مدیرکل زندان‌ های کردستان:

رسیدگی بە خانوادە زندانیان از اولویت‌های استان کردستان است

مدیرکل زندان‌ های کردستان گفت: توجه بیشتر به خانواده زندانیان با توجه به رنج تبعات زندانی شدن سرپرست خانوارها اولویت مهمی در حوزه نهادهای حمایتی است.

رسیدگی بە خانوادە زندانیان از اولویت‌های استان کردستان است

فتحی در دیدار با مدیر کل کمیته امداد حضرت امام (ره) استان کردستان ضمن ابراز خرسندی از تعامل موثر با مجموعه زندان‌های کردستان در حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت مددجویان اظهار کرد: با وجود اهداف مشترک این دو سازمان در حمایت از خانواده مددجویان نیازمند، در بازدید از خانواده زندانیان نیازمند مشاهده شده با مشکلات معیشتی عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند که هر بیننده ای را به تامل وا می‌دارد، لذا می‌طلبد از سوی دستگاه‌های حمایتی به ویژه از سوی نهاد مقدس کمیته امداد امام (ره) مورد توجه ویژه قرار گیرند.

مدیرکل زندان‌ها با عنایت به تاکیدات و دغدغه‌های ریاست معزز سازمان زندان‌ها در مراقبت و حمایت از خانواده مددجویان تصریح کرد: هدف ‌گذاری ریاست معزز سازمان مبنی بر مراقبت از خانواده زندانیان، مسئولیت مدیران و مجموعه را برای حمایت مادی و معنوی از این قشر آسیب‌پذیر بیش از پیش نموده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با مشارکت نهادهای حمایتی چون کمیته امداد و بهزیستی و اختصاص تسهیلات حمایتی و معیشتی به این خانواده‌ها، بتوانیم گام‌های موثری در تحقق این هدف ارزشمند برداریم.

موسوی جم، مدیر کل کمیته امداد استان نیز با ابراز خرسندی از حس عمیق همکاری دو مجموعه عنوان کرد: توجه بیشتر به خانواده زندانیان با توجه به رنج تبعات زندانی شدن سرپرست خانوارها اولویت مهمی در حوزه نهادهای حمایتی است.

وی ادامه داد: اهداف مشترکی در حوزه حمایتی از خانواده زندانیان و مددجویان کمیته امداد وجود دارد.

موسوی تاکید کرد: تمام توان و تلاش این نهاد براین است تا با اقدامات حمایتی به خانواده زندانیان نیازمند اداره کل زندان‌ها را در اهداف اصلاحی، مدد و یاری رسانده و در اولویت کاری قرار خواهند داد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها