جانشین سپاه استان زنجان: برای پاسداشت خون‌ شهدا باید در انتخابات شرکت کنیم

جانشین سپاه استان زنجان گفت: برای پاسداشت خون‌های شهدا باید در انتخابات شرکت کنیم.

جانشین سپاه استان زنجان: برای پاسداشت خون‌ شهدا باید در انتخابات شرکت کنیم

ابوالفضل طهماسبی در ویژه مراسم گرامیداشت قیام 15 خرداد اظهار داشت: قیام 15 خرداد نقطه آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است و یاد و خاطره شهدای آن روز تا ابد در ذهن ملت ایران جاودانه خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای انقلاب اسلامی خون‌های بسیار زیادی ریخته شده و در واقع درخت انقلاب اسلامی توسط همین خون‌ها آبیاری می‌شود گفت: خیلی از قدرت‌های دنیا درصدد آن بودند که این انقلاب به سرانجام نرسد ولی همه آن‌ها در مقابل اراده فولادین ملت ایران و تدابیر حضرت امام (ره) شکست خوردند.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان مطرح کرد: وظیفه امروز ما پاسداری از خون‌های ریخته شده است؛ این انقلاب به راحتی پیروز نشده و وظیفه ما این است که از این انقلاب نگهداری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از راه‌های خنثی کردن توطئه دشمنان و پاسداشت از خون‌های ریخته شده حضور پرشور در انتخابات است، گفت: اگر می‌خواهیم شرمنده خون شهدا و شرمنده خون‌های ریخته شده برای این انقلاب نشویم باید در انتخابات شرکت کنیم.

طهماسبی حضور پرشور در انتخابات را تضمین امنیت کشور توصیف کرد و گفت: اگر چه دشمنان کشور سعی دارند مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند ولی قطعا در اهداف شوم خود ناکام خواهند ماند.

وی با اشاره به اینکه از مسئولان آینده کشور تقاضا داریم که به مشکلات مردم به طور جدی رسیدگی کنند، گفت: انتخاب اصلح می‌تواند وضعیت فعلی در کشور را سامان دهد.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • تتن
    0

    بیا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها