ملت ایران در ۲۸ خردادماه بار دیگر عظمت خود را نشان خواهند داد

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: ملت ایران در ۲۸ خردادماه بار دیگر عظمت و شکوه ایستادگی خود را نشان خواهند داد و ثابت خواهند کرد که ملت همیشه در صحنه هستند.

ملت ایران در ۲۸ خردادماه بار دیگر عظمت خود را نشان خواهند داد

حجت‌الاسلام علی شیرازی شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل با شاره به انتخبات شزدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: ملت ایران در ۲۸ خرداد بار دیگر عظمت و بزرگی خود را در منصه ظهور خواهد گذاشت و بار دیگر عظمت و شکوه ایستادگی خود را نشان خواهند داد.

وی با بیان اینکه ملت ایران ثابت کردند برای اقتدار و عزت ایران اسلامی همواره در صحنه هستند، افزود: ملت ایران بر خلاف تلاش های مذبوحانه و رذیلانه دشمنان بار دیگر با حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوق های اخذ رای، صلابت، بصیرت، عزت و عظمت خود را به جهانیان نمایش خواهند داد.

شیرزای با تاکید بر اینکه دشمنان هنوز ملت ایران را نشناخته اند، افزود: ۲۸ خرداد جاری، یک بار دیگر شور و شعور ملت ایران، انتخاباتی را رقم خواهد زد که دشمنان انگشت به دهان و سخت متحیر شوند.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: دشمنان یقین بدانند که با جنگ، تهدید، تحریم، توطئه و فتنه‌گری، نمی توانند مردم آگاه و بصیر ایران را دلسرد و مایوس کرده و شکست بدهند و امروز قدرت ملت ایران آنچنان عظیم است که این اقتدار و توانایی موجبات ترس و واهمه آنان را فراهم کرده است.

شیرزای با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام، یقین بدانند که ملت ایران از زن و مرد، پیر و جوان با همان روحیه عصر امام (ره) در صحنه بوده و مقاوم و استوار ایستاده‌اند، گفت: ملت همیشه در صحنه ایران با امام خود و رهبر معظم انقلاب عهد و پیمان بسته اند تا آخرین نفس و قطره خون در پای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی بایستند و راه شهدای عزیز و گرانقدر را تداوم بخشند.

وی ادامه داد: دشمنان بدانند که امروز ملت ایران با همان روحیه دوران امام در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند که دشمنان به این انقلاب آسیب برسانند و ملت ایران با لشکر و قدرت الهی که پشتیبان آنهاست در مقابل دشمنان ایستاده است و هرگز اجازه نمی‌دهند که آنها به خواسته خود برسند.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: ملت ایران در قاقبل تمام سختی ها مقاوم است و تربیت شده مکتب عاشورا، امام (ره) و ولی فقیه هستند و دشمن چون از فکر ملت ایران می ترسد.

شیرزای با بیان اینکه آنچه که مورد هدف قرار داده فکر و اندیشه این ملت است تا به هر طریق ممکن آن را بگیرد که بطور قطع و یقین نمی تواند به هدف شوم خود برسد، افزود: هر چه از انقلاب گذشت ملت مقاوم‌تر شد و ملت ایران در راه نظام و انقلاب شهید داده و با تمام توان ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه دشمن پس از شکست در جنگ نظامی و فرهنگی وارد جنگ اقتصادی و تحریم ملت ایران شد و سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت اعمال کرد، ادامه داد: در جنگ اقتصادی و تحریم هم امروز شاهد شکست دشمن هستیم.

شیرزای تصریح کرد: دشمنان ملت ایران، نمی دانند و نمی فهمند که شهادت چیست و در واقع به همه چیز مادی می نگرند و هدفش از تحریم، شکستن کمر انقلاب بود اما کمر خودش شکست و نتوانست ملت ایران را با فشار، تحریم و تهدید از انقلاب و نظام مایوس کند و در نهایت خود خوار و زبون شد.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه یاران امام شاگردان عاشورا و امام حسین (ع) بودند، گفت: دشمنان بدانند که امروز نیز ملت ایران با همان روحیه دوران امام در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند که دشمنان به این انقلاب آسیب برسانند و ملت ایران با لشکر و قدرت الهی که پشتیبان آنهاست در مقابل دشمنان ایستاده است و هرگز اجازه نمی‌دهند که آنها به خواسته خود برسند.

شیرزای با اشاره به فرمایشات بمناسبت ۱۴ خردادماه، افزود: دشمن ۴۲ سال سخت‌ترین تحریم‌ها و اقدامات را علیه ملت ایران در همه زمینه‌ها به کار گرفته است ولی با وجود همه این مشکلات ملت عاشورایی ایران با رهبری امام راحل و ۳۲ سال رهبری حکیمانه در این راه ایستادند.

وی با بیان اینکه تغییر یک نظام استکباری و یک نظام استبدادی به آسانی میسر نیست و با سختی و زندان و مصائب همراه است، گفت: امام خمینی (ره) وقتی این راه را آغاز می‌کند با مشکلات فراوانی روبه‌رو خواهد بود ولی امام اطمینان داشت که کسی که در مقابل ظالم بایستد، برای غلبه بر ظلم و باطل است.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه ۱۵ خرداد روز تاریخی برای ملت ایران در ادامه نهضت بود، گفت: ۱۵ خرداد نقش تاثیرگذار و اساسی در روند مبارزات ملت ایران علیه نظام طاغوت داشت.

شیرزای با بیان اینکه امام راحل یک شخصیت عظیم‌النفسی بود، گفت: کسی که با تهذیب نفس خود به سوی خدا هجرت کند، دل خانه خدا می‌شود و قلب آرام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه رفتار و گفتار امام خمینی الهی بود و در همه ابعاد زندگی اخلاص داشت، ادامه داد: قلب امام قلب یک انسان کامل بود، ادامه داد: امام می‌دانست که در راهی که او آغاز کرده دشمنان علیه هدف، آرمان و راه او صف آرایی می‌کنند.

شیرازی با بیان اینکه روحیه وصل به خدا و توسل به انبیای الهی باعث شد تا شهدای ما در مقابل دشمنان ایستادگی کنند، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی را همین روحیه حاج قاسم کرد، تا چهل سال در مقابل دشمنان ایستادگی و به شهادت برسد.

منبع: مهر

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها