آماده‌ سازی بیش از ۶۰ سازه برای تبلیغات انتخاباتی در ابهر

شهردار ابهر از آماده‌ سازی بیش از ۶۰ سازه برای تبلیغات انتخاباتی در سطح این شهر خبر داد.

آماده‌ سازی بیش از ۶۰ سازه برای تبلیغات انتخاباتی در ابهر

محمدرضا ذوالقدری‌ها، اظهار کرد: در آستانه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که ۲۸ خردادماه امسال برگزار خواهد شد، بیش از ۶۰ سازه تبلیغاتی برای استفاده کاندیداها در بیش از ۲۰ نقطه از سطح شهر آماده‌سازی شده است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی در این ایام، ادامه داد: در راستای حفظ منظر شهری و جلوگیری از ایجاد آلودگی‌های بصری و بر هم خوردن زیبایی شهری و نیز خودداری از نصب پوسترهای تبلیغاتی در ایام انتخابات، محل‌های مناسبی برای انجام این امر با ایجاد سازه‌های مناسب در سطح شهر توسط شهرداری در دست اقدام است.

شهردار ابهر با تاکید بر اینکه پس از پایان انتخابات، پاک‌سازی سطح شهر انجام خواهد شد، اضافه کرد: از همه کاندیداها و طرف‌داران آنان درخواست می‌شود از محل‌های در نظر گرفته شده برای تبلیغات خود استفاده کرده و از نصب پوستر و شعارنویسی بر روی جداره‌ها و المان‌های شهری بپرهیزند و مراعات پاکبان‌های شهر را کنند.

این‌ مسئول با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، عنوان کرد: دشمن بیش از پیش عزم خود را برای دلسرد کردن مردم و حضور آنان در پای صندوق‌های رای جزم کرده که مراقبت و هوشیاری همگان در این خصوص بسیار مهم است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها