چند نشانه که تنفر رئیس‌تان نسبت به شما را نشان می‌دهد

اگر در محیط کار برخورد خوب و خوشایندی از رئیس خود نمی بینید، شاید نشانه ای از عدم علاقه همکاری او با شما می باشد.

چند نشانه که تنفر رئیس‌تان نسبت به شما را نشان می‌دهد

گاهی اوقات بعضی از ما با خود فکر می کنیم که در محیط کارمان رئیس از ما متنفر است که در اکثر موارد این فرض اشتباه از آب در می آید و در واقع قرار گرفتن در بعضی از شرایط باعث ایجاد چنین احساسی می شود اما به هر حال بهتر است که حقیقت را بدانیم. خوشبختانه راه هایی هستند که به شما فرصت می دهند تا طرز فکر رئیس تان را نسبت به خود بدانید. در این قسمت از خبر فوری چندین علامت به شما معرفی می کنیم که نشان دهنده تنفر رئیس تان از شماست.

وضعیت معده شما خوب نیست!

آیا زمانی که رئیس تان را می بینید، احساس بدی در معده و روده خود پیدا می کنید؟ اگر چنین حالتی به شما دست می دهد، احتمالاً نشانه هایی از حس بد رئیس به سمت شما باشد، نه اینکه بخواهید آن را به یک مشکل جسمی ربط دهید.

سر موضوعات اصلی حضور ندارید

ببینید که آیا رئیس معمولاً در انجام وظایف یا پیدا کردن پاسخ سوالات مهم و تصمیم گیری های پر اهمیت شما را درگیر می کند یا خیر؟ اگر در انجام چنین چیزهایی از شما نظر نمی پرسد، احتمالا نشان دهنده این است که شما برایش ارزشی ندارید. اگر رئیس در اتخاذ هیچ کدام از تصمیماتش شما را دخالت نمی دهد می تواند به این باشد که از شما خوشش نمی آید.

او هرگز به شما لبخند نمی زند

اگر احساس می کنید که رئیس دور و بر شما نیست یا به شما لبخند نمی زند، احتمالا نشان دهنده این است که به شما علاقه ای ندارد و در نتیجه باید شرایط خود را بسنجید.

شما را زیر ذره بین قرار می دهد

اگر احساس می کنید شما تنها فردی هستید که در محیط کار زیر ذره بین قرار می گیرید، بدانید که اتفاق بدی در حال رخ دادن است. اگر دیگران هم پستی شبیه به کار شما دارند اما فقط شما زیر ذره بین هستید ، باید دقت خود را افزایش دهید بنابراین اگر رئیس تان مرحله به مرحله هر کاری را با شما چک می کند و احساس ناامنی ای نسبت به کاری که شما انجام می دهید دارد، او به شما اعتماد نداشته و احساس خوبی به شما ندارد.

از شما دوری می کند

اگر رئیس همیشه هنگام وارد شدن شما به محل کار به اتاق دیگری می رود یا سعی می کند که شما از آسانسور استفاده کنید و بعد وارد آسانسور شود یا به طور کل از ارتباط چشمی با شما دوری می جوید و هرگز در ساعات اصلی کار کنار شما حضور ندارد، احتمالاً علاقه ای به شما ندارد.

حضور شما به چشمش نمی آید

اگر زمانی که وارد محل کارتان می شوید، رئیس تان یک سلام علیک ساده هم با شما ندارد یا هنگام خداحافظی در کنار شما نیست و برای تان عصر و شب خوبی را آرزو نمی کند، احتمالا مشکلی وجود داشته باشد یا ممکن است او علاقه چندانی به شما نداشته باشد و شاید هم او برای کارش دلیلی دارد.

به شما مختصر پاسخ می دهد

اگر از رئیس تان سوالاتی مثل حالتان چطور است، می پرسید و فقط با یک کلمه به شما جواب می دهد، باید به موضوع شک کنید. یا اینکه اگر در ایمیل، پاسخ سلام و احوالپرسی و احترام شما را نمی دهد ، احتمالاً مشکلی در کار است. رفتارهای بچگانه ای چون تغییرات خلقی هم می تواند زنگ خطری محسوب می شوند.

زبان بدن خوبی ندارد

اگر هنگامی که رییس با شما صحبت می کند، دست هایش را داخل هم جمع می کند یعنی دست به سینه می شود، مدام نگاهش را از شما می دزدد یا حالت چشمان رئیس تان با دیدن شما تغییرات منفی می کند، زمان ورود یا خروج شما به محل کارتان، حتی سرش را از روی صفحه مانیتور بلند نمی کند، احتمالاً علاقه ای به مکالمه با شما ندارد.

رابطه شما فقط محدود به ایمیل است

اگر مشاهده کردید که رئیس شما با دیگر همکارانتان مکالمه و گفتگوی حضوری دارد اما با شما فقط از طریق ایمیل ارتباط می گیرد و دوست ندارد که گفتگوی چهره به چهره داشته باشد و از ارتباط مستقیم با شما دوری می گزیند، احتمالاً اشکالی در کار است و می تواند از دلایل عدم علاقه او به شما باشد.

منبع: نمناک

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها