دادستان خاش:

به جرائم انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می شود

دادستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: در راستای برخورد با متخلفان و اجرای درست قوانین به جرائم انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می شود.

به جرائم انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می شود

فرهاد میر در نشست پیشگیری از وقوع جرم شهرستان خاش با موضوع جرائم انتخاباتی که با حضور داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا برگزار شد، بیان کرد: به هیچ یک از داوطلبان انتخابات شوراها و هواداران شان اجازه نمی دهیم که قوانین انتخاباتی را رعایت نکنند، بنابراین به مجریان انتخابات و دستگاههای امنیتی، نظامی و انتظامی اجازه داده شده که به تخلفات این موضوع رسیدگی کنند و ما نیز در دستگاه قضایی مطابق با جرم صورت گرفته مجازات لازم را در نظر خواهیم گرفت.

دادستان خاش افزود: دستور راه اندازی ستادهای انتخاباتی به شوراها داده شده، بنابراین انتظار می رود، داوطلبان و هواداران آنها اخلاق انتخاباتی را رعایت و از تخریب همدیگر اجتناب کنند.
وی اظهار داشت: صیانت از آرای مردم و برگزاری سالم و باشکوه انتخابات در دستور کار همه عوامل برگزاری انتخابات اعم از مجریان و هیئت های نظارت و بازرسی و نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی است.

میر ادامه داد: انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای شهر و روستا باید تجلی گر وحدت و اخوت و همدلی و همبستگی و انسجام ملی ایرانیان باشد تا دشمنان اسلام و کشور نتوانند اهداف شوم خود را در سرزمین مان پیاده کنند.

صاحب گل صالحی، فرماندار خاش و سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستان خاش هم از اعلام آمادگی تمام دستگاهها و ارگانها برای برگزاری سالم و باشکوه انتخابات در این شهرستان خبر دادند و بر ضرورت و اهمیت رعایت قوانین انتخاباتی تاکید کردند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها