سخنگوی وزارت خارجه: سفر به عتبات عالیات از سر گرفته می‌شود


20 خرداد 1400 - 11:07
60c1b1b56b525_60c1b1b56b52a
سخنگوی وزارت امور خارجه خبر داد که سفر به «عتبات عالیات» به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته می شود.

سعید خطیب زاده که برای دیدار با مقامات عراقی به بغداد سفر کرده است با اشاره به دیدارش با وزیر فرهنگ عراق گفت: در این دیدار موضوع ازسرگیری سفر به عتبات عالیات مطرح شد، توافقات اولیه صورت گرفت که به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در یک تفاهم دوجانبه بتوانیم این سفرها را از سر بگیریم.

وی همچنین با اشاره به دیدارش با وزیر خارجه عراق اظهار کرد: در این دیدار در مورد پروژه های فی مابین و برخی از موضوعاتی که در سفر هفته قبل هیأت عراقی به ایران مطرح شده بود صحبت کردیم از جمله در خصوص لغو روادید میان ایران و عراق که این موضوع از طرف ایران به منصه ظهور رسیده و منتظر تصمیم نهایی دولت عراق هستیم که علی القاعده مشکل خاصی نیست و باید فرایند قانونی در این زمینه طی شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه خبر داد که سفر به «عتبات عالیات» به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته می شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60c1b1b56b525_60c1b1b56b52a
20 خرداد 1400 - 11:07

سعید خطیب زاده که برای دیدار با مقامات عراقی به بغداد سفر کرده است با اشاره به دیدارش با وزیر فرهنگ عراق گفت: در این دیدار موضوع ازسرگیری سفر به عتبات عالیات مطرح شد، توافقات اولیه صورت گرفت که به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در یک تفاهم دوجانبه بتوانیم این سفرها را از سر بگیریم.

وی همچنین با اشاره به دیدارش با وزیر خارجه عراق اظهار کرد: در این دیدار در مورد پروژه های فی مابین و برخی از موضوعاتی که در سفر هفته قبل هیأت عراقی به ایران مطرح شده بود صحبت کردیم از جمله در خصوص لغو روادید میان ایران و عراق که این موضوع از طرف ایران به منصه ظهور رسیده و منتظر تصمیم نهایی دولت عراق هستیم که علی القاعده مشکل خاصی نیست و باید فرایند قانونی در این زمینه طی شود.

منبع: ایسنا

70

نظرات 27
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مردم ایران 0 2 پاسخ 1400/3/20 -22:42

ما به حاج اقا رییسی رای می‌دهیم

مینو 1400/3/21 -09:49

حیف بر رییسی که بیاد صادقانه کار کنه.شعور ما در حد همین حسن روحانی است.

علی 1 0 پاسخ 1400/3/20 -22:07

مافیای قدرت چه میکنه ؟؟؟!!!!

سام 3 0 پاسخ 1400/3/20 -20:20

کربلا مکه خانه خودمان است ملت دارن میمیرن

سعید 12 2 پاسخ 1400/3/20 -16:41

ملت ایران بفرمایید پولاتونو بریزید تو جیب برادران عراقی کلفتر بشن

سردار 1400/3/20 -20:16

جتاب سعید جان.....جنابعالی دوست داری بری پولتو در تایلند بریزی توی حلق ....منم دوست دارم برم زیارت عراق ...مگه من جلوی ولخرجی تو در تایلند رو گرفتم ...پس به اعتقادات و شعور دیگرا احترام بزار و توهین نکن.......

مرد میدان 1400/3/20 -20:22

در این دو سال مسیر کربلا بسته بود ولی در عوض امثال سعید و دارو سته اش در ایام عید تفریحاتشون در انتالیا برقرار بود ..سعید جان چرا وقتی مردم رفتن انتالیا و پولاشون رو ریختن .....حرفی نزدی؟؟؟؟

به سردارکف دستی 1400/3/20 -22:09

بد جوری توی کف تایلندی، بدبخت ... ندیده ؟!!!!!!!!

علی 7 4 پاسخ 1400/3/20 -16:03

اول بذار قتل عامی رو که تو میتینگ رییسی را افتاده رو جمع کنید بعدا بقیه را قلع وقم کنید

ی 1400/3/20 -20:17

باز سرو کله مافقا پیدا شد

آشنااااا ایرانی 1400/3/20 -21:49

واقعا خدا خودش رحم کنه ولی اینجور که بوش میاد،صددرصد تیرماه پیک پنجم وششم باهم میاد

یکی از مردم 1400/3/20 -22:16

واقعا گل گفتی ...شعور برای بعضیها چیز عجیب و دست نیافتنیه چشمهاشونو بستن فقط حلقشون بازه و به همه هم میگن منافق!!!

ایرانی 11 4 پاسخ 1400/3/20 -15:23

وقتی رییسی در گرمای خوزستان عطش ریاستش مردم را در استادیوم ورزشی اهواز بی خیال از کرنا جفت هم قرار میدهد چرا سفرها به عراق آزاد نشود.مهم جان افراد نیست مهم ماییم که باید خودی نشان دهیم.بعد این قاضی القضات است.

ایرانی اصیل 1400/3/20 -20:18

نوع نوشتن شما نشان میده بسیار بسیار از رییسی میترسی ......لعنت خدا بر منافق

یکی از مردم 1400/3/20 -22:17

دوست گرامی نوشته شما نشون میده هم ایرانی واقعی هستی هم شعور و فهم داری کاش بقیه هم مثل شما باشند

رفوزه 7 2 پاسخ 1400/3/20 -14:46

الان ،سخنگوی آقای ظریف آدم خوبیه؟؟و بعد امواج کرونا را می اندازید گردن شمالیها،؟؟و مردم خسته ی ایران؟؟این حرکات نشان میدهد که هدف اصولگرا و اصلاح طلب فقط سرکوب مردم واقعی ایران است،،رای،،،،،

شهرام.ر 10 2 پاسخ 1400/3/20 -14:45

کار و کسب ملاها همیشه پررونق بوده چه زمانی که گدایی میکردن و چه حالا که شاهی .

ایرانی آباد و آزاد 9 2 پاسخ 1400/3/20 -14:35

تنها دغدغه و مشکل مردم و مسئولین این سفر به عتبات و سوریه بود که الحمدلله حل شد!!!!!!!!!!!!!! فشار حج و اوقاف جواب داده زیاد به فکر سلامت مردم نیستند ....

فریبرز 11 3 پاسخ 1400/3/20 -13:30

خدا رو شکر که همه مشکلاتمان حل شده ،کرونا دیگر نیست و مهمترین دقدقه مردم سفر به کربلا بود که با همت مسئولین ،این نیز مرتفع گردید

/ 8 3 پاسخ 1400/3/20 -11:40

کرونا اگر تموم شده چرا بهما نمیگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جواب تو 1400/3/20 -20:19

کرونا وقتی تموم شد که سر مزار شجریان از سروکول هم بالا میرفتید....کرونا وقتی تموم شد که در ایام تعطیلات عید تو و فک و فامیلت رفته بودید انتالیا........کرونا همونجا تموم شده بود........

سید علی 1400/3/20 -22:10

رییسی .... رئیس جمهور زورکی

یه ایرانی 1400/3/20 -22:19

کرونا تو دست امثال این جواب تو هست که هروقت مردم جایی که این اعراب دوست ندارند جمع بشن میندازن تو مردم تا بگن کرونا هست ولی تو جایی که خودشون دوست دارن مقدس و پاک میدونن! اینها از حسودی ایران و تاریخ ایرانی دارن میسوزند خیلی ساله ولی تا خاکستر نشن از رو نمیرن!!!

کیان 9 3 پاسخ 1400/3/20 -11:32

بهترین خبری که علم‌الهدی متوانن بشنوند چون باز بوی کربلا می‌آید و گشایشی در کسب و کار نیز می‌شود

جواب کیان 1400/3/20 -20:20

کیان جان.....قرصاتو خوردی؟؟؟؟

امام خوبیها 1400/3/20 -22:11

یاحضرت چنگیز(ع)

کاربر ناشناس 4 15 پاسخ 1400/3/20 -11:22

لبیک یاهفتادوتن شهیدکربلا حاج قاسم سلیمانی وهمراهانش. خداراشکرامیدواریم انتخابات هم بخشی وشادی برگزارشود

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks