برابر دوربین موبایل تیم جنایی لحظه به لحظه این پرونده جنایی را بازگو می‌کرد.

قتل سارق در خانه زوج جوان
زن جوان به تیم تحقیق گفت: بیرون خانه بودیم و وقتی وارد خانه شدم به اتاق خواب رفتم که ناگهان دیدم پرده اتاقک پشت اتاق خواب تکان خورد. ترسیده بودم و احساس کردم کسی داخل خانه است، به سمت اتاقک پشت اتاق خواب که یک در به سمت راه پله طبقه بالا دارد رفتم. وقتی به آنجا رسیدم مرد قوی هیکلی را دیدم که آرام می‌گفت ساکت باش، کاری به کسی ندارم که شروع به داد و فریاد کردم و همسرم علی را صدا زدم.

وی افزود: همسرم وارد اتاق شد که سارق قوی هیکل علی را روی تخت انداخت و من از اتاق بیرون رفتم و در را از پشت گرفتم که مانع فرار سارق جوان شوم اما مرد سارق در را به داخل کشید و در را باز کرد، همسرم با او درگیر شد که من از خانه خارج شدم و ابتدا در کوچه را قفل کردم و سپس زنگ همسایه‌ها را زدم و از آنها کمک خواستم.

زن جوان ادامه داد: گوشی موبایل یکی از همسایه‌ها را گرفتم و به ۱۱۰ زنگ زدم و آدرس دقیق خانه مان را که در بوستان ششم شرقی است دادم و سپس همراه همسایه‌ها وارد خانه شدیم که دیدم دست همسرم خونی است و مشخص بود که سارق قوی هیکل با چاقو به‌دست همسرم زده و دزد جوان نیز که سرش خونریزی داشت به حالت خمیده کنار مبل که در چند قدمی ستون وسط خانه است ایستاده بود و از ما آب خواست.

این زن گفت: می‌ترسیدیم سارق کند که در ادامه اهالی محل به کمک آمدند، اما پلیس ۱۱۰ نیامد، خون زیادی از سر سارق می‌رفت، در صحنه درگیری سارق با همسرم نبودم ولی فکر کنم پایش روی کاور لباس رفته و لیز خورده و سرش به ستون برخورد کرده است.

زن جوان گفت: روز گذشته از دست این سارق که قبلا هم به خانه مان آمده بود شکایت کردم اما کسی باور نمی‌کرد و پیگیر ماجرا نشد.

آثار خون روی ستون خانه
در حالیکه دوربین جای خون روی ستون را نشان می‌دهد مرد خانه که علی نام دارد به سمت دوربین می‌آید و در خصوص صحنه قتل گفت: با سارق قوی هیکل درگیر بودم که ناگهان با چاقو ضربه‌ای به دستم زد که من روی زمین افتادم و چون نمی‌خواستم سارق از دستم فرار کند در همان حالت که روی زمین افتاده بودم پاهایش را گرفتم که از پشت به ستون وسط خانه خورد و بلند آهی کشید و به کنار مبل رفت و در ادامه همسرم و اهالی محل وارد خانه شدند، سارق زنده بود و سرش خونریزی شدیدی داشت.

بنا بر این گزارش، زمان وقوع این حادثه مشخص نیست و شنیده‌ها حاکی از آن است که این قتل در شهر قائمشهر رخ داده است.

منبع: رکنا

68

حجم ویدیو: 29.30M | مدت زمان ویدیو: 00:06:12 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • میثاق
    0

    دزد خبیث به درک واصل شد

  • امپراطوری پارس
    0

    امید وارم همه دزد ها که مال مردمی که به بدبختی جمع می کنند را می‌دزدند بمیرند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها