پلیس راه مازندران:

ورود به مازندران از فردا چهارشنبه ممنوع می‌شود

پلیس راه مازندران با تاکید بر اعمال جدی محدودیت‌های مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا در مبادی ورودی استان ، هشدار داد که به هیچ وجه اجازه ورود خودروهای پلاک غیربومی به استان را نخواهد داد.

ورود به مازندران از فردا چهارشنبه ممنوع می‌شود

طبق مصوبه کمیته امنیتی ، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا ، تردد بین استانی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ممنوع می شود و تا ساعت ۱۲ روز ۱۷ خرداد ادامه خواهد یافت.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت که تمامی ۶ نقطه ورودی استان از ساعت ۱۲ فردا چهارشنبه بر روی ورود خودروهای غیربومی و همچنین مبادی خروجی بر روی خروج خودروهای بومی بسته می شود.

سرهنگ هادی عبادی تاکید کرد که در مدت اعمال محدودیت اجازه ورود خودروهای غیربومی به مازندران از محور هراز ، کندوان ، سوادکوه ، کیاسر ، رامسر و گلوگاه داده نخواهد شد.

وی افزود : طبق تاکید جدی ستاد ملی مقابله با کرونا در این مرحله به صورت جدی تر از همیشه از ورود خودروها با پلاک غیربومی به استان جلوگیری و جلوی خروج خودروهای با پلاک بومی هم از استان گرفته می‌شود.

سرهنگ عبادی با اظهار این که ماموران پلیس در همه مبادی ورودی‌ و خروجی‌ مازندران حضور شبانه روزی دارند ، از مسافران و گردشگران خواست از هرگونه برنامه ریزی برای ورود به مازندران پرهیز کنند.

وی تاکید کرد : شهروندان مازندرانی هم در این مدت برای خروج از استان برنامه ریزی نکنند چون طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا حق خروج از استان را ندارند.

سرهنگ عبادی گفت : بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ممنوعیت ورود بدون توجه به رنگ بندی شهرهای مازندران اعمال می شود و متخلفان علاوه بر جریمه با برگه های الصاقی ، از طریق طرح هوشمند مدیریت یعنی با دوربین های نظارتی پلیس هم اعمال قانون می شوند.
سرپرست پلیس راه مازندران اظهار داشت : اگر چه همواره برخی از شهروندان هنگام اعمال محدودیت ها با اخذ مجوز از فرمانداری ها و تایید پلیس وارد مازندران می شوند ، ولی این بار درخواست ما این است که شهروندان در صورت نیاز و ضرورت اقدام به اخذ برگه های تردد از فرمانداری های مبداء حرکت خود کنند.

سرهنگ عبادی ابراز امیدواری کرد تا به منظور جلوگیری از افزایشی شدن شیوع کرونا ، تمامی مردم برای اجرا و اعمال محدودیت ها با پلیس همکاری کنند.

وی گفت : بررسی ها پلیس مازندران از برگه های جریمه هوشمند و ترافیک در محورهای مواصلاتی استان نشان می دهد که در تعطیلات عید سعید فطر مردم بویژه مازندرانی ها ساکن پایتخت محدودیت ها را رعایت و از سفر به استان خودداری کردند و این بار هم امیدواریم در تعطیلات خرداد رعایت کنند.

طبق اظهارات رسمی مسئولان ۲ دانشگاه علوم پزشکی بابل و ساری کرونا در مازندران طی روزهای اخیر در مسیری کاهشی قرار گرفته و وضعیت بیمارستان‌های این استان روز به روز از نظر تعداد بستری‌شدگان کرونایی عادی‌تر می‌شود و به همین دلیل در پیش بودن تعطیلات نیمه خرداد می‌تواند این روند نزولی را متوقف کند و یک بار دیگر مازندران را در مسیر افزایشی نمودار مبتلایان و بستری‌شدگان کرونایی قرار دهد.

بررسی های آماری و تجربه چهار موج شیوع کرونا در مازندران نشان می هد که همواره حضور مسافران و کم‌توجهی شهروندان بویژه عادی انگاری عامل اصلی این چالش بوده است و احتمال این که عدم رعایت پروتکل ها و محدودیت های مصوب برای تعطیلات خرداد این استان را یک بار دیگر وارد موج جدید کرونایی کند ، وجود دارد.

بر اساس اعلام دانشگاه‌ علوم پزشکی مازندران و بابل ، هم‌اکنون ۳۷۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • امید
    0

    خسته نباشید بیا ببین چه خبر متل قو هرچی بود اومدن

  • کاخ و کوخ
    0

    پولداران که خیلی عاقل هم هستند امروز رفتند

  • کاخی
    0

    ویلاداران همه رفتند ، مفلسها بجا ماندند

  • افتاد
    0

    امروز آبگیری استخرهایمان را انجام میدهیم

  • کریم
    0

    خلاصشو بگم ما آدم نمیشیم.....

  • رو
    0

    دیشب همه رفتن حتی کارمندها راحت مرخصی می گیرن میرن خودتان را گول بزنید یک روز بعد منع تردد بر می گردن اداره ها هم کمک میکنند برای دور زدن

  • علی
    0

    کرونا تموم شد. مسولین هم که واکسن بگیر نیستن. الکی بشینیم تو خونه برا چی.

  • انعام الله
    0

    این روزها برای رفتن به شمال اگرهرکسی درانجاازطرف ویا دست ارازل واوباش کشته شوند ویاناپدیدشودخونش به گردن خودشان است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها