نمایندگان ایران رقبای خود راشناختند/ معرفی رقبای مهدیزاده و صادقی

مراسم قرعه کشی رقابتهای کاراته انتخابی المپیک برگزار شد و چهار نماینده ایران در این مسابقات رقبای خود را شناختند.

نمایندگان ایران رقبای خود راشناختند/ معرفی رقبای مهدیزاده و صادقی

این دوره از مسابقات از فردا جمعه ۲۱ خردادماه با حضور ۴۹۶ کاراته کا از ۹۸ کشور به میزبانی فرانسه در سالن «پیردوکوبرتن» شهر پاریس آغاز و سه روز به طول خواهد انجامید که در نهایت در ۲۴ کاراته کا مجوز حضور در بازی‌های المپیک را کسب خواهند کرد.

تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات چهار نماینده دارد که فردا جمعه در روز نخست فاطمه صادقی در کاتای انفرادی بانوان و امیرمهدیزاده در کومیته وزن ۶۷- کیلوگرم به دیدار رقبای خود می‌روند. شنبه ۲۲ خردادماه در روز دوم نیز ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی مردان و رزیتا علیپور در کومیته وزن ۶۱- کیلوگرم به روی تاتامی خواهند رفت.

در کاتای انفرادی زنان ۴۶ کاراته کا حضور دارند که فاطمه صادقی در گروه سه با حریفانی از نروژ، ایرلند، پرو، ونزوئلا، فرانسه، تایلند، مجارستان، جمهوری چک، السالوادور، لهستان به رقابت خواهد پرداخت.

در کومیته اوزن ۶۷- کیلوگرم ۷۲ کاراته کا ثبت نام کرده‌اند که امیر مهدیزاده بعد از یک دور استراحت به دیدار «نادر ازوزی» از تونس پیکار می‌کند.

شنبه ۲۲ خردادماه در دومین روز این رقابتها و در کاتای انفرادی مردان که ابوالفضل شهرجردی حضور دارد ۴۹ کاتارو ثبت نام کرده‌اند. نماینده کشورمان با السالوادور، رومانی، ترینیداد و توباگو، پرو، روسیه و فرانسه در گروه یک پیکار می‌کند.

در وزن ۶۱- کیلوگرم زنان نیز ۶۰ کاراته کا حضور دارند که رزیتا علیپور بعد از یک دور استراحتت با برنده دیدار دومینکن و اسپانیا مبارزه خواهد کرد.

این رقابت‌ها سه روز به طول خواهد انجامید.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها