فتوای عجیب یک روحانی/ اگر همسر زشت دارید، حشیش بکشید


20 خرداد 1400 - 14:00
60c2ffe0edcff_2021-06-11_10-47
همسر زشت مساوی با داشتن اجازه برای کشیدن حشیش است، یک روحانی که خود ممکن است تحت تاثیر مصرف مواد روان گردان قرار گرفته بوده باشد فتوای عجیبی برای افرادی که همسرشان زشت است داد.

یک مبلّغ سَلفی مغربی، در مسجدی در جنوب این کشور، فتوایی عجیب و بی سابقه صادر کرد.

این روحانی نمای سلفی و جوان که گویی خود تحت تأثیر مواد مخدر روان گردان قرار داشت، در خطبهٔ نماز جمعه خطاب به نمازگزاران گفت:هر مردی که زنش زشت است، حق دارد شب ها حشیش استعمال کند تا او را زیبا ببیند.

به نوشته روزنامه الجمهوریه تونس، این مبلغ جنجالی که به فتواها و اظهار نظرهای عجیب شهرت دارد، برای عمل به فتوای عجیب خود شرط هایی هم معین کرده، از جمله این که مردان برای اجرای این دستور العمل، باید کمتر از ۴۰ سال سن داشته باشند و شب ها نیم ساعت پیش از رفتن به نزد همسر خود حشیش استعمال کنند تا از زنان زشت خود گریزان نشوند.

این مبلّغ سلفی در ادامه، روش مورد ادعای خود را بهترین راهکار برای مردانی دانست که "خدا آنان را به داشتن زنان زشت آزمایش کرده است"، چرا که آنان با این کار زنان خود را همچون حوریان زیبا خواهند دید.

همسر زشت مساوی با داشتن اجازه برای کشیدن حشیش است، یک روحانی که خود ممکن است تحت تاثیر مصرف مواد روان گردان قرار گرفته بوده باشد فتوای عجیبی برای افرادی که همسرشان زشت است داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60c2ffe0edcff_2021-06-11_10-47
20 خرداد 1400 - 14:00

یک مبلّغ سَلفی مغربی، در مسجدی در جنوب این کشور، فتوایی عجیب و بی سابقه صادر کرد.

این روحانی نمای سلفی و جوان که گویی خود تحت تأثیر مواد مخدر روان گردان قرار داشت، در خطبهٔ نماز جمعه خطاب به نمازگزاران گفت:هر مردی که زنش زشت است، حق دارد شب ها حشیش استعمال کند تا او را زیبا ببیند.

به نوشته روزنامه الجمهوریه تونس، این مبلغ جنجالی که به فتواها و اظهار نظرهای عجیب شهرت دارد، برای عمل به فتوای عجیب خود شرط هایی هم معین کرده، از جمله این که مردان برای اجرای این دستور العمل، باید کمتر از ۴۰ سال سن داشته باشند و شب ها نیم ساعت پیش از رفتن به نزد همسر خود حشیش استعمال کنند تا از زنان زشت خود گریزان نشوند.

این مبلّغ سلفی در ادامه، روش مورد ادعای خود را بهترین راهکار برای مردانی دانست که "خدا آنان را به داشتن زنان زشت آزمایش کرده است"، چرا که آنان با این کار زنان خود را همچون حوریان زیبا خواهند دید.

منبع: رکنا

68

نظرات 37
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
farid 0 0 پاسخ 1400/3/21 -07:37

عکس گل گذاشتی

ف ح 0 0 پاسخ 1400/3/21 -01:15

با نظر آقای شهرام ر موافقم من خودم مشهدی هستم و به شدت مذهبی و روحانیون رو هم خیلی دوست دارم ولی آقای علم الهدی گاهی یه چیزهایی میگن آدم هم عصبانی میشه گاهی هم از خنده روده بر

مورچه 1 0 پاسخ 1400/3/20 -23:37

تعریف اسلام درهرکشوری فرق میکند مثلا درکشور ایران تعریف مواد فروش مث خلاف دررانندگی میباش موادمخدر فروشهارا امروزدستگیر میکنند فردا جندمیلیون جریمه میشود پرداخت میکند بازشروع ب موادفروشی میکند فک کنم تونسی هادرحال اموزش استعمال حشیش هستن

هی ... 1400/3/21 -02:35

اولا مغرب دوما مریضه

یکی از مردم 3 2 پاسخ 1400/3/20 -22:37

بعد میگن چرا باقی مردم دنیا مسلمونها رو سرزنش میکنن! هر روز یه دسته گل جدید به به آب میدن توقع تشویق و تعریف هم دارند

متفاوت 3 1 پاسخ 1400/3/20 -21:33

ازقران کریم راهنمایی بجویید نه ازفتوا...اون قدیمها مایک دکتری داشتیم معروف بود به دکتر دوغی، مادربزرگم میگفت این بنده خدا به گفته خودش یک روز شدیدا حالش بد شده بوده وقتی یک لیوان دوغ میخوره کاملا سرحال میشه و ازان پس همه مریضها را بادوغ تجویزمیکرده و دیگه معروف شده به دکتر دوغی.

حسین 3 1 پاسخ 1400/3/20 -21:29

این جماعت هر وقت هوس چیزی کنند فتوا میدن حرام رو حلال میکنن . هر وقت هم خوششون نیاد حلاا رو حرام میکنند .

1 0 پاسخ 1400/3/20 -21:01

خخخ اینام فقط میخوان اعلام وجود کنن

علی 9 5 پاسخ 1400/3/20 -20:09

۱۴۰۰ ساله که غیر از چرت و پرت از این قماش چیزی نشنیدیم

لاله 1400/3/21 -03:38

, و 2500 سال توهم خود برتربینی

صفو 2 2 پاسخ 1400/3/20 -19:35

خدایی عقلش خوب کار می کنه .

زخمی 8 0 پاسخ 1400/3/20 -19:29

چه معنی میده؟ اگه واقعا چهره همسرت انقدر از نظرت زشته و انقدر غیر قابل تحمله که به خاطرش حشیش بکشی، پس غلط کردی باهاش ازدواج کردی

س 1 0 پاسخ 1400/3/20 -19:26

حشیش گیر نمیاد

حمید 2 2 پاسخ 1400/3/20 -19:00

پس همه مردها باید برن حشیشی بشن

حداد 6 2 پاسخ 1400/3/20 -18:31

بهتر این روحانی جای خود را با علم الهدا عوض کند تا مردم آن کشور و ما از هردو بهره ببریم تو چون خیلی شبیه به هم منبر را گرم می کنند .

خخخخ 1 1 پاسخ 1400/3/20 -18:26

احتمالا ،مدرک تحصیلی پایان دوره ی راهنمایی داره!!!

ناشناس 2 0 پاسخ 1400/3/20 -18:04

حتما خودش میکشه

علی 5 2 پاسخ 1400/3/20 -17:23

حتما اونجا دیوونه خونه بوده نه نماز جمعه

ی 1400/3/20 -19:26

حشیش کجا میشه گرفت

عباس 2 0 پاسخ 1400/3/20 -16:30

واخ واخ ای بدبخت بیچهاره چقدرزنش زشت که حشیش بکشه زنش ملکه پادشاه ببینه گناه داره طبهم زده

ت 19 10 پاسخ 1400/3/20 -16:02

روحانیون هر کجای دنیا باشند مشکلی عقلی دارند

ایرانی 10 8 پاسخ 1400/3/20 -16:01

خبرفوری!بروباباجمع کن این روباه صفتی زا !حالا یه روحانی نما درالجزایر یه ...خورده به اندازه سرشما...اینم شدخبر!؟ بدذاتی شماها کی تمومی داره!؟

ایرانی 11 6 پاسخ 1400/3/20 -15:40

اونوقتها که سن کمتری داشتیم هر چه بالای منبر گفته میشد باور میکردیم که خدای متعال دربست در خدمت ما شیعیان است .و از مابقی مردمان جون ما بیزار و متنفر و برای همین بدون اینکه در مسایل فکری و تفکر و غور و کتابی خوانده باشیم زبان در دهان بالا و پایین بچرخش میانداختیم تا آنجا که خسته میشدیم.چه دیوارها که حرکت نکرد چه سنگها که شاهدنگرفتیم چه رودها که خشک نکردیم.وای بر جهل که چه خانه ها که ویران نکردیم.

سارا 10 1 پاسخ 1400/3/20 -15:16

آخی هر کی عروسک خوشگل نداره بره خودشو بدبخت کنه

طرفدار 1400/3/20 -19:43

من زن خوشگل میخام میخام یس میخوام

لیما یوری 14 5 پاسخ 1400/3/20 -15:01

واقعا این تفکرات داعش گونه .آبروی مسلمانان واقعی رو برده.دیگه ادم خجالت میکشه.تو عراق وسوریه وافغانستان عملیات ،انتحاری انجام میدن به اسم دین اسلام وقرآن .بخدااااا بخداااا دین اسلام راحترین وپاک ترین دین دنیاست .آخه چرا این مفتی های دین زده ،هرچی به دهن نجسشون میاد میگن.

زرگانی 1400/3/20 -18:45

با حرفتون موافقم جناب لیما یوری.

طرفدار 8 3 پاسخ 1400/3/20 -14:57

دلش از زنه خون بوده اومده تو نمازجمعه یه چیزی گفته دیگه. حالا بالاخره از اینا که به نمایندگی از ملت ما به همه دنیا فحش میدن بهتره که!

شهرام.ر 26 12 پاسخ 1400/3/20 -14:49

این روحانی باید جلوی ا لم الهدی لنگ بندازه

زرگانی 1400/3/20 -18:46

سلام.شهرام جان میشه بفرمایید چرا؟

ب 1400/3/20 -19:28

شهرام جان....فردای قیامت برای همه کلماتی که ادا میکنیم باید جواب پس بدیم......بب

ناشناس 1400/3/20 -20:23

بیسواد علم الهدی. درسته ایتقدرررررر اراجیف نگو دوربین خداروشنه وازخدابترس وبترسیم آتش جهنمو خودمون ب اون دنیا میبریما حالبته

شهرام.ر 1400/3/20 -20:27

سلام آقای زرگانی. مقایسه کنید این جمله را با سخنان آقای الم الهدی که گفتن« زنها اگر با زوار عراقی مباشرت جنسی کنند ، اشکالی ندارد ثواب میکنند چون انها(زوار عراقی)از کربلا می‌آیند».ویا : کسانی که رای ندهند کافر هستند . کدامیک ضربه بیشتری به دین میزنند؟

شهرام.ر 1400/3/20 -20:47

به ناشناس. حق با شماست من سواد عربی ندارم ولی اراجیف رو کس دیگه ا ی میگه نه من .من فقط نظر شخصی خودم رو دادم و نظرات الم الهدی(علم الهدی) رو دوباره نشر کردم .به ب . سلام متشکرم از یادآوری شما (حقیقتا میگم و قصد طعنه ندارم).

به ب 1400/3/21 -07:52

این صحبتها بازده رفتار و کارهای خودشونه چشم بصیرتت بینا بشه و از هیچ حزبی طرفداری منفعتی نکنی و قران رو فهمیده باشی متوجه میشی که دقیقا همینا دارن مسیر رو اشتباه میرن ولی بدون اینها بودن که راه و رسم کینه توزی رو به این جوونا یاد دادن.این نتیجه عمل کینه توزی در دین هست

زرگانی 1400/3/21 -08:44

شهرام جان سلام مجدد.متاسفانه بنده هم یک زمانی به ایشون می توپیدم.یک بار رفتم سایتشون.صفحه ای دارن به عنوان (پاسخ به شایعات) که در مورد ایشونه... . و وقتی نگاه کردم، از خجالت آب شدم.دیدم مطالب در مورد ایشون کذب بوده.از جمله مباشرت زنان ایرانی با زوار عراقی.اصل فیلم رو هم گذاشتن.امیدوارم روی برادر کوچیکت رو زمین نندازی و یه سری به سایتشون بزنید.درسته که بنده گاهی اوقات نظرات شما یا دوستان رو نقد میکنم.ولی من هم مثل برادر کوچکتر شمام.روی بنده رو زمین نندازید و حتما یک نگاهی به سایت ایشون بندازید.اونجا خیلی چیزا دستگیرم شد...موفق باشی جناب شهرام.(ابته بازم نقدت میکنم..خخخ...-----...اینجا فقط برادرانه به شما گفتم که مثل گذشته من اشتباه نکنی و به کسی مطلب نادرستی رو نسبت ندی!)

زرگانی 1400/3/21 -10:05

شهرام.یه کامنت براتون گذاشتم.ولی متاسفنه خبرفوری نمایشش نداد....چراییش رو از خودشون بپرس..----....خلاصه کامنتم این بود که من هم در گذشته به علم الهدا خیلی می توپیدم،ولی یه بار رفتم توی سایتش و از خجالت آب شدم...این مطالب رو که گفتید دروغه...از برادر کوچیکتر(زرگانی) بشنو که اگر میتونی یه سر به سایتش بزن.یه قسمتی داره به اسم پاسخ به شایعات...اونجا جواب سوالات و ابهاماتتون رو در مورد علم الهدی پیدا میکنی!!.....متاسفانه بنده هم در مورد ایشون برگرفته از شایعات بود...ولی خدا رو شکر،الان سوالی در ذهنم نیست....این مطالبی که در مورد ایشون گفتید رو برو اونجا اصلش رو نگاه کن....موفق باشید شهرام جان.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks