وام ۴۰۰ میلیون تومانی ازدواج به چه کسانی می‌رسد؟

برخی از زوج‌های جوان می‌توانند تا ۴۰۰ میلیون تومان یعنی هر نفر ۲۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنند، شرایط دریافت این وام چیست؟

وام ۴۰۰ میلیون تومانی ازدواج به چه کسانی می‌رسد؟

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: به طور کلی، وام ازدواج ۷۰ میلیون تومان است که برای ایثارگران دو برابر سایر افراد عادی و معادل ۱۴۰ میلیون تومان است.

وی افزود: مبلغ این وام برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال، صد میلیون تومان است که اگر ایثارگر باشند، به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد، به طوری که اگر زوجین هر دو ایثارگر باشند، مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان وام ازدواج به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: وام ازدواج ایثارگران، به صورت ۷ ساله تقسیط می‌شود.

پاکدل در رابطه با نحوه درخواست وام ازدواج ایثارگران گفت: تاکنون ما مشکلی برای تخصیص وام‌ها نداشته ایم و به محض اینکه زوجین در بانک ثبت نام کنند، سامانه ما که آنلاین به بانک وصل است، ایثارگری آن‌ها را بررسی می‌کند و زوجین در صورت تایید می‌توانند از مزایای ایثارگری استفاده کنند.

منبع: صدا و سیما

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    به سالمندان

  • محمد فرزاد
    0

    وام ازدواج برای فرزندان ایثارگر دو برابر خیلی خوب است اما 140میلیون تومان مدت بازپرداخت ان 10ساله وسود ان 30میلیون ماهیانه نزدیک به 150000000 برداخت کنند جوانان که 80درصد انان بیکار هستند و این وام باید پدران بازنشسته پرداخت کنند اگر قرضلحسنه هستش این 30میلیون تومتن سود چه است کلاه شرعی سر جوانان گذاشتند روزی 50هزار تومان باید کنار بگذارد تا 30روز تا این وام ده ساله را پرداخت کند جوان در جمهوری اسلامی مرده فقر و فساد و بیکاری و تبیض دست به دست هم داده تا نابودی کامل جوانان این هم کار امریکا و اسرایل میباشد نه کلید حسن روحانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها