استاندار اردبیل:

زیرساخت‌های گردشگری و کشاورزی اردبیل را متحول می‌کند

استاندار اردبیل گفت: اجرای پروژه‌های زیرساختی در بخش‌های گردشگری، کشاورزی و صنعتی چهره استان اردبیل را در سال‌های آینده متحول خواهد کرد.

زیرساخت‌های گردشگری و کشاورزی اردبیل را متحول می‌کند

اکبر بهنامجو در جلسه شورای اداری استان اردبیل با تسلیت فرارسیدن سالگرد ارتحال امام و شهدای 15 خرداد اظهار کرد: در 15 ماه سپری شده از شیوع بیماری کرونا ما شرایط خاصی را در استان پشت سر گذاشتیم که جای دارد در آستانه واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کرونا از کادر درمانی و مدافعان سلامت در کنترل و مدیریت این بیماری قدردانی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سند جامع سلامت استان در ابعاد مختلف اعم از حفظ بهداشت فردی، اجتماعی، روانی، تغذیه و تحرک در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی تدوین و تهیه شده که در این زمینه بهتر است رویکرد مهارتی و آموزشی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل به چهار محور برگزاری انتخابات شایسته اعم از سلامت، امنیت، مشارکت و نظارت اشاره کرد و گفت: در انتخابات 28 خرداد در کنار صیانت از رای مردم بهتر است مدیران دستگاه‌های اجرایی از دخالت در انتخابات له یا علیه کاندیدایی خودداری کرده و از منابع بیت‌المال به نفع هیچ فردی استفاده نشود.

بهنامجو افزود: تا روز آخر مسئولیت باید احترام مردم و ارباب رجوع را نگه داشت و ما در کنار حفظ امانت مهم و مراقبت از مسئولیت باید در مسیری حرکت کنیم تا مردم از بهترین و شایسته‌ترین خدمات استفاده کنند.

وی تصویب منطقه آزاد و فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی را با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یادآور شد و بیان کرد: با تکمیل راه آهن اردبیل از سال آینده احداث راه آهن اردبیل به پارس‌آباد آغاز خواهد شد تا با راه‌اندازی بارانداز ریلی در شمال استان به ظرفیت ترانزیت 5 میلیون تن بار از این استان به آسیای میانه و کشورهای CIS کمک شود.

استاندار اردبیل مشارکت بانک‌های عامل را در تکمیل طرح‌های مختلف زیربنایی به ویژه در حوزه توسعه بزرگراه‌ها و طرح‌های صنعتی و گردشگری مهم ارزیابی کرد و گفت: با تکمیل پل ازناو اردبیل به سرزمین پل‌های معلق تبدیل شده و چهار پیست اسکی جدید نیز در مناطق مختلف استان با هدف توسعه گردشگری و تحقق شعار زمستان بیدار اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

بهنامجو تکمیل پایاب سد خدافرین و توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای را تا 350 هکتار یادآور شد و تصریح کرد: وظیفه همه مدیران کمک به توسعه و رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار در استان اردبیل است.

وی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواست؛ به کاهش 50 درصدی مصرف برق در ساعت پیک کمک کرده و مانع از خاموشی‌های احتمالی در فصل تابستان شوند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها