رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان ایلام:

تجمع انتخاباتی فقط در فضای باز مجاز است

رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان ایلام با بیان اینکه تجمع انتخاباتی فقط در فضاهای باز مجاز است، گفت: شعبه‌های سیار اخذ رای برای افراد مبتلا به کرونا و بیماران خاص در تمام شهرستان‌ها پیش بینی شده است. 

تجمع انتخاباتی فقط در فضای باز مجاز است

معروف بسطامی در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان اظهار کرد: به دلیل کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه اصناف احتمال شیوع پیک پنجم کرونا در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه به دلیل سهل انگاری مردم و تصور آنان از قطع زنجیره کرونا، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار کاهش یافته و این می تواند بسیار خطرآفرین باشد، تصریح کرد: در گزارش های دانشگاه علوم پزشکی ایلام شیب مبتلایان به کرونا صعودی و در حال افزایش است و اگر چنانچه مردم رعایت نکنند، روزهای سختی از نظر کرونا در پیش خواهیم داشت.
رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای ایلام یادآور شد: تبلیغات شورای های اسلامی شهر و روستا طبق قانون تا ۲۴ ساعت قبل از زمان آغاز برگزاری انتخابات با رعایت کلیه دستورالعمل های و پروتکل های بهداشتی ادامه خواهد داشت.
بسطامی تاکید کرد: تبلیغات و تجمع نامزدهای شورای های اسلامی شهر و روستا در فضاهای سربسته و مسقف ممنوع و با خاطیان طبق قانون برخورد خواهد شد.
وی اضافه کرد: روسای ستادهای انتخابات باید از پیش مکان تبلیغات خود را با هماهنگی فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی انتخاب کنند و همواره در روند انتخابات رعایت قانون و پروتکل های بهداشتی را سرلوحه کار قرار دهند.
رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای ایلام از معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خواست نشست هماهنگی مدیریت تجمعات انتخاباتی را با حضور روسای کلیه ستاد های انتخاباتی و فرمانداران کلیه شهرستان برگزار و ضمن تشریح دستورالعمل ها، نتایج این نشست را در قالب گزارش به دبیرخانه قرارگاه ارائه کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام در ادامه تجمعات و گردهمایی های انتخاباتی را مهم ترین تهدید برای افزایش شیوع کرونا و ورود به پیک پنجم دانست و گفت: متولیان اصلی تبلیغات انتخابات مسوول اصلی ستاد انتخاباتی هر کاندید از نظر مدیریت تجماعات و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است و در زمینه موظف هستند قانون را رعایت کنند.
بسطامی همچنین از معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خواست شیوه نامه تبلیغات هر کاندیدا در اسرع وقت به فرمانداران ابلاغ شود و روزانه تیمی از ستادها بازدید کنند.
رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان با بیان اینکه تجمعات و تبلیغات انتخاباتی فقط در فضاهای باز مجاز است، گفت: شعبه های سیار اخذ رای برای افراد مبتلا به کرونا و بیماران خاص در کلیه شهرستان ها پیش بینی شده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها