واکنش جهانپور به تجمع انتخاباتی رئیسی در اهواز


20 خرداد 1400 - 23:56
60c2638af2ef3_60c2638af2ef5
سخنگوی سازمان غذا و دارو و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت به تجمع انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در اهواز بدون رعایت پروتکل ها واکنش نشان داد.

کیانوش جهانپور در این باره نوشت: ترجمان جدیدی از مفهوم فاصله گذاری فیزیکی و رعایت پروتکل های بهداشتی آنلاک شد!

‏خسته نباشید!

واکنش جهانپور به میتینگ رئیسی در اهواز: ترجمان جدیدی از مفهوم فاصله گذاری فیزیکی و رعایت پروتکل های بهداشتی آنلاک شد!

سخنگوی سازمان غذا و دارو و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت به تجمع انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در اهواز بدون رعایت پروتکل ها واکنش نشان داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60c2638af2ef3_60c2638af2ef5
20 خرداد 1400 - 23:56

کیانوش جهانپور در این باره نوشت: ترجمان جدیدی از مفهوم فاصله گذاری فیزیکی و رعایت پروتکل های بهداشتی آنلاک شد!

‏خسته نباشید!

واکنش جهانپور به میتینگ رئیسی در اهواز: ترجمان جدیدی از مفهوم فاصله گذاری فیزیکی و رعایت پروتکل های بهداشتی آنلاک شد!

منبع: انتخاب

70

نظرات 12
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مردم 0 0 پاسخ 1400/3/21 -20:06

مردم به کسی رأی بدید که درباره اداره کشور یک تخصص داشته باشد# بیداری مردم؛مدیر لایق

مام امیر 0 1 پاسخ 1400/3/21 -20:04

عراق تجمع های میلیونی بدون ماسک برگزار کرد برای شهید سلیماتی اون هم بدون ماسک و.... فقط حسرت خوردیم و بعد کرونا اینجا فوران کرد تازه اسمش را هم گذاشتن کرونای عراقی .ولی خود عراق اینقدر کرونایی وفوتی نداشت دیگه تجمع ملت با ماسک در فضای باز ایراد داره شهر هم که قرمز نیست!!! قتل عام اون کاری بود که عید نوروز کردین تبلیغ تورهای ترکیه با تخفیف و راهی کردن مردم به سمت مقتل

یونس 0 0 پاسخ 1400/3/21 -13:41

متاسفانه کرونا رو هم سیاسی کردین وگرنه خیلی جلوتر میشد ریشه کن کنید این بیماری رو

کاربر ناشناس 3 2 پاسخ 1400/3/21 -09:04

مردم آزادندندبعدازهشت سال ازقفس آزاده شده اند رای آزاده

احمد 4 0 پاسخ 1400/3/21 -08:25

ناراحت نباشید آقای رئیسی میاد کلا کرونا را جمع می کند اینها نیاز به کادر درمان هم ندارند

سفیر 1 0 پاسخ 1400/3/21 -07:53

وقتی پای منافع درمیان باشد رعایت فاصله اجتماعی کیلویی چند؟!!!! تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!!!

علی 0 0 پاسخ 1400/3/21 -06:51

مونده نباشی دکتر جون کجا رعایت میشه که اینجا رعایت بشه?

لیما یوری 2 1 پاسخ 1400/3/21 -02:48

بله متاسفانه ،تنها چیزی که برای این جور آقایون (ریسی )اهمیت نداره همین مردم هستند ،البته این جور ادما(رییسیوتیم اصوالگرا)اگه فردا پس فردا نگفتن اینا بالای۷۵سال،بودن ودوز یک ودو،واکسن رو زده بودن ،اگه اینجوری،پاطخ ندادن،چون قشنگ بلد هستند جوابهای من در آوردی بگن ،،،،،