محمد غرضی در گفتگو با خبرفوری:

امیدواریم دولت بعدی در مورد معیشت مردم ظلم نکند / مناظره اول، بهتر از دومی بود


20 خرداد 1400 - 07:27
60bfb528813b3_2021-06-08_22-51
نامزد اسبق انتخابات ریاست جمهوری درباره تحلیل دو مناظره انتخاباتی گفت: این مناظره نبود، مناظره قبلی خیلی بهتر بود. مهم ترین مسئله ظلمی است که به معیشت مردم می‌شود امیدوار هستم که دولت بعدی دچار این مسئله نباشد.

محمد غرضی در گفتگو با خبر فوری افزود: اکثر کاندیداها مسئله کنکور و سربازی را مطرح کردند، این باعث افتخار است که کاندیداها به قاعده جامعه و جوانان اهمیت می‌دهند.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

نامزد اسبق انتخابات ریاست جمهوری درباره تحلیل دو مناظره انتخاباتی گفت: این مناظره نبود، مناظره قبلی خیلی بهتر بود. مهم ترین مسئله ظلمی است که به معیشت مردم می‌شود امیدوار هستم که دولت بعدی دچار این مسئله نباشد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

20 خرداد 1400 - 07:27

محمد غرضی در گفتگو با خبر فوری افزود: اکثر کاندیداها مسئله کنکور و سربازی را مطرح کردند، این باعث افتخار است که کاندیداها به قاعده جامعه و جوانان اهمیت می‌دهند.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

منبع: خبر فوری

70

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
دکتر مراوندی 0 0 پاسخ 1400/3/21 -02:35

بین بد و بدتر تو همشون یه نفر صادق تره اونم محسن رضایی است

مریم 1 0 پاسخ 1400/3/20 -20:43

بد شانسی آوردی ، اگر در وزارتخانه ارتباطات مانده بودی ، هنوز با پست و حقوق بالا مشغول بودی

امیرعلی 0 0 پاسخ 1400/3/20 -15:00

اگر ظلمی هم انجام بدن دارن درس پس میدن به استادهاشون سال ۱۳۷۴ و ۱۰۰۰ خط موبایل به دوستان برادران افر.... دادن پس شما فقط ببین درسهاشون خوب یاد گرفتن !!!

وحید 2 0 پاسخ 1400/3/20 -11:34

ما مردم هم اول انقلاب به خیلی چیزها امیدوار بودیمولی شیطان و امت شیطان همه مردم را نا امید کردند...... ای خدا وقتشه مردم برن دنبال امام زمان.

کاربر ناشناس 2 2 پاسخ 1400/3/20 -11:00

فقط دونفرشون بیهوده سخن گفتنندسلام برریسی

ناشناس 4 0 پاسخ 1400/3/20 -10:54

امیدواری...‌‌!!! اولین وظیفه دولت بعدی باید تغییر درمعیشت مردم باشد وگرنه اگربرهمین وضعیت ادامه یابد .. دیریازودتوسط همین ملت جمع خواهدشد...‌‌

مورچه 4 1 پاسخ 1400/3/20 -10:46

غرضی کل رای دهندگان کمتراز۱۰درصد واجدین رای میباشد دولت بعدی هم مث مجلس فعلی هیچ وجهه ای ندارد بیخودی خودتو بخواب نزن

کاربر ناشناس 1 2 پاسخ 1400/3/20 -10:41

تا کی معیشت مردم باید ابزار انتخاباتی برای رای جمع کردن باشد؟درتمام دوره های انتخاباتی معیشت مردم بهانه شد و آخرش هم هیچ . نامزدهای انتخاباتی بایستی سیستمی فکر کنن. برنامه ها باید در ابعاد سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی متوازن حرکت کنن.

ایرانی 4 0 پاسخ 1400/3/20 -10:21

شما ها باید جلوی ظلم را بگیرید نه با ملایمت امیدواری کنید وقتی که می بینید به مردم از جمله طبقه پائین ظلم میشه چرا انتقاد نمی کنید

نعمت 6 0 پاسخ 1400/3/20 -09:12

شما نگران نباشید این مردم برای این جمله شما تجربه چندیدن رئیس جمهور رو یدک میکشند جنابعالی و تمام کسانی که مثل جنابعالی هستند که مشکلی ندارید گور بابای مردم

کاربر ناشناس 1400/3/20 -10:47

هیچ فرقی نمی‌کند، این کشور همه چیز دارد نفت و گاز و پتروشیمی و جنگل و کوه و دشت و دریا و معادن و... فقط یک آدم با غیرت و لایق میخواد

کاربر ناشناس 4 5 پاسخ 1400/3/20 -08:27

اگر انتخاب صحیح انجام دهیم ظلمی در کارنیست فقط اصلاح طلب را انتخاب نکنید که بازهم همین اش وهمین کاسه. گروه اصلاح طلب غرب زده هستند. این گروه قابل اعتماد نیست

یک ایرانی 1400/3/20 -11:12

فعلا که کل نظام چشمش به مذاکرات وین دوخته شده !!!!

رفيق 1400/3/21 -00:30

إز خواب بيادر شو

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks