دادستان زنجان:

اراده ای در برخورد با رمزارزها در استان زنجان وجود ندارد

دادستان زنجان گفت: هیچ اراده ای در برخورد با رمزارزها در استان زنجان وجود ندارد.

اراده ای در برخورد با رمزارزها در استان زنجان وجود ندارد

حجت‌الاسلام محسن کرمی در جلسه شورای اداری استان در محل استانداری زنجان بر لزوم مدیریت مصرف برق در استان زنجان تاکید کرد و گفت: همه باید برای کاهش مصرف برق همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: یکسری تدابیری باید مورد توجه قرار گیرد تا ادارات در ساعت پیک میزان مصرف خود را کاهش دهند.

دادستان زنجان با بیان اینکه برق برخی ادارات در ساعات غیر پیک نیز قطع می‌شود که این موضوع تبعاتی را به دنبال دارد، گفت: تنبیهات باید به صورت صحیح اجرایی شود اما قطعی‌های مکرر موجب نارضایتی مردم می‌شود.

کرمی تاکید کرد: بسیاری از فعالیت‌های ادارات الکترونیکی، دیجیتال و به صورت سامانه‌های یارائه‌ای است و نباید با قطع برق خدمات به مردم قطع شده و مردم ناراحت شوند و در این میان قطع برق در ساعت غیر پیک توجیه منطقی ندارد.

وی با بیان اینکه نسبت به روند برخورد با ماینرها به شدت انتقاد داریم، گفت: همتی در برخورد با رمزارزها در استان زنجان وجود ندارد.

دادستان زنجان با بیان اینکه سه هزار و ۱۰۱ ماینر با ۵۷ مزرعه در استان زنجان کشف شده است، ابراز داشت: تنها ۹ پرونده با ۲۰۳ ماینر در قوه قضائیه در حال بررسی است و در این میان امکان ارائه دستور کلی به بحث ماینرها وجود ندارد اما در صورت ارائه گزارش دستور قضائی در این زمینه صادر می‌شود و قاضی ویژه در خصوص ماینرها در استان تشکیل شده است.

کرمی با بیان اینکه قاضی ویژه برای ماینرها در نظر گرفته شده است، ادامه داد: با افراد و مجموعه‌هایی که نسبت به تولید ماینر اقدام می‌کنند، برخوردهای قانونی و اشد مجازات در نظر گرفته شود.

وی به الکترونیکی بودن رای‌گیری‌ها در انتخابات اشاره کرد و گفت: نباید با قطعی برق مواجه شویم و در صورت قطعی باید پیش‌بینی‌های لازم برای برق اضطراری اندیشیده شود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها